thnx ik ben ook nooit eerder zwanger geweest dus ik weet niet wat ik wel en wat niet goed is. Maar er gebeurt wel wat, daar beneden.
Er gebeurd ontzettend veel! Ik was de 1e keer met al die dingen die ik voelde ook erg onzeker en bang..Nu ben ik dat ook wel, maar nu niet om wat ik wel of niet voel. Ow, we kijken zo uit naar de echo, even de bevestiging zien en zien dat alles goed zit en werkt! Zolang je niet ontzettend veel bloed verliest met veel pijn, dan is het meestal allemaal wel goed.
ik heb geen bloedverlies gelukkig. Over 1.5 week ga ik naar de VK maar pas over minimaal 4 weken een echo
Ik krijg verdikkie die leuke zwangerschapsbanner die o.a. Mamaline heeft er niet in. De code wordt gewoon niet gepakt als ik deze kopieer vanaf de site van LaFemmeBonita.com
nee en gewoon posi denken he: het gaat goed met mij en beebje! (niet altijd even makkelijk). ow, das lekker vlot naar de VK! wij helaas pas over ruim 3 weken de echo en de intake bij de VK...was het maar zover...
zover ik hoor, is dat vrij snel...meestal is het rond de 10 weken, dacht ik..want bij week 7 hoef je ook eigenlijk pas te bellen. (maar heb zelf ookal bij posi test bij 5 wkn gedaan, hoor )
Ongelooflijk zeg! Het lijkt er wel op alsof je als zwangere gewoon vogelvrij verklaard wordt. Iedereen die maar te pas en te onpas aan je buik komt voelen. Ik zou ook echt heel erg kwaad worden hoor.
@Rach: dat is wel ff schrikken zeg! Als je verder geen pijn hebt, zal het toch wel goed zijn? Iew, mensen die zo maar aan je buik gaan zitten! Die moeten bij mij uit de buurt blijven of ze hebben een blauwoog oid te pakken denk ik Geen gefriemel aan mijn lijf, dat vind ik verschrikkelijk! @Mandytjuuh: Als je het vervelend vindt wat je moeder doet, moet je het haar gewoon zeggen denk ik. Ligt natuurlijk ook aan jullie relatie en karakters. Misschien bedoeld ze het wel lief, maar schiet het bij jou net verkeerd. Dan kan je iets zeggen van ik weet dat je het lief bedoeld maar ik heb dat liever niet ofzo... Mijn ouders hebben thuis echt nog alles van comode, ledikantie, campingbedje, box, kinderstoel, enz........ Wel handig hoor, ik denk alleen niet dat ze een kamertje gaan maken voor mijn baby! Dan verklaar ik ze echt voor gek Nog een ego dingetje hoor... Heb net het boekje van Kluun gesigneerd en wel binnen gekregen! En meteen aan mn man cadeau gedaan voor zijn verjaardag (is volgende week jarig). Hij is dan wel geen lezer, hij was er wel blij mee
Ha iedereen net een stukje notenappeltaart opgesmikkeld. Hier slaan de hormonen toe! Vanmorgen een super huilbui gehad om eigenlijk niets en nu een woordenwisseling met vriendlief en dochter. word soms echt helemaal knetter van ze. Dus vriendlief komt vanaaf maar lekker met de bus trug naar huis van zn werk. zo ( zou m eigenlijk gaan ophalen )mmm merk dat ik nog steeds super chagerijnig ben... Misselijkheid is maar heel weinig geweest deze week, maar helemaal geen zin in geen enkel eten. Gelukkig belde net een vriendin of mn dochtertje zin had om daar te eten dus dat gaan we dan ook doen. MMM ga maar eens even nadenken over mn zonden. ( ) awja vriendlief vroeg vanmorgen wanneer je mn buik eindelijk eens zou gaan zien! Duh ik vind em echt wel genoeg aanwezig, kan mn lievelingsbroeken dus echt niet meer aan.
hallo allemaal, sorry: ik heb niet meer bijgelezen, ik houd het echt niet bij, zo hard gaat het hier. jullie horen me de komende twee weken niet, want we gaan morgen lekker op vakantie! tot half september dus! iedereen veel succes, ook met echo's en andere spannende dingen.
mmm ik moet maandag weer gaan werken na 3 weken vakantie! Maar ook wel weer spannend. Ik denk dat ik het ze ga vertellen! Ik ben zo benieuwd hoe de reacties zijn....ook een beetje voorzichtig doen. Er is 1 vrouw die al 2 jaar bezig is en 1 die net gestopt is met alle behandelingen....en dan kom ik even dat het de eerste ronde al gelukt is! En dan woensdag naar de VK...spannend.... O kan iemand mijn gegevens in de lijst zetten? uitgerekend 5-4-2009? vk stond er al... Thanx, Ik ga zo weer eten. Ik heb echt meer honger hoor!
ik heb het net mijn opa's en oma's verteld. super leuk zeg! de ene hebben al heel wat achterkleinkinderen, en de anderen zijn wij de eerste coto, wijzigingen aan Mimi pb'en
Hee hallo allemaal! Heb vanmiddag mijn eerste zwangerschapspbroek al gekocht! Mijn eigen spijkerbroeken zitten echt niet fijn meer zeg. Had niet gedacht dat het zo snel kon gaan! Maar het is nu er er eenmaal 1 heb, heerlijk! Hoe is het bij jullie met de buikjes?
Moet morgen naar een verjaardag van mijn schoonmoeder (die weten het nog niet en mogen het ook nog niet weten; ivm met het zich op een erg vervelende manier bemoeien met mijn zwangerschap van mijn schoonmoeder). Je ziet duidelijk dat ik een buikje begin te krijgen. Mijn man zei dat ik maar iets wijds aan moest trekken. Ik moet echt mijn zwangerschapsbroek aan want de rest krijg ik gewoon niet dicht. Dan maar een wijde blouse erop ofzo....
Lekker dagje vrij vandaag...rustig opstaan en ontbijten helpt echt wel tegen de misselijkheid bij mij! Ben meestal zo misselijk dat ik zelfs wagenziek word als ik zelf rij! Vandaag ging het redelijk... Al heb ik ontdekt dat een paar slokjes cola ook wel voor even helpt. Misschien een tip! Ik doe ook al sinds week 5 mee aan MvM. Meestal 7 flessen per week. Ik heb het boek gekozen, en de DVD nu net van een vriendin te leen gehad. Mijn moeder heeft vanalles bewaard, zelfs mijn kinderbestekje! Dus die heb ik niet nodig! Ook mijn wiegje, ledikantje, badje... Het wiegje ga ik zeker gebruiken, leuk idee om in datzelfde weigje gelegen te hebben! Hmmm chocoladetaart...waarom beginnen jullie erover? Krijg er spontaan zin in! Alleen te lui om naar de supermarkt te gaan...