Wow! April alweer..... Maart is niet meer de jongste... Gefeliciteerd meiden, geniet er lekker van he! Liefs van een maart 2009 mama
jeetje, precies een jaar geleden dan onze april mama's topic geopend werd... Pagina's vol met vreugde,verdriet,onzinverhalen en foto's van Big Macs En nu zijn we alweer ruim 3 maanden echte mama's...poeh wat is dat snel gegaan, geniet ervan dames, want ook al lijkt de tijd voorbij te kruipen(vooral nu, die eerste weken) volgend jaar april als jullie beebjes er zijn, denk je ook: goh wat is het eigelijk snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, jullie wondertjes in aantocht! Geniet ervan en ik hoop dat jullie net zo'n hechte groep worden als wij van de april mama's 2008!
@Lien en Pien: Gefeliciteerd! Jullie zijn de eersten van april alweer! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie snel die lekkere dikke strepen zien!
jeetje alweer april 2009! wat gaat de tijd toch snel.. alle aankomende april 2009 mama's geniet van jullie zwangerschap! en wat meerdere al zeggen de tijd vliegt voorbij. ik kan me nog herinneren dat ik positief testen als de dag van gister en ben al weer op de helft! iedereen een mooie en voorspoedige zwangerschap gewenst! Liefs Marije
lieve aanstaande aprilmama's 2009, allemaal heel veel succes en plezier en geluksmomentjes toegewenst voor de komende tijd, van alweer een aprilmama 2008! Dat jullie prachtige buiken maar mooi rond en zonder striae mogen zijn geniet ervan, voor je het weet lig je vol verbazing naar je aprilwondertje te staren en denk je waaaaaat... het lijkt toch pas gisteren dat ik die test in handen had :-D
Meiden gefeliciteerd! Ik wens voor jullie allemaal een goeie voorspoedige zwangerschap toe..en ik verklap nu al de zwangerschap duurt heeeel lang maar als de kleine er eenmaal is gaat het heel hard. Voor mij ook een jaar geleden dat ik me aansloot bij de aprilmama's 2008.. Geniet er van meiden.. en blijf lekker genieten van de roze wolk waar jullie nu op zitten
Hoi April2009 mama's. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, en heel veel succes.. Ik ben moeder van Wayne, geboren op 16-04-2008. Groetjes Ingrid
Zal ik me melden? Laten we hopen dat 3x scheepsrecht is... Ik ben Mollyvg, en mijn uitgerekende datum zou 2 april 2009 moeten zijn.
wooow alweer de april mama's! Gaat snel! Heel erg gefeliciteerd dames en hopelijk hebben jullie allemaal een voorspoedige en gezonde zwangerschap! Liefs, een januari mama to-be
Dag aprilmama's 2009! Gefeliciteerd, al 3 positieve testen zie ik, en nog een paar hoopvolle meiden.... Veel plezier met elkaar, dat jullie maar net zo'n leuke groep mogen worden als die van 2008. En vooral: allemaal een voorspoedige zwangerschap gewenst, met een prachtig en gezond kindje als beloning. Het klinkt afgezaagd, maar de tijd vliegt echt voorbij, maak dus veel foto's van die mooie buiken! Veel liefs, Bri (mama van Deane, 04-04-08)
Jaaah daar zijn ze dan, de april mama's van 2009! Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik me aanmeldde bij de april mama's van 2008, en dat er toen allemaal april mama's van 2007 langskwamen om te feliciteren en om te zeggen hoe snel het allemaal gaat. Op dat moment dacht ik : 'snel? de tijd kruipt voorbij ' (zeker aan het begin) En nu zijn onze kindjes alweer 3 maanden, en denk ik goh ze hadden toch gelijk, de tijd vliegt voorbij! Jullie gaan een mooie spannende tijd tegemoet met elkaar! Samen lachen samen huilen samen klagen , en ohw wat hebben wij het veel over eten gehad Geniet ervan meiden, en dat het maar net zo gezellig mag worden als bij april 2008! En April kindjes zijn echt de allllllllllermooiste, leukste, liefste, slimste kindjes !!! Mijn Daimy natuurlijk het mooiste van allemaal Geniet vooral van jullie mooie bijzondere groter wordende buikjes, want geloof mij, die ga je echt missen! Liefs Sab (april mama 2008)
Hey Molly gefeliciteerd!! Heb net weer getest en het streepje is donkerder geworden, dus ben echt zwanger Was een beetje bang dat het misschien toch van de mk was ondanks dat ik tussendoor negatief heb getest. Maar het streepje is donkerder geworden dus hcG zal wel stijgen... Wel toevallig dat de 3 die zich hier aangemeld hebben, alle3 eem mk verleden hebben. Heb er 2 gehad ( wel ertussen mijn zoontje gekregen) Maar tis zo eng nu! Gelukkig krijg ik nu een vroege echo bij de vk. Lien zag dat jouw nod ook de 25e is...dan ben je toch 3 april uitgerekend ipv 4? De rest...bedankt voor de felicitaties!
Pientje en Lien, allebei gefeliciteerd, we gaan saampjes bewijzen dat het deze ronde voor 100% lukt, okee?
En april mama nummer 4 (toch?) meldt zich ook Op 1 april uitgerekend, ik kan me nu al voorstellen wat een hoop "grappige" opmerkingen ik daarover ga krijgen Overigens ons tweede kindje, ik heb een prachtige dochter uit januari 2007. April mama's, we gaan ervoor!
Haha Magickwings helemaal grappige opmerkingen als je kindje echt op 1 april geboren word! Krijg je iedere keer te horen, is het een grapje? Meiden geniet er van! April mama 2008
Heeft 1 van jullie al kwaaltjes? Ben een beetje misselijk. Maar heb ook al een paar dagen pijnlijke steken, maar alleen aan de linkerkant, ben dan gelijk zo bang voor een BBZ, of is het normaal dat je maar aan 1 kant pijn hebt? Innesteling was rond 16 juli en toen voelde ik op dezelfde plek een zeurende pijn...pffff tijd voor de 1e echo
wow, ik opende gistermiddag dit topic, en nu al 3 pagina's volgekletst! leuk dat er april 2008 mama's zich melden om ons te feliciteren enzo, lief van jullie. vind het nog heeeeel onwerkelijk allemaal, en ben nog bang dat het weer fout zal gaan natuurlijk. iemand vroeg of ik echt 4-4 uitgeteld ben: nou, géén idee, dat was wat de calculator zei! ik hoor het allemaal nog wel bij de verloskundige over een maand of wat. spannend, spannend, niemand weet het nog en dat moet ik van mijn vriend zo houden voorlopig. hoop dat ik het voor me kan houden, want ben zo blij dat ik het wel van de daken wil schreeuwen! mama's: succes, en we spreken elkaar snel.
Ja hoor af en toe een steekje, en wat druk in de liezen. Vandaag al een paar keer duizelig. Testte zondag voor het eerst heeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief, wat ik erg vroeg vond, NOD zou vandaag/morgen zijn. Ik heb voor mijn gevoel 2 eitjes gevoeld, en 2 eisprongen, dus....... brrrrrrrrrrrrr Echo is donderdag 7 augustus om 10.30 uur, op 6wk1dag. Mag ivm mijn leeftijd + 2 mk's. O ja, heb sinds vannacht ook 2 mega pukkels op mijn kin, doen echt zeer, en schaam me rot Wat een mooi kamertje in je album, Pientje.
Alweer 4 zwangere meiden! Gefeliciteerd, geniet ervan en hoop me heel snel bij jullie aan t kunnen sluiten *duim duim*