@Lyn fijn dat je echo weer goed was Ik heb je gelijk verandert op de lijst. @WannaBmum, Mooie echo meis. Ik snap dat je trots bent @msroxy, is erop gezet
hoi meiden,, kom even binnen vallen.. morgen de 1e echo en ben zo bang dat het misschien niet goed is zoals de 1e keer niets wijst erop maar het is gewoon de onzekerheid,, moeten om 9.10 in het zkh zijn.. duimen jullie voor me.. laat het morgen weten
@lidia, ik begrijp je angst hoor. Ik heb dat ook gehad bij mijn eerste echo. Ik zal met je meeduimen voor een mooie echo morgen. knuff
Hey meiden. Vandaag toch minder misselijk geweest de pillen lijken te werken! Ik ben nu niet misselijk wel moe. Ik denk dat ik er nu geen neem, en dan morgen ochtend voor het opstaan weer wel een. Dan kan ik er tot en met zondag mee doen @Lidia: we duimen voor je, hopelijk is alles in orde, sterkte! @MamaDeluxe: sterkte...
@ mamadeluxe: Sterkte de komende tijd, knap hoor hoe sterk je erin staat! Hier vandaag verjaardag gevierd en ontzettend slecht gegeten...morgen maar weer beter eten haha. Veel te veel lekkers * zucht* Sorry ik ga dit keer niet helemaal terug lezen hoor! Voel me eigenlijk heel goed vandaag, afgelopen dagen helemaal niet meer misselijk, niet moe, dikke buik strak gespannen huidje (nu al!) En ben eigenlijk niet meer zo bang dat het mis gaat en wil daar ook niet meer aan denken. Heb de afgelopen weken bij elk pijntje wel kunnen janken en daarmee dus neit echt kunnen genieten, gewoon van angst, maar wil dat nu echt loslaten. Mijn buik groeit met de dag, dus wil ook gewoon nu mijn lichaam gaan vertrouwen. We hebben vandaag de namen al uitgekozen en dat maakt het ook wel weer wat echter voor mij "JA ik ben zwanger van "?" of "?" . Heb vandaag gebeld met VK en die vertelde me toch zoiets bizars. Wil thuisbevallen want de ziekenhuizen zijn hier BIZAR goor en vies en oud! Maar als het mis mocht gaan dan komt de ambulance mij halen, maar dan moeten we ongeveer een uur rijden naar het ziekenhuis :S *schrik* we hebben dus bij deze ook besloten om zo snel mogelijk te verhuizen naar Engeland, de bewoonde wereld in! Deze hele regio heeft ook nog es maar 1 ambulance! Belachelijk! Moet dinsdag naar Vk om 9:15, zal wel weer een hele discussie worden over wat ik wel en niet wil, had ik alweer aan de telefoon ook vandaag, dus joepie! Heb mijn man maar mee gevraagd want ik heb gewoon geen zin meer om te bekvechten... Zo ik stop met typen, slaap lekker iedereen. En voor de misselijken heel veel sterkte gewenst!
Leuk weer al die goede echo's! @Amom ... je was toch net verhuisd? Ik kan het me wel goed voorstellen ja, met maar één ambulance en dan nog een uur moeten rijden.. Pfoe, niet bepaald een prettig idee.. @MamadeLuxe.. inderdaad.. knap dat je er zo sterk in staat.. Maar hoe dan ook, toch nog sterkte hoor.. @de rest.. ik weet het nu al niet meer wat er getikt is (en het viel best mee vandaag, hoefde maar 3 paginaatjes bij te lezen.. Hier alles goed.. Niet echt misselijk, het kokhalzen is ook wel over geloof ik.. Wel ontzettend moe.. En verdorie, als je gaat liggen 's middags, juist dán gaat iedereen bellen.. ik had 2 uurtjes 'slaaptijd' (dochter was nog bij de oppas).. maar na anderhalf uur viel ik dan eindelijk in slaap. De hele dag is het stil, en als ik wil slapen, ben ik ineens jopiepopie en wil iedereen me spreken.. grrrr... Kun je je telefoon wel uitzetten, maar ja, ik verwachtte een belangrijk telefoontje, dus dat kon niet echt.. Heb het trouwens ook aldoor koud.. brrrrrr... morgen eens even naar de H&M. Dikke positietruien inslaan, hihi..
goeiemorgen. Heb vannacht ontzettend slecht geslapen! ( en ik ben al zo moe)Pfff, ben zo zenuwachtig voor straks. Krijg dadelijk de tweede echo, en ik hoop zo dat ze het hartje gaan zien. Nog wachten tot half 11 en dan weten we meer, geloof niet dat ik ooit zo zenuwachtig geweest ben......
