Hoi Iedereen. Ik kijk even een paar uur niet en wel 6 nieuwe pagina's (Als het er niet meer waren) dus had flink wat te lezen en wil nou wel regageren op iedereen maar weet de namen onderhand al niet meer jaja gaat lekker hier zijn jullie ook zo vergeetechtig? Vreselijk! Ik vergeet ECHT ALLES, alle afpsraken alle belletjes die ik moet plegen....wat ik zou koken. Maar ja betekent iig dat de hormoontjes nog lekker bezig zijn Ik ben thuisblijfmoeder en heb hier voor ook niet gewerkt (ben de jongste hier! ) Vandaag een paar uur op bed gelegen vanwege de steken in mijn lies en baarmoeder, begon me een beetje zorgen te maken. Maar rusten met een kleine die net zijn beentjes heeft ontdekt is niet makkelijk! Ik heb het de familie meteen verteld, ondanks mk vlak hiervoor. Ik kon het gewoon niet voor me houden en ben wel meer zeker over deze zwangerschap. Sorry misschien late reactie op sommige vragen die al pagina's terug zijn gesteld :s Heb nog geen afspraak met verlosk. wacht ik ook nog even mee.
Hoi allemaal! Ben net thuis van een vriendin, en ik heb haar het grote nieuws verteld! Wat is dat leuk! Lekker de hele avond over babietjes gekletst en gedroomd! Nu ga ik nog ff buiten zitten en dan lekker slapen!(alweer...) tot morgen!
Goedemorgen zwangere dames! Best frusterend om te weten dat je zwanger bent en het nog niet kunnen vertellen tegen iemand (daar denken sommigen anders over dat weet ik ) Maar ik wil het echt even stilhouden tot ik weet dat alles goed is. Dus om mijn frustatie een beetje te temperen... : IK BEN ZWANGER Zo, dat lucht op zeg! Heerlijk zo'n forum, kan ik het toch nog een beetje uitschreeuwen. Nou, verder allemaal een fijne dag en misschien tot later! Roos. Hihi, eindelijk staat mn banner ook op 4 weken!
Hihi Roos! daar heb ik ook moeite mee. (Heb me op het werk al een keer bijna versproken, maar kon er een hele andere draai aan geven) Dus eehh.... IK BEN OOK ZWANGER
ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk...ik ben zwanger...ik heb de laatste dag van mijn ongi in gevult maar volgens mij ben ik nog niet zo ver...maar goed ik ben gewoon zwanger!
Lynn, gefeliciteerd! En Roos.. heerlijk hè, zo'n forum... in het 'gewone' leven doe je net of er niets aan de hand is.. maar op zo'n forum mag je het roepen IK BEN OOK ZWANGER Hmm.. da's inderdaad lekker, even eruit gooien
Mogge, heb je al gebeld, zenuwachtige MUTS? Lynn, welkom en feli! Enne, ik ben ZWANGER, wat een mega warme nacht zeg Diezelfde broek waar ik het van de week over had staat nu gewoon echt open... Nog een week en 3 kwartier, dan weet ik of mijn kleintje een hartslag heeft.
En MUTS, wanneer mag je? Welkom Lynn, aan je cycli te zien zou het inderdaad iets korter kunnen zijn, but who cares, de test in je album liegt er niet om Molly: spannend he? Aftellen. Ik ga denk ik maandag maar eens bellen!
Spannend he, het aftellen naar de eerste echo? Ik heb net de VK gebeld en ik heb een afsraak op 25 augustus. Heel leuk, ook wel een beetje spannend. Maar heb er wel onwijs veel zin in. Nog 3.5 weekje. Mijn hemel, ik ben MOE! Gisteren late dienst gehad, maar daar trekt Dianthe zich natuurlijk nix van aan. Die wordt gewoon om 7 uur wakker (lag er om 1 uur in). Normaal niet zo'n last van, maar ik zit gewoon te trillen zo moe ben ik. Zometeen nog even een dutje doen als de kleine prinses naar bed gaat... (erg zeg!)
jah ik denk een paar dagen korter..maar goed dat merken we vanzelf...tis echt raar...ik zwanger ik ga hier ff lezen zo weet ik ook alles dadelijk van jullie!
Gefeliciteerd Lynn... Met de termijn echo bepalen ze het wel. Ik krijg ook overal verschillende data uit: 2-3 of 4 april. Och we sien wel, houd het midden maar aan.
20 augustus intake en 1 september 1e echo, ben dan 9 weken en 3 dagen, dus nog ff afwachten. Eerder kon niet. Maar vind het aan de andere kant ook wel prettig bij 9 weken ipv 7, dan is het iets minder pril, alleen nog zolang wachten...zucht! Volgens de computer van de vk ben ik 31 maart uitgerekend ipv 3 april, maar dat klopt niet. Hoop wel dat ik met 12 weken nog een echo krijg, zo niet, dan ga ik naar een pretecho bureau
nou Pientje, rond de twaalf weken krijg je vast wel weer een soort paniek aanval en dan moet je gewoon de vk bellen. Dan mag je fijn nog een echo. Pretecho's zijn best duur hoor!
Goedemorgen damens. Lyn gefeliciteerd met je zwangerschap. Mag ik van jou weten of het je eerste of tweede kind is en wanneer je uitgerkeend bent. Dan zet ik je eind van de dag op de lijst. Pien en Mirjanne en Magickwings ik heb jullie bij de afspraken gezet. Hier een downochtend. Ik heb een rotnacht gehad. Eerst de warmte en dat je buurvrouw de viuurkorf aanzet zodat je raam dicht moet. Pfffffffff met die hitte. Ik kon al heel moeilijk in slaap komen. Lag tot uur of 2 wakker. Word ik uur of 3 wakker met enorme pijn in mijn buik. Verschrikkelijk. Ik dacht echt dat ik doodging. Ik naar de toilet want ik dacht echt dat het nu zou gebeuren. Helemaal niks natuurlijk. Ik dacht vanacht echt. Als het zo is dat het fout gaat liever nu dan volgende week. Pffff. Ben weer naar bed gegaan met een maandverbandje maar niks te bekennen. Ben weer in slaap gevallen en werd vanmorgen uur of 8 gebroken wakker. Ik heb de tv aangezet en ben lekker blijven liggen. Voel me heel raar nu. Pfff dat mijn (.)(.) nog steeds heel veel pijn doen stelt me een beetje gerust. Hebben jullie dit ook weleens gehad?
EN GABY ? hoe is het afgelopen ? laat je me het even weten in een bptje aub ? kussszieee en lien de 25e... mooi ik krijg mn 2e cho de 20e