Als ze twee eiig zijn en jij ook in plaats van 1 ei twee eisprongen heb per keer zit de kans erin. Bij een eiig is de celindeling dat je niet kan bepalen wanneer dat gebeurd. Dat is gewoon mazzel hebben
@Blimey : zeker spannend! Wij kunnen ook echt niet wachten, we hebben nu al een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling, erg he groetjes
Broer en zus, twee eiig dus, anders was het twee broers of twee zussen geweest Ik moet altijd zo lachen om dames die denken dat ze meer kans hebben op een tweeling omdat het voorkomt in de familie van de man/vriend.... euh... als het in de familie van de vrouw voorkomt, heb je meer kans, anders maakt het niet uit ow, trouwens wij zijn wel nieuwsgierig, vooral mijn man, naar wat het wordt, maar we willen het pas weten als het geboren wordt. Mn man wil al een pool op gaan zetten
Jeeetje.....we zijn alweer met 102 zwangeren.....tjonge! Gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe zwangeren. Leuk idee om je geslachtsvoorspellingen erbij te zetten in de lijst straks. Ik ben héél benieuwd wat er dan klopt. Wij willen het ook wel weten! Ik heb heel sterk de indruk dat we weer een jochie krijgen. Geen idee waarom, maar ik heb echt het vermoeden dat we zo'n jongetjes gezin krijgen. Voelt heel logisch..... Maar een meisje zou ik ook wel erg leuk vinden. Nog even geduld meiden! Ik lees weer veel over misselijkheid, wat ontzettend balen. En ik las ook over Taart! Ik heb dus steeds enorme honger, maar voornamelijk zin in hartig. En nu in kaas
Ken het hoor wijffie.... ik heb al een kinderwagen gekocht ! Heerlijk om hem zo in de woonkamer te zien staan! Lynn, leuk schuddebuikje hoor!
kinderwagen al? wij willen een bugaboo nu krijg je 10 % aan bonnen bij de prenatal maar we wchten nog even.... I
ik heb alleen maar het elmo logeer koffertje en verder nog niets omdat wij willen we wat het word en dus ook op geslacht gaan kopen...maar de alleen de kinderwagen word nutraal
Ik wilde het baby elmo logeerkoffertje ook, van het kruidvat toch? Was uitverkocht bij ons Elmo is onze mascotte, mijn naam begint met el en die van mijn vriend met mo, dus dat wordt ook ons thema voor de slaapkamer!
Ik denk dat wij een duowagen gaan halen, aangezien Lynn ook nog niet zo heel groot is tegen de tijd dat ons 2de hummeltje deze wereld komt bekijken als alles goed gaat natuurlijk.. (ze zal dan ongeveer 1,5 jaar zijn)
elmo zo heet onze kat...en die koffers waren hier ook snel uitverkocht want ik wilde er nog eentje halen voor vrienden die ook zwanger zijn...wat raar he ik ken nu 12 zwanger in mijn omgeving die ron feb maart en april moeten bevallen het is gewoon niet normaal!
Ja ik ken er ook al zoveel zwangeren! Vooral meiden die bij me op de middelbare school zaten! Niet normaal meer.... maar wel erg leuk
goedemorgen oh ik lees dat jullie het ook een leuk idee vinden om de geslachtsvoorspellnig er bij te zetten? dan pb ik mimi gelijk even
He meiden, Ik was al ff niet geweest, blijf gewoon vreselijk misselijk. Wilde dat we al rond de 12 weken zaten... ale: Ik zag dat molly ons moest verlaten Meid, heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Alle nieuwe meiden, welkom, gefeliciteerd en leuk dat jullie mee komen kletsen!
Goedemorgen allemaal, iedereen een beetje lekker geslapen? @wieffie: Wat vervelend dat je zo misselijk bent, hoop dat het snel over gaat.. 8-[ @iedereen, er zijn idd veel mensen zwanger bij ons in de omgeving ook al, alleen is iedereen minstens 4 jaar ouder dan ikke Maar dat makt het niet minder leuk
ik wil zeggen bij mij is iedereen ook gemiddeld 5 jaar ouder maar dat wil nog niet zeggen dat ik me jonger voel dan hun om moeder te worden...en ik kan ook gewoon goed met hun opschieten!