April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ik merk nog helemaal niks aan mn buik...niet opgezwollen niks en groeit ook nog niet...Gelukkig want ik was vd vorige zwangerschap ook nog niet alles kwijt ;)

2. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nou, bij mij zat net opeens mijn schoonvader aan mijn buik te voelen :( Ik snapte nooit zo waarom zwangere vrouwen dat niet fijn vinden, maar ik vond het ook echt hélemáál niet leuk. Heb het ook maar even vermeld...

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    zo tegen de avond is mijn buik ook iets dikker dan 's ochtensd

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Heb het serviesje (van MvM) juist niet gekregen gisteren(wat wel gezegd was)..aankomende do maar even afwachten.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    dat is idd wel een beetje vreemd.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik heb het serviesgoed en het besteksetje gekregen. Dat had die vrouw nog thuis liggen :D

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    lijkt me ook totaaaaal niks! brrr
    en al helemaal niet zonder aankondiging ofzo.

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    zou ik ook helemaal niet leuk vinden als mijn schoonouders aan mijn buik zoude voelen :(

hier ook s"avonds dikker buikje dan s"ochtends maar altijd wel een zichtbaar buikje :)

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owja, dat las ik idd, die kreeg je schoonzus ook he? :D
    hier niks gezien van een besteksetje...alleen het seviesje (ontbijtbord, diep bordje en beker), de dvd en het boek.
    een boek heb ik wel, de dvd lijkt me supermooi, maar hoe vaak zal je die (daarna) nog kijken? en het serviesje, ja die zullen we echt gebruiken, dus daarom daarvoor gekozen.

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    nee dat was mijn zus ;) . maar mijn zus wilde graag het besteksetje maar dat hadden ze niet meer. Die vrouw woont vlakbij mijn zus en die vertelde dat ze er nog wel een stuk of 2 thuis had liggen.

Het boek had mijn zus vorige keer genomen, die heb ik nu thuis liggen. Dus ik vond het niet nodig om dat te nemen.

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik heb voor het boek gekozen. De dvd heb ik al, was met moederdag ook op nathional geografic geweest en toen opgenomen.
    Ik heb laatst een heel schattig serviesje gezien en wil dat kopen.
    En ik ben echt een leesfreak, wil alles over de baby lezen dus vandaar het boek!
    Leuk dat je ergens uit kunt kiezen, iedereen spreekt wel 1 van de dingen aan.
    Bedankt voor de antwoorden!

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Owww, je zus, nah ik was close ;)

Idd, leonie zo spreken de verschillende cadeaus andere mensen aan, leuk :)
    En ik neem aan dat jullie aan het eind ook de echolijst krijgen?

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    yep die krijg ik ook nog.

14. zo weer bijgelezen :D (tenminste globaal)

Pientje ik heb de film gekeken 'Mansfield Park'zo'n romantische film gespeeld in het jaar 1800 nogwat. ik moest ontzettend huilen echt verschrikkelijk. maar ik had aan mijn zusje beloofd die te kijken.

Mandytjuuu ik zou nu al duidelijk tegen je ouders/moeder zegen dat je het ontzettend vervelend vind dat ze zich zo met jou bemoeid. En ik zou (maar dat is persoonlijk) absoluut geen compromis sluiten. Het is mijn kind ;) Als zij straks wilt dat hervormd gedoopt word, en jij bent katholiek.. moeten er dan ook compormissen gemaakt worden?!? nee toch. ik zou maar meteen duidelijk zijn dat je het op jou manier wilt doen. En het is jou zwangerschap, dus als jij het fijn vind dat ze meegaat met de echo, vraag jij haar wel. dat hoeft ze zelf niet op te dringen.

MvM vertelde tegen mij, gewoon 'doorplassen' tot de fles volzit. Dus ik pak niet elke dag een nieuwe, maar plas door tot hij helemaal vol zit. En alleen de volle zet ik aan de kant van de weg.

ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn man gaat inderdaad straks een taartje halen :)

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ach ik plas bijna een hele bus vol, dus dat zit wel goed denk ik.

16. ik had trouwens net 1 mini druppeltje bloedverlies. ik schrok er wel van! :confused:

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    misschien is het een bloedvaatje.

18. ja dat denk ik ook hoor, maar het blijft niet tof ;)

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Rach, kan me voorstellen dat je ervan schrok, maar gelukkig hoeft 1 druppeltje niks te betekenen, dat schjint wel vaker voor te komen. *knuff*

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    nee idd het is niet leuk.

ik heb ook nog steeds buikkrampjes en lage rugpijn. ik heb dan ook steeds het idee dat ik ongesteld ga worden.

Ik heb het al 2.5 week, dus dat zal wel niet (hoop ik) gebeuren.

Deel Deze Pagina