April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hay daar ben ik ook weer even...ik heb me net toch iets leuks gekocht bij het kruivat....het logeerkoffertje van elmo...met rompertje en pyama...KEI leuk...moest het ff delen

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja dat koffertje zag ik ook staan, hahahaha ik wil hem ook hebben denk ik, ik vind het pyamatje zo schattig die erin zit :D

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zoiets bieden ze toch ook aan bij felicitas?

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hey meiden,

Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en leuk dat jullie met ons mee komen kletsen!

Nou mij vergaat het net als velen van jullie zo te horen. Ook veel misselijk en spugen. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ik me over een paar weekjes weer goed voel en zin heb aan eten.... :pale: Nou ja we zullen wel zien.

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Meiden bedankt voor het welkom heten. :)

Mandy: welkom en ook gefeliciteerd.

En dat logeerkoffertje biedt Felicitas idd ook aan. Wij hebben toen gekozen voor Hoteldebotel. Wel duur, maar erg leuk. :D
    Kan ik ook wel voor m'n werk gebruiken. (ben juf)

Ik weet trouwens niet precies nog wanneer ik ben uitgerekend. Ik ben na de bevalling maar 1x ongesteld geweest en die cyclus was anders dan voor de zwangerschap.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep ook zoiets echt heel cute!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja die pyama is SUPER schattig...hihi...

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat is dat felicitas?

9. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    hey ik begin er toch heel hard over na te denken de ha te bellen hoor... of stel ik me nu erg aan? Probeer na dat mn maag geleegd is boven de wc, weer wat te eten en voel het weer helemaal mis gaan :pale: het enige wat k kan doen is bankhangen en op bed liggen... Misschien sowieso mn zusje afbellen voor het zwemmen...

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    felicitas, van de doos die je krijgt tijdens en na je zwangerschap..

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    je bedoelt de BLIJE doos?

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    welke dozen kun je allemaal bestellen?

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
  14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hallo kletsbeppies, zo, ik moest gewoon dik vijftien pagina's bijlezen; er is hier geen bijhouden aan, hihi!

nieuwe zwangeren: welkom en proficiat!

nathalie: wat akelig voor je, sterkte!
    -ja, ook ik schrik ervan dat de lichtblauwe lijst zo lang wordt....-

loeki: dankje dat je vanmorgen gelijk aan mij dacht, lief!
    de echo was helemaal top; hartje héél duidelijk te zien, en kindje lijkt het prima te doen. 't is er -gelukkig!- maar één (vriend zat me al de hele tijd te plagen dat het er minstens twee waren). zijn helemaal happy nu, en gaan het deze week ook vertellen aan famile, vrienden en ik op werk. leuk!

even over alle aanvallende discussies hier: tsja, dat heb je volgens mij op alle fora, en is iets wat misschien ook komt omdat je alleen getypte tekst ziet, en dus heel veel van de achterliggende bedoeling mist?
    maar het stoort mij ook, hoor, en ik weet ook nog niet of ik wel mee blijf kletsen hier: het is steeds héél veel bijlezen, en als je dan van die onbenullige dingen tegenkomt... :rolleyes: mensen maken echt muggen van olifanten soms.

nouja, tralalalala: fijne dag iedereen, en wie weet tot morgen ofzo. ben wel retedruk voor de vakantie (zaterdag al, jeeeeh!) dus weet niet hoe goed ik het hier bij kan houden nog.

iedereen veel succes met echo's enzo, en sterkte met alle kwaaltjes! :)

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Missym: Efgaristo :D ;)....en bijna 21 :eek:? Tijd voor een feestje! \:D/ :p

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Zo, d'r zijn weer heel wat paginas volgekletst! Lastig om zo op iedereen te reageren idd....

In ieder geval een welkom voor de nieuwe zwangeren.
    En Nathalie : heel veel sterkte gewenst.
    Bah, een mens zou er onzeker van worden.....het wordt steeds maar weer duidelijker dat het allemaal absoluut niet vanzelfsprekend is, als je de lichtblauwe lijst inmiddels al weer ziet!

Lien78: Fijn dat jouw echo goed was! Nu lekker genieten ;)

@Marietje: als jij denkt dat je de ha moet bellen, moet je dat gewoon doen hoor! Misselijkheid kan iedereen overkomen, maar als je het gevoel hebt dat het wel heel heftig is, kan de Ha dat mooi beoordelen ;) Anders blijf je jezelf toch steeds weer afvragen of je nou moet bellen of niet....
    Ik weet niet hoe lang je je al zo beroerd voelt? Als het pas een dag is zou ik zlef nog niet de HA bellen, maargoed, meningen verschillen natuurlijk.....

17. Marietje, ik had het hier al eerder verteld, maar ik heb (had) echt precies hetzelfde als jij. Ik kon ook echt werkelijk niks meer doen dan bankhangen. Zelfs van zitten of even opstaan word je al misselijk en zit je zo :sick: . Dus ik heb van mijn gynaecoloog zetpillen gekregen die je innemen als je last hebt van hele erge misselijkheid, 3 maal daags. en het werkt echt! ik heb de hele dag nog niet moeten overgeven en ben er net zelfs even uit geweest. gewoon even bellen naar de dokter hoor!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    precies haha!

19. Zo ik heb ons net opgegeven op een kinderdagverblijf! Niet te geloven dat het nu al moet maar dat zijn de voordelen van wonen in een stad :(

20. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Nou k heb de ha gebeld en ze heeft me zetpillen emesafene voorgeschreven, ben er meteen ff om gereden (had ff een opleving ;) ) Mag 2 maal daags zo'n ding hebben. Er zitten er maar zes in dat doosje :confused: dus dat wordt over drie dagen weer bellen zeker? ;)

Rach, jij had deze toch ook? Ik ben nu vanplan om het ff tot vanavond vol te houden en er dan iig 1 te nemen. Kijken of het morgen ochtend goed gaat. Moet ik er mogen ochtend dan weer meteen een nemen, of ff afwachten of het gewoon goed gaat...?

Deel Deze Pagina