April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen allemaal,

bij mij is het ook darmenkermis sinds gisteren.

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dank je, ben ook wel positief, hoor over het algemeen...werd net alleen even bang en onzeker door een stukje die ik van iemand anders las (ander topic), maar het voelde vanaf het begin af aan al goed bij mij-tuurlijk is het even wennen bij een posi test, maar had al vrij snel zoiets van JA, we zijn zwanger! :D Dus komt goed, maar bedankt voor je reactie en ben blij te lezen dat het zo fantastisch met je kleintje en jou gaat!

3. ik ben ook weer bijgelezen!

@Mienime, alle rooibos varianten zit idd geen theeine in, en ook de (meeste?) thee van Zonnatura. het staat ook op het pakje. Ik ben echt een theeleut (houd ook van koffie hoor) maar ben helemaal op de theeine-vrije toer nu ;)
    Enneh, geniet dat je niet zo veel last hebt van kwaaltjes!

wb cola, en koffie, ik zou het zelf zo min mogelijk drinken. Ik houd ook echt van lekkere koffie, maar ik laat het nu gewoon zo veel mogelijk staan, kleine moeite.

@BrendGill, ik voel geen harde bobbel, maar als ik op mijn onderbuik druk voel ik wel een gevoelige baarmoeder ofzo. Toen ik hormonen spoot om heel veel eitjes te laten rijpen zaten er tegen het einde 20 eitjes, en toen voelde mijn buik ook zo.

@Sniffy, hier ook lekker veel gepruttel in mijn darmen haha

De zetpillen slaan wel aan, maar ik ben nog wel misselijk. al is het meer te doen. gelukkig maar.

4. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet helaas van de lijst april-mamma's af... heb vorige week in 8e week een miskraam gehad...snik.
    Voel me ellendig.

Mn banner maar alvast weggehaald...

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    O wat erg... Ik wens jullie héél veel sterkte. Ik zie dat we op dezelfde dag uitgerekend waren... En het is héél normaal hoor dat je je ellendig voelt! Het is echt niet niks!

6. Jee wat erg Nicole, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh Nicoline, wat shit zeg....veel sterkte!
    Natuurlijk voel je je ellendig, dat is hartstikke logisch......

En MieniMe:ik heb ook helemaal niks aan kwaaltjes en ik kan me je onzekerheid dus erg goed voorstellen hoor! Ik voel werkelijk he-le-maal geen verschil met toen ik niet zwanger was. Het enige wat erop zou kunnen duiden is dat ik wat pukkels heb.....
    Maar: ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook niet hoor, en daar kwam echt een heel gezonde kerel uit ;) Maargoed, ik denk dat we beide pas zijn gerustgesteld als er een echo geweest is......

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @nicole : heel veel sterkte meid !

9. nicoline, sterkte zeg. wat lijkt me dat moeilijk :cry:

en nu ik dat lees, vraag ik me af: wanneer heb je de grootste kans om een miskraam te krijgen? In week 4 lijkt me? of kan je dat niet zo zeggen?

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mienime, dat is een beetje het gevaar van veel op internet lezen. Ik sla zelf altijd snel de negatieve verhalen over.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goedemorgen, de kans op een mk blijft tot week 13 gelijk, maar als je een hartje heb horen kloppen dan is de kans nog maar 5% dacht ik.

nicoline sterkte meis!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bleegh ik wil zoveel doen in huis etc maar ik ben zoooooooooo moe :confused: ik kan gewoon niks heb ik t gevoel, behalve na 1 uur wakker zijn weer slapen.

voor de rest geen kwaaltjes, ja btje misselijk.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bah, wat een rotdag. Kom ook effe kijken hier en lees meteen van Nicoline haar miskraam...

Heel veel strekte meis *knuff*

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Raken jullie ook zo van slag bij dit weer?

Heb echt geen puf, ben heel verdrietig en kom nergens aan toe...

@Mienime: ik voel helemaal niets. Toch weet ik dat ik zwanger ben, dus... Je hoeft niets te voelen hè. Fijn toch juist!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nicole, veel sterkte met dit verlies!

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Nicole: sterkte en een dikke knuffel.

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    nicoline: heel veel sterkte

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Nicoline heel veel sterkte meis met dit grote verlies.

Alle nieuwe meiden gefelciteerd en welkom

@IMD ben heel benieuwd maar waarschijnlijk mogen we wachten tot morgen. ;)

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Je kan het eigenlijk altijd krijgen. Alleen als het hartje klopt (goed klopt) is de kans 5% dat het nog mis kan gaan. De kans is er jammer genoeg altijd. Zelfs na de 12 weken.

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook gevraagd hoe het zat ivm mk als je het hartje hebt zien kloppen. En toen zei mijn gyn me dat 8/10 goed gaat dan.

Deel Deze Pagina