Hoi Allemaal, Bedankt voor jullie steun. Het valt me op dat ik hier niet direct opmerkingen krijg in de trant van: waar begin je aan! waarom doe je dit dan?! Daar ben ik dus ook zo bang voor (zeker met mijn medische verleden), dat ik steeds weer moet uitleggen waarom ik toch voor een tweede kindje kies met alle risico's voor mij. Ik weet echt niet meer wat ik dan moet zeggen. was vanochtend erg misselijk. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren voordat.......ik over de wc hang. @Amom: Jeetje, dat kun je je toch bijna niet meer voorstellen zeg. Heel veel strekte verder. @Lidia: Ik duim voor je vandaag! @Mamadeluxe: Heel veel sterkte! @de rest: super om te lezen van al die goede echo's.
@synove veel plezier boven de pot he? Iedereen hier wil hetzelfde. In april n mooi en gezond babietje in zn armen hebben. Havefun en lidia heel veel succes en plezier met het bekijken van julllie frummeltje. Gelukkig dat ik niet de enige ben die t zo koud heeft. ( terwijl ik in bed echt in mn nakie moet liggen en t raam open anderes weer te warm...amnnetje is een kacheltje 8) ) ga na school met mn dochter voor haar broeken kopen en voor mij een lekkere warme trui! Joepie kon vannacht weer op mn buik slapen, mn boobs zijn vandaag minder pijnlijk .... heerlijk.
Goedemorgen allemaal, daar ben ik weer ff vandaag. Voor iedereen die vandaag een echo gaat maken, succes ! En ook hier heb ik het soms erg koud, maar dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook. En ook hier erg last van mijn darmenm dat had ik bij mijn 1e zwangerschap niet.
succes voor degene die een echo mag maken vandaag... ik had een vraag een tijdje geleden...hadden jullie hier een dicusie over de nekplooimeting....nu heb ik het daar met mijn gyn over gehad en die vertelde dat hij het eigenlijk voor mij af deed raden...zoiezo moet wij hetzelf betalen omdat ik te jong ben....en hij zei dan kun je je eigen voor niets zorgen gaan maken...er werd hier toen gezegt dat ze het moeten weten voor de gevaren voor het kind en moeder...maar dit snap ik niet helmaal want iedereen krijgt toch ook een 20 weken echo... oja en wij doen het niet...omdat we het kindje krijgen zoals het is...klopt het nu wat ik zeg?
wij doen het ook niet wij moeten er ook zlef voor betalen en je zit de hele tijd in onzekerheid en iedereen krijgt een 20 weken echo
okeej want het leek een paar weken geleden nog dat iedereen hem deed...dan ben ik dus niet de enigeste
Havefun en Lidia, veel succes bij de echo! Wij doen geen nekplooimeting, bij geen 1 zwangerschap gedaan.
Ik doe hem ook niet hoor, bij mano ook niet gedaan. En voor de dames die een foto van mijn buikje willen zien, hij staat in mijn album. (heb hem er eindelijk ingezet )
Ja heb echt al een grote buik he ? hahaha en pas 9 weken zwanger. Maar ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap op het laats ook echt een enorme buik had hoor, met 20 weken vroegen mensen al aan me wanneer ik ging bevallen
haha ojee...een collega van mij is ook zwanger alleen dies al 15 weken en daar zie je bijna niets aan...en bij mij zien ze het wel...
Doe ook geen nekplooimeting, ook al zitten wij wel in risicogroep. ( niet leeftijd) toen ik in verwachting was van mn dochter kon de 20 weken echo alleen op medische indicatie. Deze hadden wij in verband met hartafwijkingen en chromosoonafwijkingen en ik moet zeggen dat ik toen heeeeel erg zenuwachtig was en daarna mn ogen uit mn hoofd heb gehuild toen alles ok was. Ben blij dat er nu standaard een aantal echo's gedaan worden.