Hahaha, gelukkig kan je er nu om lachen hihi Sorry, ik moest meteen lachen om hoe het er stond en daar kon ik me wel een voorstelling bij maken Hoever ben jij nu eigenlijk?
Leeg overgeven, dat heb ik dus ook. En soms komt er met heel veel moeite wel wat mee, maar man man, wat is het vermoeiend. Gisteren kreeg ik ook nog eens een migraine aanval en ik mag er nu dus geen medicijnen voor nemen. Ja, paracetamol, maar iemand die migraine aanvallen kent weet dan ook wel dat die dingen geen zak helpen En ik drink ook te weinig! Ik krijg er gewoon niet meer in... Maar verder blijft het hier moe, misselijk, overgeven en nog eens moe. Ik ben blij als die periode achter de rug is zeg. Geen onzekerheid meer, en meestal dan ook geen misselijkheid meer. Hoop ik Nieuwe april mama's, gefeliciteerd en welkom! En ook weer ontzettend leuk om zoveel goed echo-nieuws te lezen Molly, heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengen de onderzoeken wat duidelijkheid meid. Zo, ik ga even met de hond en mijn zoontje op pad, en zoonlief dadelijk naar school brengen. Dan kan ik thuis nog wat werken.
Getsie, word gewoon misselijk van dat plaatje Ik moet om 12.00 Jennifer van school halen, daarna gaan we samen de taart maken. Jammer dat ze nog net te klein is om de taart helemaal zelf te maken
whahaha bovenstaande taart bij de hema is 6 euro.. mm jammiee... als ik een kind thuis had zitten had ik even gevraagd of hij/zij een boodschapje voor mama wilde doen
Pientje, hopelijk nog minder dan die 3 weken "leeg" overgeven Dat is precies 1 vd taarten die mn vriend heeft besteld bij de Hema haha Nee, echt geen trek in...oowww Maar als jij wel zin hebt Rach, gewoon halen, hoor hahaha
Geen idee...woon zo'n beetje in het midden vh land Maar je kan die taarten gewoon online bestellen bij de Hema, hoor...Dan halen we ze zaterdag op
ik woon ook in het midden van het land Hema is hier vlakbij (is paar minuten lopen) Mijn man komt zo met boodschappen thuis dus eerst even vragen of hij zin heeft om het te halen hahaha
Hahaha, ik hoop voor je datie zin heeft hihi Pff...ik heb vandaag vernomen om te gaan poetsen enzo, maar heb echt geen zin, maar moet vandaag wel echt beginnen, zodat ik het nog een beetje over de dagen kan verdelen voor de verjaardag zondag *zucht*
he bah, vreselijk is dat he *vooral als je je beroerd voelt* ik duik lekker op de bank met een film en een paar crackers. ohja en drinken succes ermee!
Zet flessen in de achtertuin... Daar komen ze ze halen, dus niet iedereen ziet meteen dat ik zwanger ben. *Hoop ik*
Hey meiden, Kan ook niet echt zeggen dat ik zin heb in de taart... Heb wel een enorm trek gevoel, maar geen zin in iets... Gek hoor! Kan iemand me uitleggen wat er bedoeld wordt met het kunstmest verhaal van mvm? Ik heb het niet gehoord op het nieuws en ook geen brief van mvm gezien... Liefs
Zow hier is het echt een rotzooi, de was...ligt overal verspreidt En heb je je man zover gekregen om de taart te halen? Weet je wat ik dan vaak heb...dan heb je ergens trek in, heb je het eindelijk in huis...heb je er toch geen trek in of was het toch niet zo lekker. Welke film heb je gekeken?