April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    idd...zelfs bij de VK lukt het dan nog niet met de doptone...bij 12 weken zeggen ze zelfs nog, maak je niet ongerust als we niks horen, het is nog erg klein...Heb je je eigen hartslag misschien te pakken gehad?

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    wow, geweldig :) super, hoor.hopen datie al genoeg hcg spot en je meteen mee mag doen :)

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Weet je wat ik zo jammer vind? Ik werk zelf overdag en heb 's avonds vaak niet meer zo'n puf om te internetten.
    Vind het jammer dat ik jullie niet echt leer "kennen", en niet helemaal goed op de hoogte kan blijven van alles....:(
    Maar doe mijn best, maar vind het echt jammer!

4. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Ik weet echt 100 procent zeker dat het de beeb was :D Ik herkende het gelijk van mijn eerste bengel, het hartje gaat veel sneller dan mijn eigen hart. Mijn eigen hartslag sloeg er trouwens wel steeds doorheen. Ik moest ook wel écht goed zoeken, en als ik bewoog was het weer weg, net boven het schaambeen. Maar was aaaabsoluut het hartje.

Misschien omdat het de tweede is groeit de baarmoeder sneller? Weet het niet hoor. Maar staat idd op de handleiding dat het pas tussen 10 en 12 weken gaan. Zeker een heeel langgerekte baby, hihi...

Nou ik ga even grijnzend en glunderd op de bank zitten..

grijns grijns :D

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    geweldig, zeg! :D
    geniet maar lekekr idd, ga er helemaal van meegrijnzen :)

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Fijn voor je Sina! :)

7. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oow Sina, wat geweldig zeg! Wij mogen de doptone van m'n schoonzusje lenen, ik ben ook zo benieuwd of we daar over een poosje wat mee kunnen horen...
    Bij m'n vorige zwangerschap hadden we een poosje zo'n houten toeter van een vriendinnetje geleend, maar aangezien ik van mezelf al een flinke dame ;) ben, hebben we nooit enig geluidje gehoord... :(

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik hoop het ook, maar de test die ik een week geleden had gedaan, knalde de streep eraf.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Danielle, Moet je je maar niet te druk over maken hoor. Ik zit er nu gewoon asociaal vaak achter. Heb nu toch niks beters te doen. Als de scholen weer zijn begonnen en ik weer mijn normale werkrooster heb plus overblijven ben ik ook minder hier.

Even een vraag aan dames die dat misschien weten. Ik heb hier een drankje. Het is powerdrink (van de Aldi)
    De naam laat me al schrikken maar er staat bij frisdrank met sinaasappelsmaak en met vitamine.

Ik wil graag weten of ik dit mag. Ik zet even de ingredienten erbij.

-water, suiker,maltodextrine, voedingszuur, citroenzuur, trinatriumcitraat, stabilisatoren: E414 en E445, conserveermiddelen; E202 en E 211; trikaliumcitraat, aroma, nianine, kleurstoffen; E110 en E104; vitamine E, pantotheemzuur, vitamine B6.

Ik wil ook wel de waarde in kj opzetten maar dat word veel. Weet iemand of ik dat wel of niet mag drinken. Het is zoiets als AA geloof ik. Ik hoor het wel.

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Zijn fantastische aparaten, maar zou mezelf er niet gek mee willen maken, als ik het niet kan vinden, dus niet hoor...als ik me zorgen maak, dan ga ik gewoon even bij de VK langs, dat mag gewoon zeiden ze, even naar het hartje luisteren, als je daar behoefte aan hebt.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gaaf zeg nu al het hartje horen (ikke is jaloers!) ik ga het proberen vanaf 8 weken vorige keer was ik 9 of 10 weken geloof ik toen ik het hoorde..

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    zal ook wel goedkomen, maar mocht het lijntje naar haar zin te licht zijn, dan moet je nog even een paar dagen wachten...vraag maar aan mamaline ;)
    maar komt vast goed...bij mij kwamne ze bij de 5,4wkn langs en die was ookal goed genoeg om meteen mee te doen, spatte er gelukkig echt vanaf ook...heb een foto gemaakt, maar nu kan ik het kabeltje niet meer vinden vd camera :oops:

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    mimi...is dat niet zoiets als redbull?zou er wel voorzichtig mee doen dan, is voor een normaal mens al niet helemaal tof geloof ik :)

14. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Huh? Wat bedoel je Mini?

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dat was toch bij jou?...dat MvM nog een keer langs moest komen, omdat de 1e keer het lijntje naar haar zin niet goed genoeg nog was, kwam ze paar dagen erna weer en toen was het wel goed?
    of ben ik dan toch in de war met iemand anders in topic "wie nog meer in de 1e ronde?"

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik ben morgen 5 wkn en 4 dgn. Ik zorg gewoon dat mijn urine geconcentreerd is.

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    yupz, bij mij kwam ze 's middags dus moest ik mn ochtendurine opvangen en in de koelkast bewaren tot ze er was.

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik vang het 's morgens wel op. want ze komt om 16.00u

19. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oow nee, je bedoeld miss. Bij mij kwam ze met 5 weken en 1 dag, maar ze vond dat ik zo veel hcg had dat ik meteen mocht beginnen. Ze dacht zelfs dat ik al verder ben omdat de streep zo duidelijk was... Maar dat zij ze bij m'n zwangerschap van Kyan ook al :D duss daar geloof ik niet mer zo in... hihi

20. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ooh, had ze mij niet gezegd van de koelkast. Heb het gewoon op het aanrecht bewaard :oops:

Deel Deze Pagina