He, Ben ik ook weer eens. Ik lees met zoveel topics mee dat ik het allemaal niet meer kan bijhouden. Ik denk trouwens dat onze beeb een jongen is. Voel me net als bij Danio, alleen ben ik nu met vlagen misselijk. Meiden met een goede echo: super om te horen. Blijft geweldig om dat kleine mensje te zien.
ik heb zomaar het gevoel dat we een tweeling krijgen waarom? haha ik weet het niet namen hebben we al, en geef er ook niet om om nu al te zeggen.. die hebben we al een half jaar jongen word: maarten jacob- MJ meisje word: hielkje jannie- hillie-anne
Joepie de eerste namen zijn bekend Altijd leuk, sorry ben echt helemaal namen gek. Als er een nieuw kindje geboren wordt, maakt me neit uit wat het is, hoeveel het weegt, ik wil de naam weten! Onze namen zeg ik niet, maar wel dat ze hebreeuws zijn en tweede namen zijn van overleden familieleden
leuke namen! origineel vooral de meisjesnaam! niet iedereen voelt dat (ik voel dat pas onder de 3 en dan ben je veeeeeel te ver heen) ren zeker niet in een zwangerschap... kan je geen floradix (of vervanger) innemen hiervoor daar zitten veel hogere concentraten in en weet je zeker dat je genoeg binnenkrijgt, ik heb gehoord dat teveel spinazie niet goed voor je is (zitten veel afvalstoffen in de lucht in en die houd het goed vast)
oww haha onze namen weet ik ook al het word bij meisje nikita of roos en bij een jongen valerio of ronald haha ik weet de namen maar heb er een valse naam bijgezet natuurlijk
ik zit voor een jongen aan Aiden of Harley voor een meisje vind ik nog veel te veel dingen leuk! (abbigail, harley, bailey, joy, dakota, madison en ga zo maar even door zit wel een lijn in qua richting haha)
Iedereen met een goed echo gefeliciteerd. Ik heb vanmorgen ook een echo gehad, alles was goed. Groei goed, hartje klopte en je zag het soms bewegen, zo grappig. En jeetje wat een verschil met de echo van 3 weken terug, wat groeit het dan enorm snel, snap nu heel goed de ongie pijn! Ik ben 8 april uitgerekend ipv 9 april, scheelt toch weer een dag Foto staat in mijn album, ik heb geen scanner dus heb en foto van de foto gemaakt de kwaliteit is dus wat minder. @Amon, je had je ook niet aan kunnen melden bij de verloskundige of wat dan ook, ik bedoel als je toch alles weigert en zelf voor dokter kan spelen thuis......zonde van hun tijd dan.
bij ons maakt het niet uit wat de naam word als het maar leuk klinkt...en ik moet niemand in mijn omgeving kennen die het al heeft...de meisjes naam hebben we al jaren en de jongens naam hadden we ook lucas maar ik vind het niet meer klinken...dus moeten we wat anders verzinnen
@ jodie Gefeliciteerd. Ik moet nog een weekje wachten, volgende week woensdag ben ik eindelijk aan de beurt, wrdt al best zenuwachtig als ik eraan denk
Wij hebben beide namen al.....normale namen vind ik het. Persoonlijk hou ik niet van engelse of amerikaanse e.a. buitenlandse namen, gewoonweg omdat dat dat niet bij ons past. Ik ben nog steeds tevreden over de keus!
Allemaal goeie echo's vandaag zo te lezen nog 4 uur en een kwartier en dan mogen wij eindelijk! Ik vind jongensnamen ook veel moeilijker dan meisjesnamen, bij zoontje hadden we pas met 36 weken de naam. Hou niet van namen die mega populair zijn en in de top20 staan.
@ jodie ik wieger niet alles, en verloskundigen kunnen ook heel nuttig zijn maar ik ga er ook niet elke maand heen. Als ik wel een verloskundige bij de bevalling heb, dan vind ik het wel fijn dat ze de gegevens idd heeft. Dus dat is het echt niet! Hier is het hele systeem ook net ff anders dan in NL, tien keer meer onderzoeken. Zo wordt je vagina ff lekker met een eendenbek elke keer utgescheurd :S nee dank je! ze zijn hier gewoon een stuk panischer dan in NL. In NL vond ik het leuk bij de VK hier is het vreselijk, het zijn echt van die ouderwetse knarren hihi
Zo ik heb vandaag een spoed echo gekregen voor de zekerheid. Alles is tot nu toe goed het hartje klopt. Alleen in het ziekehuis dacht ze dat ik misschien 5 dagen korter ben dan we dachten. Maar dat kon ze pas zeker weten met de 12 weken echo.
Echt fijn al die mooie echo's kan niet beter. Dat wordt een geboortegolf in 2009 met al die zwangeren haha Hier is de misselijkheid weer terug van even weggeweest (komt ook met vlagen). 4 September 1e afspraak met de vk. Gaat nu weer even lekker surfen over internet en inspiratie op doen voor de babykamer spulletjes etc me alvast een beetje orienteren