April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @mamaline: zet je die potten dan buiten of komen ze bij je aanbellen? Mijn schoonzusje zette de potten gewoon buiten neer (de hele buurt wist dus dat ze zwanger was).

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Imd wowsers, wat een buik!
    Gefeliciteerd met je zoontje!

Havefun, Rach en de anderen waar ik de naam niet meer van weet :oops: , gefeliciteerd met jullie goede echo's.
    Nog een paar nachtjes en dan mag ik ook eindelijk!

Ga zo proberen een chocoladetaartje te bakken :pale: want manlief is vandaag jarig.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Je kan ook afspreken met de ophaler, dat je ze ergens achter de kliko's zet of een grote pot of plant of hek, wat dan ook.
    Je kan er ook een speciale tas bij krijgen om de flessen af te dekken, zodat je ze niet ziet.

4. gefeliciteerd.. en jammie! :D

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik doe ook mee aan MvM en laat me vriend ze 's ochtends vroeg in de hal zetten...nog niemand gelukkig tegengekomen en anders ja jammer dan haha...ben er trost op :D

Moet nog zo lang wachten tot mijn 1e echo...ik ben echt zooo benieuwd!

6. pfff
    :pale:
    :sick:

ben maar aan de komkommertjes

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Allemaal gefeliciteerd met de buikjes en goede echo's! :thumup:

@pientje:gefeliciteerd met je man en taart...lekker, maar moet er eigenlijk zelf niet eens aan denken...sowieso snoepen en zoetigheid, nee nee nee, wordt al misselijk bij de gedachten haha

Ik doe ook mee met MvM en ik werk aan huis, dus het lukt me wel om 7 flessen te vullen.
    Hebben jullie ook die brief gekregen over dat proefproject van dat kunstmest?
    Zou gisteren eigenlijk het serviesje krijgen, maar dacht er pas aan nadatie was geweest...Ik wacht wel tot do dan (onze af- ophaaldag), want ze zei met de intake al, dat er een ander plaatje opkomt, maar ze dacht dat ik nog net die "oude" zou krijgen, maar misschien kruist het zich en krijg ik misschien do die nieuwe, we zullen zien.
    Bij ons belt de man aan voor de flessen..Als de buren op dat moment naar buiten kijken, zullen ze het ook weten, maar als het snel gebeurd en ze kijken niet of zijn aan het werk, dan valt het iig minder op, dan wanneer die flessen buiten staan.

8. ik heb gisteren ook de brief gekregen, maar ik had het op deze site ook al gelezen. wel netjes dat ze ons even 'persoonlijk' informeren.

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb trouwnes ook 7 vollen flessen en werk 40 uur in de week! Maar in de nacht plas ik echt heeeeel veel! Niet normaal hahaha

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja moet er zelf ook niet aan denken :pale: kost me dus ook heel veel moeite om eraan te beginnen.

Rach
    helpen de zetpillen niet meer?

11. de ene dag beter dan de andere, raar he?

Ik moet echt meer gaan drinken volgens mij :confused:

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja ik ook, drink veel te weinig.
    Maar nergens trek in.
    Had vanochtend taxi gedronken, geen succes :)
    Gister ook al met de limonade, alleen water gaat nog wel. Maar alleen maar water vind ik ook niks.

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik had het eerst al op nu.nl gelezen, toen ook hier en gisteren idd de brief van MvM.Wel zo netjes.

Pientje, ow wat erg joh..Mn dochter wordt zondag 1 en we hebben Hema taart besteld en mn vriend is zich al helemaal lekker aan het maken en ik moet er echt niet aan denken :pale: Wilde eerst ook nog wat zelf gaan maken, maar mn vriend is losgegaan op de Hemasite...gewoon een grote taart voor 12 personen met een foto van ons meis en een chocotaart en een appeltaart *zucht*

Rach, misschien is het idd een idee om meer te drinken..Ze zeggen dat je 1,5 a 2 liter nodig hebt.
    Heb eens gelezen dat je eigenlijk alweer een glas moet drinken, als je naar het toilet bent geweest (ook als je niet zwanger bent) en dat als je dorst hebt, je eigenlijk al te laat bent met drinken.

14. MieniMe, bedankt voor de tips. Je hebt helemaal gelijk hoor.
    Toen ik bezig wat met de icsi, hormonen spuiten, was ik zo bang voor overstimulatie dat ik naast de thee, sap, en koffie elke dag 1,5 liter water dronk. Alleen als het er steeds uitvliegt is ook niet echt een motivatie.

wel leuk hoor, dat je vriend zo los is gegaan met taarten, het word vast een hele bijzondere!

Pientje, ik heb eigenlijk wel heel erge zin in taart. en chocolade taart klink heerlijk! Een boterham met kaas, daar moet ik weer niet aan denken :)

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Geen dank :) Moet er zelf ook op letten, hoor...Ben van mezelf niet zo'n drinker nl.Kan me voorstellen dat je er al niet aan wil beginnen als het er toch uitvliegt, maar ik denk dat ik het wel zou doen, zodat ik wat heb terug te geven, anders komt er alleen gal, das helemaal erg!

Tsjah, ik vond de taart met foto wel genoeg, maar dat is slagroom met chocoschaafsel en hij zegt dat er dan altijd wel iemand is die het niet lust, dus ook daarom die 2 andere taarten besteld, maar hij hoopt gewoon dat er veel overblijft ;) hahaha (Hij is aan het minderen met roken, om daarna ECHT te stoppen, ook naar HA ervoor geweest, dus wel gemotiveerd, maar ik ben wat sceptisch :oops: Is al de zOveelste keer datie het probeerd...Maarja, hij probeerd het en rookt sowieso buiten en niet in huis).

16. ff over dat gal, want dat heb ik niet. als er niets inzit, dan spuug ik geen gal (normaal als ik bijv. ziek ben wel hoor) maar nu blijft het gewoon bij 'leeg overgeven'. apart he?

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    jah!zeker apart..*probeerd zich voor te stellen hoe dat is....lukt niet* ;)

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Als ik niks heb om over te geven, dan komen er bij mij echt enorme boeren uit :)
    Erg genant als er een monteur in huis is en roept of alles goed gaat :)

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    :) :) :) :) :) :)

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja nu kan ik er wel om lachen maar toendertijd moest ik alle moeite doen om tussen het kokhalzen en boeren met een piepstemmetje JA te roepen :)

Deel Deze Pagina