Schiet lekker op, heel verhaal geschreven. Op het verkeerde knopje gedrukt en alles weg. Dan maar kort opnieuw. Ik voel me vandaag veel beter dan deze hele week. Denk dat het veel scheelt dat je in het weekend meer tijd hebt om rustig op te staan enz. Geen tijdsdruk. Hoop dat het zo blijft, bijna niet misselijk. Wie weet... Dadelijk boodschappen doen, helemaal geen zin in. Maar ja zal toch moeten. Vanavond komen vrienden eten (bbq), is toch fijn als je ze iets voor kunt zetten. Word helemaal vrolijk van dit weer! Straks ook lekker in de tuin zitten. Mag je nou wel of niet in de volle zon zitten? Hou zo van zonnen.....
Ja rustig opstaan helpt bij mij ook meetal wel! Over de zon hoef je je geen zorgen te maken, wel goed smeren. Even van internet geplukt: UV-stralen dringen niet zo diep in je huid door dat je ongeboren baby er last van zal hebben, wel is het zo dat je lichaam onder invloed van hormonen een aantal veranderingen heeft ondergaan. Zo ook bij je huid, deze is nu erg vatbaar voor het zogeheten zwangerschapsmasker. Dit is een bruine verkleuring van de huid die bij ieder zonnebad sneller verkleurt dan de rest van je lichaam. Smeer je goed in als je in de zon ligt, bij voorkeur met een hoge beschermingsfactor. Ik ga straks ook lekker zonnen! Sterkte met boodschappen en de bbq (moet er even niet aan denken...) En geniet van het zonnetje!
Ik ook geen zin in hoor bbq. Maar afspraak stond al een tijd dat als het mooi weer zou zijn we zouden gaan bbq-en. Daar kom ik dus niet onderuit. Maar ga veel fruitsalade maken, kan ik daar veel van eten. Dat vind ik nog steeds heerlijk!
hallo allemaal, Ik ben een paar dagen niet geweest, en heb meteen heel wat om door te lezen, volgens mij is dit echt een hele gezellige maand of niet dames? 8) @alle nieuwe zwangere mamma's : Gefeliciteerd! Geniet er lekker van, het gaat allemaal al zo snel :S . @Sylvie : Hoe gaat het nu? nog bloedverlies gehad? of is alles weer rustig Hoe gaat het met iedereen? Hebben jullie veel symptomen of valt het mee? Ik heb ook nog een vraagje, ik heb nu alle symptomen die ik niet had toen ik zwanger van van onze kleine meid, kan het dan zijn dat we nu een jochie krijgen? of maakt dat helemaal niet uit.. ohh, ik ben echt zo nieuwsgierig, erg he?! Groetjes Didi
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Hier gelukkig niets meer te zien! Gisteren toen ik ging slapen bij het afvegen nog wat maar vanacht was het bruin en nu heb ik vandaag nog niets gezien. Heb mijn gyn gebeld en mag maandag om 10u er snel tss om te kijken of alles goed is. Heb vanmorgen gewoon moeten overgeven zoals anders en misselijk, heel pijnlijke borsten... Aan een blaasontsteking had ik ook al gedacht en neem dan ook maandag mijn urine mee maar denk niet dat het dat gaat zijn. Pf was me dat wel schrikken hoor hopelijk gaat alles goed en zie ik maandag nog een mooi kloppend hartje! sorry voor het ego bericht ga dadelijk alles tegoei doorlezen
@mimi1981: aan een gesprongen vaatje heb ik ook al gedacht en dat het bad het bloede erger maakte dacht ik nadien ook , maar op het eerste moment dacht ik alleen hheeeellpp! @survivor82: welkom ! Al 100 mama's ! @Leonie27: je kan gewoon in de zon hoor, alleen wat opletten met je gezicht, dat je geen masker krijgt. ikzelf kan echt niet tegen de warmte, word er helemaal misselijk van. Je fruitsalade brengt me op een idee, dadelijk ook maar eens naar de winkel want daar heb ik echt wel zin in! @didi1988: ik heb ook een hele andere zwangerschap als bij mijn zoontje dus ben ook benieuwd of wij nu een meid krijgen! ben ook zooo nieuwsgierig!
@ Sylvie : fijn dat het weer over is . Geeft weer heel wat rust, en succes op je controle maandag om 10 uur Groetjes
Hallo Allemaal, Ik meld me ook aan bij jullie clubje van april 2009 mama's! Allen van hate gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Ik ben 25 jaar en ben nu 9 weken inverwachting van ons eerste kindje. Ik ben 4 april 2009 uitgeteld. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad en alles was goed! We hebben het hartje zien kloppen, geweldig! Groetjes, Bleumke
@ Sylvie: Gelukkig! Fijn dat je in ieder geval maandag gelijk even langs mag komen! @ Bleumke: gefeliciteerd! @ Didi: een collegaatje van mij heeft een jongen en een meisje. Zij zegt: een jongen maakt je lelijk (puistjes in je gezicht enzo) en een meisjes maakt je ziek (misselijk, moe, etc.). Dus wie weet? Hmm...ik heb eigenlijk van beide last..tweeling? Haha!
wat ik ook gehoord heb is dat je bij een jongen meer bleek en ingevallen zou zijn (gezicht) en bij een meisje je gezicht wat gezwollen. @Blimey: hi hi dan hier ook een tweeling denk ik
O, ik heb van geen van beide echt last... wat krijg ik dan? hihi Volgens manlief is het een knul, daar istie heel zeker van...mmmm Ik dacht altijd dat ik een meid zou krijgen maar nu weet ik het echt niet meer...afwachten dus...
Haha, wordt ook een tweeling, van allebei een ! Volgens mij is het echt aan zulke dingen niet te zeggen...zal bij iedereen anders zijn! Mijn moeder heeft een jongen een meisje en bij beide tot 5 maanden overgeven en erg misselijk! Willen jullie het geslacht eigenlijk weten? Ik dacht altijd van niet, maar nu ik echt zwanger ben denk ik dat ik toch wel wil weten!
mijn man is er net helemaal van overtuigd dat het een meisje is! ikzelf heb geen flauw idee! bij mijn zoontje dacht ik altijd een meisje en dat klopte dus helemaal niet en nu weet ik het echt niet! wij willen het zeker weten!
Was even in de tuin bezig maar pff, denk dat ik maar gewoon even in de ligstoel ga met een koel glaasje limonade! Wij zijn ook veel te nieuwsgierig naar het geslacht dus willen het echt wel weten met de 20 weken echo!
Nou deze baby maakt me ziek, dus een meisje dan? haha, volgens mijn man is het een jongen, dus... We zullen het wel zien in april Vandaag vol goede moed aan de dag begonnen. Lekker mn man helpen in de tuin, en toen ging het mis... Te veel inspanning is toch echt niet goed, ik heb dus weer mn ontbijd door kunnen spoelen, ondanks de pillen Probeer nu langzaam aan weer wat te eten enzo, maar proef het nog steeds! Bah!
@Sylvie: komt vast goed @Blimey: Als dat zo is krijg ik een jongetje . Volgens de chinese kalendeer krijg ik ook een jongetje, maar die iklopt niet helemaal geloof ik, hoewel het bij mijn dochter wel klopte.. Bij Lynn was ik idd echt ziek, en heb nu nergens last van behalve de PUISTEN Maar komt het veel voor in je fam. een tweeling? wel spannend @Bleumke : Welkom, fijn dat je 1ste echo goed was, wat een geruststelling, ik moet nog bijna 2,5 week wachten Groetjes Didi