Mooi hoor! Begin me af te vragen waar mijn buikje blijft :-s t is hier nog net zo plat als op de foto die in mn album staat.. Ach mijn tijd komt vast nog wel Las overigens ergens anders op dit forum een hele discussie over wel of geen beugel bh tijdens je zwangerschap Na, ja, de antwoorden daar waren niet echt eenduidig maar goed. Ik draag altijd beugel & voorgevormde bh's en daar heb ik een reden voor. Zat voor mn studie en nu voor mn werk altijd tussen de mannen. Zeker tijdens de studie was het sport voor de jongens om een raam open te zetten en dan heel hard te roepen dat ik het koud had! Nou 1x en sindsdien een voorgevormde bh, dan zien ze het lekker niet meer Nu beginnen mn bh's toch niet helemaal lekker meer te zitten, maar ik vind het erg overdreven om nu al op zoek te gaan naar andere bh's... hoe is dat bij jullie?
Als ze niet lekker meer zitten zou ik zeker nieuwe bh's kopen, lijkt me niet verkeerd hoor enuhm.. die beugel.. waarom kan dat niet? Ik heb wel eens dikke buiken met beugel gezien en die beugels staken er dan bijna in, dat ziet er wel pijnlijk uit, maar zolang je daar geen last van hebt kan je toch best beugels dragen? heb ik ook altijd hoor.
Tja geen idee, er werd beweerd dat het de melkklieren zou afknellen ofzo Maar bij mijn weten zitten die in je borsten en je beugel zit onder je borsten dus... Er was ook iemand die het na had gevraagd bij de vk / gyn en die had gezegd dat het geen probleem was, maar ja er zijn er ook weer die beweren dat het niet kan. ken je dat... ik denk dat het ook weer zo'n dingetje is dat iedereen voor zich zelf uitzoekt / bepaald
geloof me het zit niet super (je hebt uitzonderingen) en inderdaad je kan er flinke schijven van krijgen in je borst en die zijn best pijnlijk... mooie buuk mimi !
Net terug van de echo en alles was goed! Heel goed zelfs...... Hartje klopte perfect en het kindje was nu al voor z'n doen lekker actief! Prachtig om te zien...... Eerste buik foto volgt binnen een paar dagen
He ynnel zet hem op je album als het kan? Ik mag woensdag en dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.....
Hallo, Ik ga meedoen met moeders voor moeders. Fijn urine opvangen. Maar wel voor een goed doel! Doen nog meer dames eraan mee? Morgen krijg ik bezoek van een consulente...
ik kon helaas niet meedoen met mvm in mijn dorpie doen ze het niet meer wel jammer. Fijn al die goeie echo's ToP En leuk al die buikjes echt mooi om te zien. Paar dagen niet misselijk geweest lekker kunnen eten zet het vandaag weer vreselijk op BLUH. gaan we maar weer even aan het beschuit Iedereen eetse (als het lukt)
@coto500: jazeker, de eerste 16 flessen zijn vandaag opgehaald! Sterkte Molly, ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
molly: ontzettend veel sterkte met dit verlies. imd: hoe kan je buik al zo groot zijn. Je lijkt wel 7 mnd hi hi. coto: ik doe ook mee (nu 2 wkn) voor MvM goed dat je ook mee gaat doen . Ik doe het met heel veel liefde maar af en toe is het wel lastig maar alles voor goede doel natuurlijk. Fijn dat er weer veel goede echo's waren. gr vruchtje
zooo Imd, jou buikie mag er al zijn. zullen we die buikenwedstrijd maar laten zitten? ik kon me niet bedwingen, en ik heb vandaag mijn eerste POSITIEbroek gekocht waaaahhh
Ik zou niet echt blij zijn met zo'n grote buik bij 7 weken, dan moet je nog zo lang, mens dan ontplof je toch gewoon