April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi allemaal ik mag me hier ook melden.
    ik ben als het goed is 21 april uitgerekend.
    al heb ik soms het idee dat ik langer zwanger ben want ik heb me een buik, ik zal van de week een foto maken.
    mijn vriend vind het heel leuk maar hij vind er nu nog niks aan hij beseft het nog niet echt. ik zelf ook niet trouwens.
    15 september intake bij verloskundige, duurt nog zoo lang he!
    verder beginnen de kwaaltjes weer hier.
    heb alleen voordat ik teste kwaaltjes gehad misselijk enzo maar dat ging weg, nu sinds gister is dat weer terug, word weer misselijk, borsten gevoelig maar dat had ik al die tijd al, maagzuur en moe.
    en pijn in mijn boven benen maar dat komt ook omdat we zondag naar beverwijk zijn geweest en de hele dag ehbben gelopen daar heb ik nu dus last van. maar verder gaat alles goed!
    hoe is het met jullie, ik heb niet alles gelezen hoor!

groetjes

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen :D

Ikke word ook best verwend , maar niet zo erg als de 1e keer hahahaha, nu zegtie ja dag dat kan je best nog zelf. Hahahaha heeft ie ook wel gelijk in hoor. Enne verder ja we zijn er ook eigenlijk niet zo mee bezig als de eerste keer. En hij gaat ook alleen maar mee naar de echo's, maar dat deed hij de vorige keer ook al.

En oja hij is ook al in zijn hoofd met verbouwen bezig hoor, de slaapkamer waar wij slapen is veel groter dan de kamer van manolito en hij wil ze dan dus allebei daar laten slapen.

En soms begint hij ook al over verhuizen :D

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Joyce hoe oud is mano?

4. goedmorgen!

:idea: Vlinderfladder, nouja zeg, wat een doos :( Je zou toch wel evrwachten dat ze een beetje meedeleven toont in jullie situatie? hebben jullie altijd dezelfde persoon die de echo's doet?

:idea: Marietje, ik kan juist geen zoet hebben. ;)

:idea: Amom, hoe ga je er nou achter komen of je een tweeling heb? met zo'n toeter? :)

:idea: Havefun, ik wilde nog even tegen je zeggen dat ik je verhaal bij de vlindertjes heb gelezen. Ik werd er echt door geraakt. ik hoop zo voor jullie dat het goed gaat. heb er wel een vraagje over. je zei dat je van jezelf geen hcg aanmaakt. hoe doe je dat nu dan?

:idea: Danielle, mijn man is heel lief. en ookal word ik heel hormonaal, hij blijft lief haha :) Hij doet ook ontzettend veel in huis, ontdanks dat hij fulltime werkt. Hij komt dan thuis om half 7, gaat sporten, kookt soms, doet de afwas, brengt de was naar boven.. hij is er maar druk mee. super lief. Ik denk wel dat hij het moeilijk vind dat ik zo hormonaal ben. Al is het voor mezelf ook niet altijd gemakkelijk. Ik voel namelijk opeens heel snel dat mij onrecht word aangedaan. gek he!

:idea: Mamaline, hier ook al een broek die ik niet meer aankan (leuk!). Ik kijk echt uit naar positiekleding. heb jij dat ook?

:idea: Imd, wat lief dat je man wilt vrijnemen!

:idea: Sina, bloedgeil... komt dat vaker voor? :)

:idea: Miss, welkom hier! en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @IMD, misschien een vervelende vraag, maar ik heb net je foto's in je profiel. Had je nog een buik van Dean, of was hij echt weer plat en is hij nu al zo erg gegroeid?

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Mano is 17-82008 1 geworden

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik loop trouwens op mijn vrije dagen ook al in mijn positiekleding die ik nog had van mano, zit veel lekkerder dan mijn andere kleren, bijna al mijn broeken zitten te strak.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hij was geen modellenplat maar hij was platter als de 4 weken buikfoto in elk geval.. en is geen vervelende vraag hoor tuurlijk zat er nog wel een rolletje van dean haha alleen het verschil is dat je die kunt inhouden en deze niet..

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Joyce, stom dat had je vorige keer al gezegd :confused:

Bij mij is er (gelukkig) nog niks te zien! Hoop dat het weer uit blijft tot 17 weken, want daarna heb ik mij toch een pens gekregen :confused:

Eleni Ik ben super super trots op je meid! Ise foberi ;)

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Apart want je buik lijkt echt al alsof je 20 weken bent ofzo (tenminste zo was mijn buik bij 20weken) en ik heb nu dus alleen een vetrol (die kun je ook niet inhouden) maar van een zwangerschap is niks te zien.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    En hoe oud is Dean dan nu?

12. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej Rach, in principe heb ik dat ook wel. Alleen ben ik van mezelf al een zwaar mens, dus leuke positiekleding is helemaal niet makkelijk te krijgen (gat in de markt... hihi), dus wat dat betreft vind ik het lastig. Gelukkig is mijn moeder erg handig met de naaimachine dus zij gaat, net als in mijn eerste zwangerschap, wat broeken enzo vermaken. Verder wil ik van de week ff een paar buikbanden bestellen (leuke site gevonden!), dit is voor mij heel makkelijk. Ik hoef dan niet perse positie shirts aan maar kan er toch redelijk leuk bij lopen... En nu moet die kloof tussen de m'n buik en maag ff weggaan dan lijkt het tenminste echt een zwangere buik en niet alsof ik gewoon dikker word... :( :oops: ;)

Liefs

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dit is ongeveer mijn 12 weken buik van mijn eerste zwangerschap (vergelijk maar op onze site daar kan je al mijn buikjes zien) dus voor mijn doen niet extreem groot wel wat eerder dan normaal bij mij..

ja positiekleding is lastig in grote maten he, nu gaat het nog ik heb maat 48 dus moet echt zorgen dat ik voor de rest weinig aankom anders word het weer een probleem maat 50 is al slecht aan te komen vind ik!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dean die word vrijdag 1 (29.08)

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik word zondag 21 :)

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    alvast gefeliciteerd meissie! maak er een leuke dag van...

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow ja ik heb je foto's bekeken maar bij Dean was je dus ook snel zichtbaar zwanger. Dan moesten jullie het vast ook snel vertellen of niet?

18. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Klopt helemaal Imd, ik heb normaal al 48 (soms 50, ligt aan de winkel) en positiekleding van bijv Miss Etam zit me gewoon niet goed... Dus ondanks dat je op een bepaald moment echt graag je buik wilt laten zien is dat soms lastig omdat je geen juiste/leuke kleding kan vinden...

Maar ja, ik klaag niet hoor. Ik weet echt wel waar het door komt dat ik te zwaar ben en ik ben gewoon heel blij met m'n handige mama!

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Imd ik vind je buikje ook wel meevallen hoor hahaha beetje net als die van mij, kreeg ook nog een opmerking vorige week of ik al 3 maanden zwanger was en bij mijn vorige zwangerschap vroegen ze bij mij ook al bij 20 weken hoe lang ik nog moest en als ik dan zij nou ik ben nog maar 20 weken zwanger, vielen ze bijna om, had ook echt een enorme buik.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben niet een persoon die zo'n dingen voor zich houd ik heb het aan iedereen verteld vanaf het moment dat ik zwanger was, maar als ik het had willen doen had het idd vrij lastig geweest!

Je moet (als je zin hebt) ook eens bij de trouwfoto's en andere websites kijken staan leuke dingen tussen heb net een gastenboek toegevoegd omdat ik daar vraag naar kreeg haha

Deel Deze Pagina