April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Wow, wat een buik al?
    Hoe kan dat, terwijl het beebje misschien nog maar anderhalve cm groot is?

2. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Molly héél veel sterkte en hoop voor jullie dat het ook vanzelf op gang komt...

Mooie echo's ook van iedereen!

weet iemand hoe het met havefun is gegaan vandaag? Of lees ik er nou overheen? (tis ook zóveel!)

3. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Oja, wilde ook nog even zeggen dat ik het zo knap vind van mamadeluxe hoe je ermee omgaat! Jullie ook sterkte...

4. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Net de termijn echo gehad en het hartje zien kloppen! Wow! Zo blij!
    Ben alleen iets minder lang zwanger dan gedacht, ben nu 6,5 week... toch een klein dompertje. Kan niet wachten dat de 12 weken voorbij zijn. Ook gezien mijn misselijkheid.

Over 3 a 4 weken nog een echo en dan gaan ze de uitgerekende datum echt vaststellen, nu schijnt het daar nog te vroeg voor te zijn.

Maar vooralsnog ben ik dan 21 april uitgerekend (1e kindje en ben nu nog 27 (volgende week 28 )).
    Ik stond overigens bij 16 april.

Fijne avond allemaal!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja nu lach ik nog maar straks is het echt niet meer grappig maar ik neem aan ? dat het straks wel een soort van pauze krijgt ofzo?

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuk leuk foto foto!

ja buikenwedstrijd hmmmm gaan we niet doen want ik vind juist de kleintjes het mooist (die hele strakke) jwe vind altijd mooi wat je zelf niet hebt he?

7. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    bij mij is helemaal nog geen buik te bekennen alleen kan me buik niet meer inhouden dat is het enigste wat ik merk..

heb nog wel een vraagje vanmiddag op een gegeven moment iuk was niet misselijk niet moe had geen krampen niks niet.. het voelde eigelijk gewoon gewoon alsof ik even niet zwanger was is dit raar? ik vond het maar eng.

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ mandy niet raar, voel me de helft van de tijd ook helemaal niet zwanger, maar als ik dan weer misselijk ben wou ik dat het weer voorbij was.

Kan iemand mij helpen, wil ook foto plaatsen maar snap er echt helemaal niks van.

@IMD ik stop ook maar met de wedstrijd, jij wint! haha alhoewel ik mijn buik giga vind vergeleken met de vorige keer, jou haal ik niet in :p

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zet eens een keer een foto in die album dan...haha kunnen we stiekum spieken!

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

amom, ik ben echt benieuwd hoor naar je buikje!
    Ga naar je eigen album en klik links boven op 'uploaden'! :D

@ IMD: :confused: meid, wat een buik zeg! WOW! ik dacht dat ik al hard ging :p...... Ziet er wel erg mooi uit hoor!

Ik zet v/d week ook ff nieuwe er op! :)

11. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    Amom22 thanx voor je reacktie ligt het toch niet aan mij vind het af en toe maar eng

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen,

wil even laten weten dat de echo gisteren GOED was!
    Yes, het hartje klopte en vruchtje was al goed zichtbaar en zat goed.
    heb gisteren niets meer laten weten, ben na mijn werk helemaal kei kapot. Dan is het eten koken en plof ik op de bank.
    Maar, ik ben hartstikke blij dat het hartje het doet en dat het nu echt echt is!

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik krijg ook al van iedereen te horen of ik wel zeker weet of ik pas 6 en een halve week ben heb ook een buikje.
    al wel niet zo erg als imd maar je ziet het wel.
    ik zal vandaag of morgen een foto maken.

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nee, van twee weken, haha. Vorige week waren ze op de verkeerde dag langs geweest, dus toen stonden mijn flessen niet buiten.

15. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Ik snap dat helemaal niet waarom ze deze echo toen bij mij niet wilden doen. Dat had ik dan toch gewoon zelf kunnen en mogen beslissen? Ben best een beetje kwaad nu.

16. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @havefun: Super om te horen! Gefeliciteerd! dat is wel een pak van je hart zo he.

@miss: hi,hi....ik ben nu net 6 weken en begin al een buikje te krijgen. Ik heb het aan niemand nog verteld alleen mijn moeder. Ik vrees dat anderen het over een paar weken wel heel duidelijk kunnen zien en ik wil dus echt wachten tot de 12 weken. Ha,ha....nee hoor...hoe kom je erbij....heb gewoon wat erg zwaar getafeld...ha,ha,ha.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    toch niet op mij he :) (geintje) je moet het gewoon even navragen ze horen het wel te vragen aan je of je hem wilt ja of nee dan kan je zelf uiteindelijk kiezen wat JIJ wilt (wel zo netjes)

Ik blijf maar in albums kijken en zie NIETS (geen echo's geen buikfoto's) kom op meiden maak die albums eens wat spannender heb ik wat te koekeloeren haha (vind ik altijd zoooo leuk!)

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen

19. Amom ik hoop dat foto's uplaoden lukt? onder je berichtje staat 'album'. klik daarop en dan staat er ergens 'uploaden'. als je daarop klikt kan je naar de mappen in je comp en een foto aanklikken. Ze mogen alleen niet te groot zijn. als het niet lukt pb je maar even.

Imd, ik denk ook wel dat jou buik straks ergens stopt.
    ik heb nog geen foto van mijzelf in de positiebroek. Hij zit wel lekker, maar ik durf nunog niet zo goed in een positiebroek te lopen. zo'n dikke buik heb ik namelijk niet. Maar als het zover is, krijg je zeker een foto hoor!

Kipkip, wow van 2 weken, nog veel hoor. ik ben blij als ik 4 bussen per week vol krijg.

Havefun, super fijn een goede echo.

Mandytjuuu, ik had dat woensdagavond ook. Ik voelde me helemaal niet moe en misselijk, en ik lag snachts te woelen omdat ik bang was dat er iets fouts was, maar ik donderdag had ik een echo en alles was helemaal goed. het kan dus soms blijkbaar.
    maar vandaag heb ik het weer in alle hevigheid, dus geniet er maar even van ;)

Miss, ben benieuwd naar jou buikfoto!

lynn, goedemorgen :D

20. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Morguh lieve zwangere meisjes!

Ik ben d'r ook weer ff... Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik hoor goede verhalen over echo's? Super!

Hier weinig nieuws te melden, moet vanmiddag werken (tot half 11 vanavond, pfff vind ik nu zooooooo laat, hihi)

Ben ook doorlopend moe, maar goed dat zal wel weer overgaan!

Hier nog eentje die meedoet aan MvM, ik heb meestal tussen de 6 en 8 flessen per week. Maar ja, ik werk ook nog maar 24 uur, dus ben meer thuis...

Liefs

Deel Deze Pagina