Wij gaan in september 10 dagen naar Ierland, rond rijden. als het maar droog is vind ik alles best... We zouden in april als mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn naar Egypte maar het zal nu wel juni en Centerparcs worden
Mmm, heb helaas mijn vakantie al gehad voor deze zomer (twee weekjes in Zuid-Frankrijk, dus mag niet klagen) Zit te twijfelen wanneer ik de VK zal bellen. Gezien mijn MA in april mag ik dit keer wel eerder komen, maar wil eigenlijk wachten met bellen tot begin volgende week. Zou het wel fijn vinden als ik eind augustus terecht kan.
Wij zijn al weg geweest. We gaan ergens begin nieuwe jaar waarschijnlijk weer met de vriendengroep naar de ardennen, jaarlijks ritueel
Ellenk: hihi, heb je het je ouders al verteld dan? (Zo van, paps, mams, dat van Egypte he? Laten we dat maar niet doen.....)
@mimi: ja, een aantal dagen kun je 's ochtends bellen, en een aantal dagen (zoals vandaag) alleen in de avond. het is een echobureau, los van de VK (want die hebben zelf geen echo-apparaat). ze waren allemaal heel aardig aan de telefoon; gelijk feliciteren enzo. voelt goed! over vakantie: wij mogen ook nog; we gaan begin september naar Engeland (huisje en B&B). we hopen op droog weer, maar zien wel. het is zo'n mooi land, dus we vermaken ons zowiezo wel. heb nu wel zoiets van: ik wil ook! maar aan de andere kant; als iedereen zo al terug is mogen wij lekker nog.
haha Pientje, Gisteravond lag ik in bed en ik voelde me toch steken in mijn zij! Ik meteen alles weer vergeten van wat ik tegen jou verteld heb en meteen dikke paniek! Ik was er van overtuigd dat ik meteen vanochtend de vlos zou bellen, maar nu is het weer over natuurlijk.... Wat een troela ben ik soms ook..
Bij mij zijn die steken gelukkig minder geworden, werd er wel bang van. Nu alleen nog af en toe. Neem me ook iedere keer voor om toch maar de vk te bellen en doe het dan steeds niet hihi Morgen ga ik het denk ik echt doen. Heb ik iets om naar uit te kijken.
Ik bel niet mijn vk maar eerst de gyn. Na mijn mk in april mag ik ook bellen voor met 7 weken. Ik denk dat ik volgende week bel voor 8 weken echo. Of 7,5 week. Mijn ventje is dan ooknog vrij en kan dan mee. Onze vk heeft wel een echoapparaat. Maar na 3 mk's zal ik de eerste 3 maanden bij de gyn lopen.
Dat kan ik me voorstellen Mimi. Is ook wel fijn om naar je gyn te gaan, want die kan eventueel met een vaginale echo ook al heel vroeg een kloppend hartje zien. En al is het geen garantie, het is toch fijn.
Het probleem is dat ik niet echt een eigen gyn heb. Ik had er eerst 1 dacht ik maar ik heb in maart/april 4 verschillende gyn's gehad. Ik weet dus niet of het weer gezegd gaat worden.
Pientje: dat is handig! Mijn vlos kan het in ieder geval niet. Vorige keer wilde ze me eerst doorsturen naar een andere praktijk, en als het dan niet goed zat naar de gyn, maar daar voelde ik zelf niet voor. Helaas zit er maar 1 praktijk hier in het dorp, dus heb ook geen keus. Mimi: dat is vervelend, als je iedere keer iemand anders ziet! Maar aan de andere kant ken je nu de meesten al. Kun je misschien rekening mee houden en voorkeur aangeven als je belt voor een afspraak?
Die heb ik ook wel. Alleen is mijn gyn zeg maar niet altijd beschikbaar. Ze is nogal druk ingeroosterd. Als ik haar wil kan het zijn dat ik 2 maanden moet wachten. Ik heb namenlijk in januari bij haar gelopen omdat ik opeens hevige krampen had voor/tijdens en na mijn menstruatie. Ze dachten dat ik misschien endo kon hebben. Alleen hebben ze nooit echt kunnen kijken omdat ik in februarie zwanger bleek te zijn. Na mijn mk. Is de krampen minder geworden en ik wilde niet meer. Ik ben namenlijk iemand die eerst heel lang met iets loop voordat ik een arts raadpleeg. Vandaar mijn chronische verkoudheid en linker traanoog. Hihi moet eigenlijk doorprikken en had al gezegd na de vakantie maar nu dus na mijn zwangerschap.
Tjeeminee, normaal kan ik heel wat eten, maar na 1/3 bord avondeten zat ik al heel erg vol. Veel burpjes naderhand. Het eten smaakte me ook totaal niet. Heb een ander laptopje (macbook) moeten aanschaffen, en we zijn vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur bezig geweest omdat het netwerk niet werkte. Ik heb meerdere woede aanvallen en jankbuien gehad om zoiets sufs als een laptopje wat het netwerk niet op komt... De hond bleef uit mijn buurt, die voelde mijn woestheid al voordat ik die uitte. Heb haar net lekker laten zwemmen.
Ach meis. Vervelend he die hormonen. Wel grappig om te merken dat dieren het altijd eerder weten dan jezelf
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar Ellenk - 1e kindje - 36 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje - jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar 7 april Kita29 -1 e kindje - 29 jaar Veroon - 2e kindje - 31 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar 9 april Gaby1 -1 e kindje - 23 jaar 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 21 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia Afspraken: 06-08-2008 Gaby Gyn 07-08-2008 mollyvg 1e echo 14-08-2008 wieffie 1e echo, Ellenk Gyn 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Mirjanne termijn echo
Wat gaat het hier snel, het gebabbel.. Gezellig hoor! Nu nog zien of ik er een beetje tussenkom Hier verder gelukkig nog geen last van kwalen en hormonen. Althans, ik heb er geen last van, ik weet niet hoe het met mijn hubbie is, die is van vermoeidheid naar bed gegaan. Je zou haast denken dat hij zwanger is. Nou ja, de darmpjes rommelen wel, die denken al dat ze een buik van minimaal 4 mnd zwangerschap moeten veroorzaken 's avonds.. 21 augustus heb ik mijn 1e echo. Spannend, zo vlak na mijn miskraam.. ik heb vanmiddag gewoon meteen de verloskundige gebeld (en daarna dus ook afspraak voor echo gemaakt bij gyn).. Hoe sneller die eerste echo gemaakt is, hoe beter. Zit er bij een echo bij ± 7 weken zwangerschap nog een kansje in dat je een paar weekjes later ook nog een echo krijgt? Bij mijn zwangerschap van Isabelle had ik het goed voor elkaar. Ik werkt destijds nog in het ziekenhuis, op een afdeling waar ook een echo-apparaat stond (waar ik dus onderzoeken mee verrichte, maar dan van de halsvaten).. maar goed, ik heb dus regelmatig even kunnen kijken naar mijn meisje toen. Dat zal ik nu wel missen. Stom stom stom, had niet van baan moeten veranderen