@ellenk, Ik snap dat je je zorgen maakt, maar je weet wat ze zeggen he? Bij de helft van alle mensen met bloedverlies is er niets aan de hand. Ga je de vk/gyn bellen? sterkte ermee. @mimi, Kunnen het niet je darmen zijn geweest? Vooral in gebroken nachten of als ik spanning heb krijg ik daar last van. Mijn moeder heeft het ook en die vergelijkt het altijd met weeën..
Bij ons 1tje gevonden voor 30 euries, is te overzien maar zo'n aanval zit er wel in Owneeeeeee Ellenk brrrrr Bloed moet snel weg! Zomaar uit het niets? Of door hard persen of sex? Gyn gebeld?
nou ik zal me even uitgebreid voor stellen Ik ben lynn1986 ik ben 22 jaar en mag 7 aug naar de gyn..die afspraak stond nog...ik zit een beetje raar in elkaar...ik heb 2 baarmoeders en maar 1 nier...ik heb kans op miskramen vroeggeboortes en keizersneedes...maar ik ga nergens vanuit...ook moet mijn nier in de gaten worden gehouden..en krijg ik meer echo's..volgende week hoop ik dat ze kunnen zien in welke baarmoeder.... Verder weet ik ook nog niet wat ons te w8ten staat...
Spannend hoor lyn. weet je ook je uitgerekende datum en zo niet mag ik dan je laatste ongidag. Dan kijk ik even
Ellenk: ach wat naar, dat is schrikken! Maar inderdaad, het hoeft niks te betekenen! Ik duim voor je. Sterkte!
ellen: da's schrikken, maar het hoeft niks te betekenen. ik hoop voor je dat je gauw uit de stress bent! rest: ik kreeg vandaag de folder van de Baby Dump in de bus, en er zat een paar heeeeel kleine sokjes bij; zoooo schattig! -smelt- krijg ontzettende koop-kriebels, maar houd me in (ben ook blut, dat scheelt). ik mag de 18e naar de vk, en de 25e een echo (ergens anders). heb net ook de dokter op de hoogte gesteld, en werd alweer gefeliciteerd! zo leuk. ook wij wachten met vertellen tot na de echo, maar kan het soms bijna niet laten. 1 goede vriendin weet het al, die is zelf zwanger, dus praat fijn. hebben julie trouwens rhesus positief of negatief bloed? ik heb AB-, dus negatief. bloedgroep van vriend is onbekend nog, dus ik moet straks wel prikken hebben en extra controles geloof ik? nouja, we zie wel. ik houd me wat koest vandaag in die hitte. ben gisteravond tijdens werk bijna onderuit gegaan, dus dat wil ik niet nóg een keer! ga zo mooi in de tuin zitten, heerlijk. fijne dag allemaal!
Ellenk: Ik duim voor je! Hopen dat het helemaal niets te betekenen heeft. Lynn: goh, wat bijzonder, zo'n eigenzinnig lijf. Is een zwangerschap dan ook extra belastend voor je nier? Wel fijn dat je goed onder controle staat. En er viel me iets op... (sorry, haha) Je banner klopt volgens mij niet. Net als ik ben je 5 weken en 1 dag, maar ik moet volgens onze banners nog veel meer dagen dan jij. Omgerekend zou jij nog maar 24 weken moeten, dat hoop ik toch niet voor je
Hey meiden, ik heb ook net de VK gebeld en ze zei dat ik met 6 weken even terug moet bellen en dat we dan een afspraak gaan maken. Snap het wel, het was niet erg vol in de praktijk ofzo dat ik daarom nu al een afspraak moet maken, maar had zo graag een datum willen hebben! Maar het zal wel goed zijn.
whahah..ik ga meteen een andere banner zoeken...want ik wil ook gewoon $nog 244 dagen zwanger zijn...ik weet ook niet hoe dat kan...dankje dat je het opviel...anders loop ik hier mooi voorschud
Aan de andere kant als het wel klopte dan hoef je geen 9 maanden te wachten totdat je kindje volgroeid is . Jeetje zou wat zijn dat het geen 9 maanden zou duren maar een maand of 6/7. Ik kan niet wachten todat deze 8 maanden voorbij zijn
deze zegt weer meer dagen..ik laat deze gewoon staan tot volgende week..en dan hoop ik meer te weten... hahaha....jah mimi..dat zou wat zijn....ik denk dat dat ook niet erg is maar jah zo is het jammer genoeg niet...
De banner heeft te maken met de tijdzone die je invult. Anders lekker laten staan. Als je de echo gehad heb hoor je de definitieve datum hoelang je al zwanger bent. Meestal scheeld het wel 1 of 2 dagen. Je weet het nooit he.
en hebben jullie verder symtomen? ik ben moe...das gewoon niet normaal....maar het warme weer helpt ook niet echt mee
mimi ik ga zo weg nog een kwartiertje als ik terug komt vertel ik het wel gewoon ook bij de april mama's okey vind het lief dat je aan me denk *knuff*