wij willen wel weten wat het word, maar achter mijn naam mag toch een: :-# omdat we het echt geheim willen houden, en wie weet wie er allemaal meeleest Maar via pb zal ik het wel zeggen hoor. Pientje, een jongen of meisje? wij hopen op een biggetje
Wij willen ook weten wat het wordt en dan mag iedereen het weten die erom vraagt. Alles is al spannend genoeg dus laat dit dan maar geen geheim meer zijn. Ik denk dat we een meisje krijgen en mijn man denkt een jongetje, dus we zullen nog even moeten afwachten. Wanneer kunnen ze dat eigenlijk zien? LIEFS
Hallo allemaal, Er zijn nu zoveel zwangeren... dat het moeilijk is om op iemand persoonlijk te reageren. Ik ben nu in verwachting van mijn 2de. Mijn zoontje is bijna 2. Ook ik heb de test gedaan en er kwam uit dat ik een meisje zou krijgen... Mijn gevoel zegt dat ook, maar dat komt misschien ook omdat het me wel erg leuk lijkt! Ik wil het trouwens niet weten maar mijn man wel... moeilijk dus.... Ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige op 16 sep. Maar moet een apparte afsraak maken voor mijn 1e echo... wel balen... Ik lees bij vele van jullie dat jullie al het hartje hebben zien kloppen (wil ik ook!)... Kan morgen pas bellen voor een 1e echo afspraak. Ik hoop dat ik die wel eerder krijg dan met 12 weken. Kan echt niet nog 5 weken wachten! Verder voel ik me wel ok... erg moe dat wel en vrijdag en zaterdag voelde ik me raar. Niet misselijk maar beetje licht in het hoofd... Mijn 1e zangerschap was er 1 uit een boekje... voel me nu minder goed... Afwachten dus... x
@ sina, niks en ook vorige keer niet. Ik vind zo'n uitpuilend naveltje zo leuk, vorige maar gehoopt en gehoopt dat me navel eindenlijk ens ging uitpuilen...was bijna zover, en toen was ik uitgerekend Mijn man hoopt op een meisje, zodat we zeker weten beide meemaken, voor mijn zoontje hoop ik een jongen... maar beide zijn zeer welkom. De hele zwangerschap had ik vol geduld gewacht om te wete nwat het nou zou worden, was ik bevallen en was het helemaal vergeten, 10 minuten later pas hebben we gekeken, hihi
De echo was goed! Ben zo blij! Ons beebje was al dikke 3cm en het bewoog al mooi! Alles zag er goed uit dus moest me geen zorgen maken, wel deze week nog wat rustig houden. Ook had ik waarschijnlijk een blaasontsteking maar daar belt de gyn me donderdag voor op. Ik zou nu om het uur een glas water moeten drinken Volgens de echo nu kwam hij al op 10weken zwangerschap uit maar laat mijn banner toch maar gewoon staan. Het leek net of de baby wuifde Oh ik ga ook het testje doen, leuk bij ons in de familie ook alleen maar jongens dus durf daarom ook zelf niet aan een meisje denken, maar mijn man dus wel
Ik zou een meisje ook heel leuk vinden, alleen heb ik hier weinig kans op, in vriend zijn familie zijn alleen maar jongens geboren, maar je weet t maar nooit. En ik zou voor mano idd een jongen ook leuk vinden.
Bij mij zeggen de twee testen een jongen! De streep is trouwens bij mij al wel degelijk te zien hoor!
ohja die chinese kalender die zou alleen kloppen als je je lunar age (ik denk maanleeftijd) neemt. ongeveer 2 jaar meer dan dat je werkelijke leeftijd is.
wij hebben vanochtend ook een echo gehad was erg mooi weer en het hartje klopt en dat is toch een belangrijkste en lag prima op schema
sylvie en veroon gefeliciteerd met de goede echo! Ik moet morgen voor de tweede keer een intake. eerste was met de verloskundige van dit dorp en de tweede is met het ziekenhuis. Ik wil een thuisbevalling en mochten er complicaties komen ga ik toch neit naar dat ziekenhuis, maar moet ik naar een anderen, dus ben benieuwd wat voor nut dit nou heeft :S Ik denk eerlijk gezegd zelf dat het te maken heeft dat de dorpsverloskundige mij heeft doorgestuurd omdat ik de echo en doptone heb geweigerd en ze zoiets had van, nou dan ga je maar naar het ziekenhuis, want ik wil het niet. Ook moet ik urine meenemen, elke keer :S ik heb die testen( kun je 10 verscillende dingen mee testen) hier thuisliggen en kan bij wijze van spreken die testen elke dag doen, dus dat doe ik ook lekker niet, vind het niks om in zo'n buisje te pissen
hoi meiden een tijdje hier niet geweest! druk druk druk sinds het weekend hier misselijk nu ook en moet nog zoveel doen maar geen zin heb ook een foto van mijn buik in mijn album staan hij groeit al he terwijl er normaal een deuk zat ik zal proberen hier wat vaker te komen en dan ook op anderen te reageren sorry voor het ego bericht gr thalina
Ook gefeliciteerd veroon, @ sylvie ja die chinese kalender klopte bij mij ook niet met mano, volgens de kalender zou ik een meisje krijgen.
ik vind het niet leuk om dwars te zitten, maar ik ga geen moeite doen als het niet nodig is. net zoals bloeddruk meten. Je komt bij de verloskundige aan, je hebt een heel stuk gefietst, helemaal bezweet een paar trappen omhoog geklommen, en dan willen ze je bloeddruk meten :S kun je toch veel beter zelf thuis doen! HEt is gewoon dat ik het niet snap...
hun zijn toch verantwoordelijk voor jouw gezondheid dus willen ze graag een dossier aanhouden, als je optijd aankomt (bv 10 minuten van te voren) is het al weer helemaal rustig hoor om op te meten. Maareh meiden ik ben er dus weer (weekendje center parcs) was keigezellig! dean zijn verjaardag hebben we op een supermanier gevierd STraks om 18 uur mag ik naar de echo SPANNEND! haha wat je maar mooi vind ik was blij dat de mijne binnen bleef vind naar buiten juist niet zo mooi..
vind het nutteloos, maar das mijn mening... en ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn gezondheid, daarom test ik ook liever regelmaat ipv een keer per maand.En als zij graag alle gegevens willen hebben kunnen ze die krijgen, maar mijn bloeddruk is heel anders bij de verloskundige dan thuis.
misschien kan je met jaar afspreken dat je het van te voren thuis doet en haar doorgeeft voor het dossier? Als je trouwens een hele hoge bloeddruk hebt en hierdoor meteen voor moet worden opgenomen terwijl je zelf niets merkte en je baby moet met spoed gehaald worden spreek je denk ik wel anders , een kennis van mij ging zo naar het ziekenhuis na een check up bij de VK..