Dus je kunt de verloskundige al wel bellen voor een afspraak. Ik kwam vanmiddag langs de praktijk en vond het nog zo'n apart idee dat ik daar binnenkort heen ga! Maar dat ga ik dan de komende dagen maar een keer doen dan! Hebben jullie ook hoofdpijn? Heb al extra goed gedronken vandaag maar het helpt niet. Het Kluun boek beviel veel vrienden van ons prima! Dan wordt het kindje in je buik met een tennisbal vergeleken, zodat de mannen het zich beter voor kunnen stellen enzo, wel lachen!
nee dat is fout wat je daar zegt een bloeding tot 14 weken noemen ze een innestelingsbloeding waarom vraag het me niet want wat je zegt klopt het vruchtje in al ingenesteld maar toch noemen ze het nog zo tot 14 weken misschien is dat een geruststelling ? en zolang het maar alleen bloed is zonder stolsels is er nog weinig tot niks aan de hand ik hoop t beste voor je meid doe morgen maar gewoon even opnieuw een testje en als hij donkerder is dan die eerste dan is er niks aan het handje knufffffffff
@wieffie, Ik heb er ook aan gedacht maar misschien dat ik yakult gaat halen. Ik heb het niet zo op die vezels. Meer omdat ik ook niet zoveel drink als zou moeten en dan zijn die zakjes ook niet geoed. @twigger82, Ik heb net als jou goede hoop voor Gaby hoor
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar Ellenk - 1e kindje - 36 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje - jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar 7 april Kita29 -1 e kindje - 29 jaar Veroon - 2e kindje - 31 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar 9 april Gaby1 -1 e kindje - 23 jaar 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 21 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia Afspraken: 06-08-2008 Gaby Gyn 07-08-2008 mollyvg 1e echo 14-08-2008 wieffie 1e echo, Ellenk Gyn 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk
Werkt goed mimi! Mijn complimenten... Lichtje, ik heb ook last van hoofdpijn, echt zo'n zeurende. Kan zijn dat je bloeddruk wat laag is of wat ijzer tekort dus denk aan je vitamine Vanmorgen zat ik nog aan mijn vriendin te vertellen dat ik me zo fit voelde.... Nu houd ik mijn ogen bijna niet meer open terwijl ik tot 10 uur heb geslapen
Dat heb ik ook hoor. Ik heb net nog een uur op de bank geslapen. Toen kwam mijn ventje thuis. Had hij een mooi bos bloemen bij zich voor mij. Achhhhhhhh dan smelt je toch. Zegt hij voor de allerliefste moeder van de hele wereld. hihi dankjewel mop. Maar vrouw is leuker hahahaha
hee, je bent mij op de lijst vergeten! en ik had het al twee keer gemeld... moet de 18e naar de VK voor intake. je hebt nu mirjanne erop gezet; misschien dat je haar verward had met mij?
Dat is omdat het vruchtje rond de 12 weken nog dieper innestelt, vertelde mijn vriendin haar gyn haar, die tot 14 weken heeft gebloed.
Sorrie meis. van Mirjanne klopt ze had een pb'tje gestuurd. Nu twijfel ik alleen of wieffie dan wel goed staat. Ik heb je erbij gezet hoor
Lichtje, ik heb ook last van hoofdpijn, echt zo'n zeurende. Kan zijn dat je bloeddruk wat laag is of wat ijzer tekort dus denk aan je vitamine Vanmorgen zat ik nog aan mijn vriendin te vertellen dat ik me zo fit voelde.... Nu houd ik mijn ogen bijna niet meer open terwijl ik tot 10 uur heb geslapen [/quote] Ik zal mijn bloeddruk eens meten op mijn werk. Verder slik ik tabletten met alle vitamines die je nodig hebt als je zwanger bent, van Mama en baby. Bij het 1e bezoekje aan de verloskundige wordt het ijzer ook geprikt lijkt me? Heb net ook alweer liggen pitten! Ongelooflijk!
nou ik heb de gyn vanmiddag nog een keer gebelt en die willen toch ook dat ik morgen ff langs kom ! ik bloed nog steeds maar nog steeds geen stolsels gelukkig ! heb net wel een paar uur lang echt pijn in me buik gehad , ik kon amper recht zitten zo'n pijn! maar morgen heb ik om 10 over 3 een afspraak bij de gyn en ik hou jullie op de hoogte en twigger je ben lief dat je me hier ook in de gaten hou
dank je wel en heb je al eerder die syptomen gehad ? ik heb vanmiddag ook ff liggen pitten kon me ogen niet open houden
oke dank je wel dat wist ik dus niet, wel dat ze t tot 14 weken een innestelingsbloeding noemen en Gaby tuurlijk hou ik je in de gaten vind t echt super dat je zwanger bent samen met lien hihi echt top !
ja twigger had magische testjes opgestuurd naar ons, he gaby? hoop voor je dat alles meezit en je gewoon mee kunt zwangeren met ons. ik probeer het echobureau te bellen, maar ze zijn de hele tijd in gesprek. bluh... ben ook moe, maar zal ook door het weer komen: heb nooit goed tegen hitte gekund, en al helemáál niet tegen benauwd weer. komen jullie de dag nog door?
Ik heb de halve dag asociaal binnen gezeten. Had vanmiddag het zwembadje gevuld van 2meter lang. Lekker met warm water en daar heb ik ook nog even ingezeten. Hier is het verder de rest van de dag bewolkt geweest dus redelijk koel. Nu breekt het door alleen is de zon achter de huizen gegaan. Ik zelf heb nooit last van de zon maar sinds vorige week wel. Vandaar dat ik 2 dagen te vroeg teste
heb 25 aug. een afspraak voor de termijnecho! wooooow, ik vind het echt spannend allemaal. hoop dat ze al wat kunnen zien dan, ben dan rond de negen weken. als ze nog te weinig kunnen zien krijg ik een extra echo (zou ik ook niet erg vinden, hihi).
ik zet hem op de lijst. Dat zal eind van de avond op het forum zijn . (heb hem hier op de pc ook ) Wel spannend ja hoor. Maar kunnen jullie s'avond bellen dan? Bij ons alleen van 9 tot 5
Ben een beetje nieuwsgierig. Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Wij gaan volgende week 8 augustus voor een week naar een bungalow park het vennebos. Ik heb er helemaal zin in en kan niet wachten. In die week komt mijn zusje met haar zoon in ons huis zitten. Hih heb ik gelijk een oppas voor de kat en het huis