ja heerlijk hoor die bladen vind het altijd lekker als onze zoon op bed ligt efkes kopje thee erbij! rustmomentje!
dank je wel, ik hoop het ook...Zit alleen ineens wel aan een vriendin van mijn moeder te denken, die is erg goed met de naaimachine, misschien kan en wil ze het ook wel doen...vind het idd wel jammer, want haar wens was dus al bij haar eerste kleinkind in het wiegje..Heb haar helaas nooit mogen ontmoeten..
@ Eline: probeer ajb te stoppen... Denk erover na hoeveel moeite het jullie kleintje kost om alle vieze troep te "verwerken"... Vind het echt slecht, sorrie. Alles kan, en dus kun jij ook stoppen! En geloof me; heb zelf ook een heel aantal jaren 20 sigaretten per dag gerookt, dus ik weet waar ik het over heb.
@ Rach, ik heb meestal ook geen zin in eten en ook niet in brood, maar zodra ik het dan toch heb gegeten is de misselijkheid ook voorbij. De misselijkheid neemt de laatste dagen ook meer af. @ IMD wat straal je op de foto's, super! En wat een lief jochie wat een poppie
Goedemorgen. Hier lekker een dagje vrij! Vandaag maar eens de verloskundigenpraktijk bellen. na de eerste echo in het ziekenhuis is het niet meer nodig dat ik daar onder behandeling blijf
ja goed he trouwen EN zwanger zijn doet me goed, mijn man (ja MAN ik moet nog even wennen haha) die vind mij ook zwanger op zijn mooist ik heb dan iets zegt ie iets van een straal, dan zeg ik altijd voor de gein met buik naar voren; troetelbeertje straal!) Was gewoon een hele mooie dag, net droog gebleven voor trouwen en foto's dus ik kon niet voor meer wensen ik ben eindelijk getrouwd met de man van wie ik houd..we zijn weer helemaal opnieuw verliefd hoor haha
Amom, maar wat ik me afvroeg, is hoe jij over calcium denkt tijdens de zwangerschap Ik heb a.s. donderdag weer een gesprek met mijn gyn (afsluitend gesprek) en natuurlijk hoop ik op een echo, maar dat zal ik wel niet krijgen. daarna mag ik me ook gaan aanmelden bij een verloskundige.
Hé Rach, ben benieuwd hoeveel mm bij jou het vruchtje was bij de echo? Mijne was dus 9,9 mm en daardoor konden ze zien dat het vrijdag dus 7 weken en 1 dag was.
bericht van MamaDeluxe: (ze heeft internetstroring en kan niet op de site komen) Ze heeft het weekend steeds bloed verloren, en heeft zelf niet echt goede hoop. Om 11 uur heeft ze een echo en dan weet ze meer! Kipkip, bij mij was het vruchtje 1 cm.
Goedemorgen! Ochjeej, heel veel moed voor MamaDeluxe en ik hoop dat ze straks toch een mooie echo krijgt, met kloppend hartje [-o<
Ach nee...ik duim en hoop ook dat alles goed gaat.... @ IMD Mooie foto's hoor en wat een mooie trouwkaart!
Rach, grappig, dat klopt dus precies, jij loopt 1 dag voor op mij. Het groeit nu 1 mm per dag. De duimen draaien voor MamadeLuxe!
Goeiemorgen, snif snif snotter snotter...ben zoooo verkouden. Imd leuke foto's hoor, je zag er erg mooi uit! Mamadeluxe duim voor je, hoop op goed nieuws. Nog een week en dan de echo, ben zo benieuwd!
Ik belde de VK en kon meteen een week later even langs komen. Gezellig samen met 't kleine manneke. Was zelf ook wel blij met de snelle afspraken. Deze zwangerschap is al heel anders begonnen dan de vorige. De vorige keer was ik al meteen heel erg misselijk de hele dag door. En dat ruim 5 maanden lang. En nu heb ik nog geen enkel teken van misselijkheid gehad. Juist xtra trek in eten. Ook wel nodig nu ik zwanger ben en nog een ochtend- en avond BV geef. Ben nu wel xtra moe, maar ja....ons zoontje slaapt nog niet elke nacht door. We genieten met de dag!
Ja en nee, heb mij nog niet emotioneel gebonden aan dit kindje (hoe gek dat ook klinkt) omdat ik toch terughoudend ben. Als het wel een meerling is (meer dan 2) laten wij het sowieso weg halen (ten eerste om het risico van ongezonde kindjes en ten 2e omdat mijn kindje ook met 35weken geboren is en een meerling nog veel eerder zou komen met de risico's van dien.) Mamadeluxe, veel succes... Ook alle andere met echo's /afspraken succes vandaag!