lekker belangrijk dat zijn liefdes of baby streepjes en moet je juist trots op zijn ik zit ook helemaal onder hoor AND LOVIN IT! heeft onze zoon gewoond 9 maanden en ik vind ze prachtig Gewoon net zo mooi als elke andere buik dus Ach Rachel wat een mooi buikje echt al zwanger buikje hoor (okay misschien voor een vreemde nog niet ) maar ik vind hem echt schetig mooi! CUTE zelfs (als ik nou voor de rest eens zo'n lijntje had HAHA) Ja ik heb zwaar gerookt trouwens (ongeveer 60 siggies per dag) en zo in 1 dag gestopt is niet moelijk maar mensen nemen het vaak niet serieus en denken EFFE te kunnen stoppen, stoppen met roken moet je je hele leven (tijdelijk) aanpassen (andere levensstijl) en ja das 200% inzet en schijt hebben aan andere mensen want je krijgt opeens veel commentaar van wel rokers)
Hier nog één die een schop onder haar kont nodig heeft *bukt vast* Voor ik zwanger werd, rookte ik minimaal een pakje per dag.. inmiddels wel geminderd tot zo'n 5 op een dag, maar goed, dat zijn er dus nog steeds te veel... Doe mijn best te stoppen.. maar het is een verslaving, en gezien iedereen in mijn omgeving gewoon lekker doorrookt, wordt het er voor mij ook niet makkelijker op.. Maar.. ben wel braaf gestopt met de koffie e.d.. gelukkig.. anders wordt het wel heel veel. Mijn vk zei tegen me dat ik niet zo moeilijk moest doen, de stress van het stoppen zou net zo beroerd zijn als die paar sigaretjes op een dag. Toch stop ik dan liever. Kan dat ook zonder stress? IMD, allemachtig, hoe heb je dat gedaan, van 60 naar 0 in één dag..
Ik vind het superlelijk, vind het zo jammer. Tuurlijk mijn zoontje is geweldig en liever hem gezond dan een mooie buik, maar baal er wel van hoor. Geen sexy bikini meer
Van roken wordt je chronisch ziek...van overgewicht ook of van té dun zijn, roken krijg je mk óf ongezond kind...overgewicht óók, dun zijn óók......en GA ZO MAAR DOOR Ik denk dat iedereen het lekker voor zichzelf uit moet maken! Wat maakt het nou uit wat een ander doet! Rach: mooi buikkie hoor, groiet al lekker!
Eeeeeeeeeeecccht niet Jij hebt een mooi kindje gebaard! dus geen overgewicht! Jij hebt juist een mooit lijfie
nee, maar ik moest toch wat zeggen. *zit overigens nu een hele zak buggles leeg te vreten, maar doe het netjes zonder smeerkaas haha*
niet van mijn tijgervel hoor, die photoshop ik ook nee sinds mijn streai doe ik alleen nog maar een badpak aan.
Gaat alleen over wat er overblijft. Nou als ze daar kunstmest van kunnen maken, prima, wordt het tenminste nog goed gebruikt, hahah. Waar mijn plasjes al niet goed voor zijn. Mooi buikje hoor Rach (je weet zeker dat je maar 1 vruchtje hebt gezien?)
Heb alles gelezen, maar ben een hoop vergeten. Rach Wauw mooi buikje, echt een bolletje al! (heb je ook sexy ondergoed? ) Imd Ben heel benieuwd naar je hele trouwverhaal Nicoline heel veel sterkte, hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! Over roken, ik rook niet, gelukkig, mijn moeder is aan longkanker overleden toen ik 19 was, dus ik denk wel 2x na voordat ik zo'n geldverspillend ding aansteek. Zou mijn kinderen niet achter willen laten om zoiets stoms. Pff kan wel merken dat mijn weerstand flink minder is, eet minder, totaal geen eetlust. Ben nu snotverkouden en een paar aften in mijn mond. Kga maar lekker slapen, weltrusten allemaal!
de grote van de buik zegt niks over wat er in zit. ik heb een meerling gehad, waarbij er na 17 weken niks te zien was en bij mijn zoontje ook pas bij 16 weken.
Wat wordt hier een hoop afgeklets zeg.. gezellig hoor.. Ik lees nu een weekje mee maar het wordt toch tijd dat ik mezelf er eventjes tussen gooi. Voor deze zwangerschap heb ik 2 miskramen gehad dus dat maakt het nu extra spannend. Voordeel ( voor zover dit een voordeel is) is dat ik a.s. maandag: 6 wk paar dagen al voor een echo mag. Nu vroeg ik me alleen af ( ben ik vergeten vanuit vorige echo's) moet je nu bij een uitwendige of een inwendige echo een volle blaas hebben of is dat eigenlijk niet zo belangrijk? En zijn hier mensen die zo snel al een hartje hebben gehoord of gezien. Ik vind het allemaal zo spannend, ben bang dat we niet veel zullen horen en het dan nog moeilijker wordt.. maar ja, volgens de verloskundige hebben we genoeg kans op een hartje. Ik hoop op reacties en je zult me vanaf nu vast vaker tegenkomen hier. Maar of ik dat tempo bij hou : :
Heb je hele verhaal toen gevolgd met die drieling, wat een heftige periode zeg! Misschien nu wel weer een twee of meerling? Zit het in je familie?
Jup, ik ben er later achtergekomen dat mijn oma het 3x heeft meegemaakt, het is even spannend, maar goed, ondertussen wel een prachtige zoon gekregen