Ga ff naar het dorp met Kyan (hij moet de laatste tijd echt vermaakt worden, anders is 1x slapen per dag echt te weinig...). Tot strax!
Thanks, denk niet dat we iets gaan doen, ja vrijdag uiteten (mijn man word donderdag 30) en dat is wel gezellig, voor allebei onze verjaardagen. Hoe gaan jullie Dean's verjaardag vieren? Ik kijk er al ontzettend naar uit, wij gaan het in 2 dagen doen, zaterdag & zondag.
voor grote maten moeten jullie eens bij bonprix.nl kijken, daar heb je geen positiekleding, maar wel (goedkope) leuke grote maten. ikzelf heb maat36, maar ik denk dat ik miss etam ook niet pas hoor. een vriendin van me zei dat daar alles best ruim valt, en zij er ook niks van pastte.
wat ik dan fijn vond waren jurkjes (die rekken wat meer) met een legging ofzo.. eronder broeken zaten echt niet meer fijn aan het eind (ook die waren gewoon te klein qua buikomvang alleen al haha) @Joyce4; jij ook al zo'n giga buik doe eens effe showen meissie, is altijd leuk! Ja we gaan van het weekend naar Center Parcs en vieren dan zijn verjaardag vrijdag EN zaterdag... met taart alles erop en eraan! word superleuk!
Miss etam vond ik zelf ook niks, ik kocht bij de h&m en de prenetal en een speciaal zaak. *gaat de website bekijken van IMD* Rach, is bonprix wel kwalitatief goed? En heb jij er al eens besteld?
Laatste berichtje van moi voor ik naar het dorp vertrek (lees; verslaafd ). Ik hoor het vaker dat Miss Etam in de kleinere maten ruim valt, ik vind juist bij de grotere maten (broeken) dat ze niet ruim vallen. Shirts gaat redelijk (maar ja, die borsten he), maar broeken zitten vaak niet mooi... Liefs
nou ze vallen precies hetzelfde als mijn normale broeken daar kan je juist heel leuk slagen, bij de prenetal soms wel en de andere keer denk je gadsie nee er hangt nou echt niets leuks bij!
Ik had de vorige zwangerschap ook een hele hoop bij de prenatal gekocht en nu vind ik de leggings met een jurkje erover idd ook al erg lekker zitten
oja H&M hebben ze daar ook leuke dingen, ik vind positiebroeken zoiezo raar zitten die zitten altijd halverwege je kont qua lengte (of mijn kont is gigantisch GOT A POINT!) haha maar zit altijd raar!
Imd ja had gisteren al gezegd dat ik een foto zou plaatsen, ga proberen om vanmiddag als ik thuis ben ff een foto erop te zetten
okay ik loop achter dan had ik niet gezien haha (er word ook zoveel gekletst hier!) ik ben nieuwsgierig!
Ik vind bij miss etam dat maat 36 valt als maat 38, maar daarna word t verschil kleiner, dus een 42 kan best vallen als een 40. Er zijn ook outlet miss etammen, waar het echt spotgoedkoop is!
missym, nee zelf nooit bij bonprix geshopt. maar ik hoor er wel eens positieve reactis over. Ik vind mamalicious leuke kleren hebben. H&M ook (heb laatst even tussen de positiekleding gesnuffeld). Miss Etam vond ik zelf niet echt bijzonder, maar wie weet, als ik zoek zitten er wel leuke dingetjes tussen.
nope! ik kon dus eerst ook niet slagen bij miss etam (omdat ik zo dun was ) maar nu ben ik 10kg zwaarder dan voor vangelis