@ Imd, leuk dat het zo gezellig was en dat je dean zijn verjaardag op een supermanier heb gevierd nog Gefiliciteerd trouwens. En suc-6 bij de echo vanavond.
haha lastig op internet staan toch wel hele leuke namen maar opeens tijdens jue zwangerschap kom je er een tegen en denk je JA DAT IS HEM!
Amom, ik denk dat de verloskundige misschien niet helemaal snapt waarom je voor een thuisbevalling (ETC ECT) kiest. en als je iets 'simpelweg' weigerd, kan ik me ergens voorstellen dat dat ergens irritaties opwekt. Heb je haar uitgelegd waarom jij hiervoor gekozen hebt? verder, tja.. als zij graag op die manier je bloeddruk wilt opmeten, ik zou me daar niet zo druk om maken hoor. Ze heeft er vast wel verstand van, dus een beetje samenwerking kan toch geen kwaad?
nogal ja ECHT MAZZEL! Wij willen trouwens weten wat het word en vertellen dat ook iedereen inclusief naam (tenminste als wij die zelf dan al weten he haha)
ik wieger de bloeddruk ook niet hoor, vind het prima alleen onzin ik heb uitgelegd hoor, ze willen er alleen niks van weten. Dus tsja, dat is erg lastig.
ja, dat is zo. jammer dat ze er niet voor open staat. die site heb ik trouwens opgeslagen in mijn favorieten. erg handig!
heey allemaal go een weekendje niet aanwezig geweest heel wat bij te leezen nieuwe zwangere allemaal welkom ff voor de lijst 16 april uitgerekend en denk dat het een jongen word veder heb ik eindelijk zetpillen van de dockter was 6 klo afgevallen door geen eeten meer binnenhouden neit zo heel erg goed.. @Amom heel vervelend zo een dwarse verloskundige volg je gevoel dat zal altijd de beste zijn
ik zal we lff wat namen in de groep gooien...die ik wel leuk vind.... Jesse, Nio, Juliaan, finn, mees...maar dat zij nou niet echt de namen waar ik van zeg JA dat is hem
Ik kwam in het ziekenhuis voor een afspraak met mijn gyn. Willen ze bloed afnemen om te kijken of ik wel zwanger ben. Ja, hallo: is zo'n test dan al niet voldoende dan. Wat ik ook erg raar vond was dat ze ook bloed wilden afnemen om te bepalen wat mijn bloedgroep is. Terwijl ze dat allang weten van mijn eerste zwangerschap (het staat gewoon in mijn dossier). Ook wilden ze bloed hebben om te kijken of ik geen AIDS had. Ik vind dat ze daarin best ver gaan. Mede omdat ik erg moeilijk ben te prikken, heb ik bepaalde dingen ook geweigerd.
die bloedtesten heb ik dus ook geweigerd, en moest ik een papiertje tekenen. Toen had ze me laten tekenen dat ik het WEL wou....toen was ik wel ff echt boos! Maar ja getekend of niet, bloed krigjt ze niet Ik wist het ook al van vorige zwangerschap en daarvoor ook al door operatie. ook voor ijzertekort wouden ze prikken, vond het onzin. Als ik ijzertekort heb voel ik dat meteen, en met de hoeveelheid spinazie en stroop dat ik naar binnen werk is het haast onmogelijk
nee die jongens namen word helemaal niets...met meiden namen geen probleem...maar goed werk op een kdv en ik heb bij elke naam wel een asosiatie...jammmer maar helaas...ik laat vriendlief wel zoeken
Ik ben ook moeilijk te prikken, vorige keer lukte het de verloskundige niet en moest ik naar zo'n speciaal bloedprik instantie. En nu gaat ze het de volgende keer weer proberen, denk dat het weer niet lukt hoor, iedereen zegt het ook altijd, mijn aders zie je niet zo snel. Ben ook altijd helemaal blauw als ze me hebbe geprikt.
@all fijne dag ik heb geen zin om terug te lezen of te reageeren voel me echt beroert en heb nergens zin in. als ik me weer beter voel spreek ik jullie weer en hoop ik dat ik jullie bij kan houden groetjes daantje 25
@ daantje wat vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt... lekker bank hangen en een leuk filmpje voor de afleiding!?