April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Ben ik ook weer eens.
    Ik lees met zoveel topics mee dat ik het allemaal niet meer kan bijhouden. :(

Ik denk trouwens dat onze beeb een jongen is. Voel me net als bij Danio, alleen ben ik nu met vlagen misselijk.

Meiden met een goede echo: super om te horen. Blijft geweldig om dat kleine mensje te zien. :D

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik heb zomaar het gevoel dat we een tweeling krijgen
    waarom?
    haha ik weet het niet :)

namen hebben we al, en geef er ook niet om om nu al te zeggen.. die hebben we al een half jaar

jongen word: maarten jacob- MJ
    meisje word: hielkje jannie- hillie-anne

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Joepie de eerste namen zijn bekend :D
    Altijd leuk, sorry ben echt helemaal namen gek. Als er een nieuw kindje geboren wordt, maakt me neit uit wat het is, hoeveel het weegt, ik wil de naam weten!

Onze namen zeg ik niet, maar wel dat ze hebreeuws zijn en tweede namen zijn van overleden familieleden

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuke namen! origineel vooral de meisjesnaam!

niet iedereen voelt dat (ik voel dat pas onder de 3 en dan ben je veeeeeel te ver heen) ren zeker niet in een zwangerschap... kan je geen floradix (of vervanger) innemen hiervoor daar zitten veel hogere concentraten in en weet je zeker dat je genoeg binnenkrijgt, ik heb gehoord dat teveel spinazie niet goed voor je is (zitten veel afvalstoffen in de lucht in en die houd het goed vast)

5. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    oww haha onze namen weet ik ook al

het word bij meisje nikita of roos
    en bij een jongen valerio of ronald

haha ik weet de namen maar heb er een valse naam bijgezet natuurlijk:p

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zit voor een jongen aan Aiden of Harley

voor een meisje vind ik nog veel te veel dingen leuk! (abbigail, harley, bailey, joy, dakota, madison en ga zo maar even door zit wel een lijn in qua richting haha)

7. hier ook amom :D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier wordt het italiaans

9. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Iedereen met een goed echo gefeliciteerd.

Ik heb vanmorgen ook een echo gehad, alles was goed.
    Groei goed, hartje klopte :D en je zag het soms bewegen, zo grappig.
    En jeetje wat een verschil met de echo van 3 weken terug, wat groeit het
    dan enorm snel, snap nu heel goed de ongie pijn!

Ik ben 8 april uitgerekend ipv 9 april, scheelt toch weer een dag :)

Foto staat in mijn album, ik heb geen scanner dus heb en foto van de foto gemaakt de kwaliteit is dus wat minder.

@Amon, je had je ook niet aan kunnen melden bij de verloskundige of wat dan ook, ik bedoel als je toch alles weigert en zelf voor dokter kan spelen thuis......zonde van hun tijd dan.

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bij ons maakt het niet uit wat de naam word als het maar leuk klinkt...en ik moet niemand in mijn omgeving kennen die het al heeft...de meisjes naam hebben we al jaren en de jongens naam hadden we ook lucas maar ik vind het niet meer klinken...dus moeten we wat anders verzinnen

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ jodie Gefeliciteerd.

Ik moet nog een weekje wachten, volgende week woensdag ben ik eindelijk aan de beurt, wrdt al best zenuwachtig als ik eraan denk

12. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Wij hebben beide namen al.....normale namen vind ik het. Persoonlijk hou ik niet van engelse of amerikaanse e.a. buitenlandse namen, gewoonweg omdat dat dat niet bij ons past.
    Ik ben nog steeds tevreden over de keus!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dames ik ben weer weg..

gefeliciteerd voor de gene met een mooie goede echo!

doei doei

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Allemaal goeie echo's vandaag zo te lezen :D nog 4 uur en een kwartier en dan mogen wij eindelijk!

Ik vind jongensnamen ook veel moeilijker dan meisjesnamen, bij zoontje hadden we pas met 36 weken de naam.
    Hou niet van namen die mega populair zijn en in de top20 staan.

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ jodie ik wieger niet alles, en verloskundigen kunnen ook heel nuttig zijn :D
    maar ik ga er ook niet elke maand heen. Als ik wel een verloskundige bij de bevalling heb, dan vind ik het wel fijn dat ze de gegevens idd heeft. Dus dat is het echt niet!
    Hier is het hele systeem ook net ff anders dan in NL, tien keer meer onderzoeken. Zo wordt je vagina ff lekker met een eendenbek elke keer utgescheurd :S nee dank je! ze zijn hier gewoon een stuk panischer dan in NL. In NL vond ik het leuk bij de VK hier is het vreselijk, het zijn echt van die ouderwetse knarren hihi

16. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Zo ik heb vandaag een spoed echo gekregen voor de zekerheid. Alles is tot nu toe goed het hartje klopt. Alleen in het ziekehuis dacht ze dat ik misschien 5 dagen korter ben dan we dachten. Maar dat kon ze pas zeker weten met de 12 weken echo.

17. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Waarom had je een spoedecho als ik vragen mag, toch niks ernstigs he?

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Echt fijn al die mooie echo's :D kan niet beter. Dat wordt een geboortegolf in 2009 met al die zwangeren haha

Hier is de misselijkheid weer terug van even weggeweest (komt ook met vlagen). 4 September 1e afspraak met de vk.

Gaat nu weer even lekker surfen over internet en inspiratie op doen voor de babykamer spulletjes etc me alvast een beetje orienteren :D

19. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    trouwens een leuk gezicht hoeveel verschillende banners er zijn!

20. wanneer mag je stoppen met het slikken van foliumzuur?

Deel Deze Pagina