ik heb vanmorgen getest nadat ik in een keer misselijk was...min boobies doen altijd wel zeer en mijn buik een paar steekjes..maar allemaal heel ver weg!
Das mooi meis. Dan voel je je toch nog een beetje zwanger he hihi. Vind het helemaal geweldig meis. De hele week in spanning omdat je het eigenlijk al wel wist he? Gelijk de angst dat het niet zo is. Nu wel hihi jippie. Gezellig bij ons op het forum
Wel toevallig dat ook net jij die net zwanger is reageerd op mijn vraag en dat ik dan ook zelf nog zwanger mag zijn! Mijn geluk kan nu niet op...nu maar hopen dat alles vlekkeloos gaat verlopen maar hellaas kunnen we niet kijken....
nee, kijken kan helaas niet. ik zou ook wel zo'n luikje in mijn buik willen! die buik is vandaag trouwens behoorlijk opgezet in ene! het zullen er toch geen twee zijn? (vriend heeft het er steeds over dat hem dat zo ideaal lijkt; in een klap twee kindjes, zijn we er in ene vanaf -want we willen er als het allemaal lukt graag twee-. nou: doe mij ze maar een voor een!). ik zie het de 25e wel. tot die tijd hopen dat ik niet smelt! jeetje, was net een klein rondje met de hond uit, en heb echt 10 minuten wat in de tuin gedaan en ik ben nu al bek-af en zweet me gek. raar lijf...
Waardeloos he. Ik kan ook al zo slecht tegen de hitte. Normaal hou ik van de zon maar sinds 1,5 week vind ik het helemaal niks meer
Hallo meiden, Gaby, heel veel sterkte! Ik hoop dat je straks goed nieuws hebt! Ellen, je gaat ons niet verlaten hoor! Denk erom! Meid ik ga heel hard duimen dat het een "onschuldige" bloeding is! Meiden, 't is dat ik de foto van mijn positieve test op mijn mobiele heb gezet zodat ik af en toe ff de bevestiging kan zien maar ik voel me eigenlijk op het moment weer zo goed dat ik er bijna geen erg in heb dat ik zwanger ben... Morgen komt MvM en kijken of de strepen er dan weer vanaf knallen... misschien eerst nog maar een digi doen morgenvroeg...
@wieffie, ik zou ook wel weer een test willen doen. Heel stom ik weet het. de laatste keer heb ik er 9 gedaan om het zeker te weten. Ik heb alleen geen testen meer dus hou het maar lekker zo. in mijn album vind ik die van zondag op de dag van mijn NOD toch wel heel mooi duidenlijk.
weet je wat ik heb gedaan? ik d8 afgelopen maandag echt ongi te zijn maar niet zo dus...ik had al 24 ovutesten besteld en weer 3 zwangerschaptesten zater erbij...ik heb in totaal nog iets van 9 zwangerschaptesten dus dat word hier nog wat...elke dag eentje
nou ik kom net bij de gyn vandaan en het is idd een vmk ! me baarmoeder was weer leeg ik moet morgen met clomid starten om me eitjes beter te rijpen ! gelukkig was het zaad van me mannetje perfect miss dat ik einde van de maand weer bij de april mama's kom ik blijf hoop houden
Ik zal maar niet vertellen hoeveel ik er inmiddels al heb gedaan Omdat ik in jan 07 al valse positieve testen heb gehad van de Romed ben ik steeds bang dat de volgende test ineens negatief gaat zijn Ik weet nu wel dat dat stom is maar blijft een onzeker gevoel zijn... Gaby, wat balen meid. Ik hoop dat je je over een paar weekjes toch hier weer mag komen melden! Dikke knuffel!
Ow Gaby wat balen meid! Maar hoe weten jullie het dan? want met deze termijn zie je toch nog niks op de echo? Of was er ook geen baarmoederslijm meer? Hebben ze bloed geprikt? Krijg je nog uitslag? Hopelijk zien we je snel terug! Sterkte!
Wat jammer Gaby Maar tot gauw he, doe je best! Testen weet je wat leuk is? De personatests als je zwanger bent heb nu een dikke vette rechterstreep Lig op bed met laptopje. Pff wat is het warm zeg. Heb net wat boodschapjes gehaald, en ben nu ietwat moe. Ga lekker even mijn ogen dicht doen, denk ik.
Alleen als je het niet doorverteld 6 matecare strips, 2 matecare midstream, 3 digitale (en ik heb er nog 1 liggen), 2 kruidvat dipstick testen, 1 grote test kruidvat en +/- 8 ovutesten
Vind je het heel erg als ik die van mij niet tel? Vorige keer werden die van mij bijna niet donkerder en op een gegeven moment zelfs lichter, met een miskraam daarna... Ik zet er ook een datum en tijd op, en maak er een foto van, heb een hele verzameling op mijn computer staan Ik begin nu, na 1 1/2 week me eindelijk wat zekerder te voelen.