April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    als ik op mijn werk urine moet opvangen dan mag het ook niet te lang staan. Dan moet je het in de koelkast zetten.

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Gelukkig al heel vroeg. Heb om 8:40 de intake bij de VK. Hoop maar dat ik niet weer dat hele kruisverhoor door moet voordat we eindelijk met de echo gaan kijken. Vind het ongelooflijk spannend. Lang niet zo ontspannen als de vorige keer.

Klachten zijn hier echt wisselend. Tot en met zaterdag echt heel misselijk geweest en 2 x overgegeven, maar sinds gister gaat het weer prima. (Maak ik me meteen weer zorgen dat het misgaat :oops:)

Duimen jullie voor me meiden?

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @wannaBmum: tuurlijk duim ik voor je.

4. waarom moet urine eigenlijk in de koelkast bewaard worden?

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks Sniffy, ben 1 brok zenuwen!

Iemand nog een ontspannende yoga tip zodat ik niet de hele nacht naar het plafond zit te staren? :)

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owww, kijk zie je...sorry :oops: *gooit het op zwangerschapsdementie* ;) :p

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    veel succes, meid!spannend allemaal he...heb helaas geen tips...blokje om voor het slapen gaan?warme melk met honing...hete douche...stiekem toch wat tips ;)

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat dacht ik eerst ook maar de ingredienten zijn anders en er zit geen caffeine in. Op reddbull staat ook verboden tijdens zwangerschap. Wat ik bedoel is zoiets als Extran of AA

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Melk met honing? Gatver, hahaha

-wil je me toch nog misselijk maken? ;)-

10. daniellesvl

daniellesvl Actief lid

14 jun 2008
    108
    0
    0
    Hallo Dames,

Heb een beetje hetzelfde probleem als de andere Danielle.... ook ik heb op het werk geen tijd (en geen mogelijkheid, zonder dat iedereen het ziet) om te internetten. Ik volg jullie allemaal zo goed als ik kan en vind dat ook super, alhoewel ik wel vind dat het er af en toe hard aan toe gaat. We 'kennen' elkaar nou ook weer niet zo goed, dat er zo fel gereageerd moet worden. Uiteindelijk willen we allemaal het beste voor elkaar, denk ik maar zo! :) :)

In ieder geval super veel felicitaties voor alle nieuwelingen hier! Super! :eek:
    Voor Mamadeluxe in het bijzonder een hele dikke knuffel. Ik denk aan je! Heel veel sterkte! Knuf, Knuf! :cry:

Enne.. oja, IMD gefeliciteerd nog met je trouwdag, je hebt een super dag gehad zo te lezen! Geniet nog maar lekker van je 'wittebroodsweken" :)

Allemaal een fijne avond,

Liefs Daan

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @mimi: volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Ik heb gisteren ook een slok AA op.

12. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    wannaBmum, tuurlijk duim ik voor je, spannend is het he? Heb je misschien iets van een rustgevende thee ofzo (werkt bij mij het beste, bijv. van de AH of sleepytime). En anders even een wandeling maken? Of idd goede warme douche...

Liefs

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    aaah ok...geen idee dan eigenlijk, sorry...maar als ik twijfel dan doe ik het gewoon niet, maar hoop dat er iemand anders is, die hier antwoord op heeft.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Rach

Urine moet binnen twee uur worden onderzocht. Urinemonsters moeten dan ook vers bij de dokter worden gebracht. Wanneer dit niet mogelijk is, kan de urine maximaal 24 uur in de koelkast bewaard worden. Op die manier komen er in het urinemonster geen bacteriën of andere stoffen terecht (uit de genitale zone en de plasbuis) die de test kunnen beïnvloeden.

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    haha, neehoor, absoluut niet de bedoeling...hmm...ik vind het wel lekker eigenlijk :) maar ieder zo zijn/haar eigen smaak he :)

16. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oops, kon het dan geen kwaad dat ik mijn urine zo lang buiten de koelkast heb bewaard voor MvM? Urine was van half acht, MvM kwam om half twee :oops:

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hij was toch goed, dus geen probleem geweest lijkt mij :)

18. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Da's waar! Vind het alleen zo vreemd dat ze daar nix van heeft gezegd... En, muts die ik ben, maak me dan meteen zorgen dat de test anders misschien wel niet zo posi was geweest... Snap ie 't nog? :rolleyes:

19. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    ik krijg net een berichtje over msn van MamaDeluxe dat de hartslag gestopt is, en ze gaat de gynaecoloog nu bellen voor een curretage..

He getsie wat een narigheid voor MamaDeluxe. Zeker als je er al zo lekker mee bezig ben en via het forum zo met elkaar ook het gevoel van zwangerschap levendig houd. Ik heb zelf 2 keer een miskraam gehad maar wens het niemand toe.
    MamaDeluxe heel veel kracht toegewenst!

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    beeetje omgekeerde wereld, mamaline haha
    gekke meid, je test was perfect en je doet mee, wat wil je nog meer? ;)

@all:pff, blijf weer veel te lang plakken...ik ben er vandoor.
    Meiden die morgen echo hebben:good luck!

Deel Deze Pagina