April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. We zijn er nog helemaal uit met de namen....
    Voor een jongetje vind ik Boris leuk. Dan hebben we een Max en een Boris... Voor een meisje hadden we bij onze eerste Iza... maar er zijn inmiddels zoveel Isa's geboren... dus vind ik het niet zo leuk meer! Maar die site is idd super!

Maar gelukkig hebben we nog even ;)

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Volgens mij na het eerste trimester, maar ik slik mijn gehele zwangerschap mama&baby van VSM. Die extra vitaminen blijven zo welkom.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben al poosje niet meer hier geweest, maar heb over zwangerschap nog steeds niet veel te melden. Ik voel niets, heb geen pijnlijke of grotere (.)(.) en ben niet misselijk. Ben alleen wat vermoeider dan normaal, dus ik slaap gewoon lekker veel.

Volgende week eerste echo. Daar ben ik wel benieuwd naar.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuk vind het wel leuk zo'n persoonlijk tintje eraan daarom is een naam zo anders voor iedereen...bij de ene familie zou een naam helemaal niet passen en bij de ander perfect ik houd wel van een beetje creativiteit zoiezo geen naam uit een top10 namen anders krijg je zo'n letter van je achternaam in de klas erbij haha (lijkt ie al meteen een crimineel, even ter voorbeeld mijn naam Isabella K dat klinkt gewoon al crimi haha iedereen noemt me trouwens Isabel, isa, of bella)

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wij dachten een jaar gelden origineel te zijn met Siem, maar nu horen we het steeds vaker :(

Je weet het dus nooit. Ik houd persoonlijk niet van namen waarbij twijfel bestaat over de uitspraak en namen die erg ver van het Nederlands afliggen. Én ik houd van korte stoere namen, zowel voor jongens als meisjes. Maar met meisjes hebben we wel veel meer moeite met kiezen hoor...

6. ik houd niet van heele lange ingewikkelde en moeilijk-schrijfbare namen.

een naam die ver van het Nederlands afligt vind ik niet erg, want een bepaalde klank kan nog steeds erg mooi zijn.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ mimi: Had al PB gestuurd maar is volgens mij niet aangekomen!
    Ik denk jongen

fijne dag 2 all verder :D

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou wij rijden zo naar het echobureau laten we hopen dat alles goed en gezond is wil zoooo graag dat hartje even goed horen kloppen..

9. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    pfffff de eerste dag na mn vakantie gewerkt. Ik kan me gewoon niet concentreren, echt erg! Ben nu ook helemaal op (van een hele dag achter de pc zitten :confused: ) En dan moet ik vanavond nog weg....

Een meisjesnaam weten we al (ik wel teminste :p ) Ik weet er wel twee! Eerst wist ik een heleboel leuke jongensnamen, maar die heeft mn man allemaal afgekeurd. En waar hij mee aankomt daar vind ik niks aan :(. Ik wil graag een Joodse / Bijbelse naam, maar mn man liever iets scandinavisch :( Ik wil iig een naam die wel 'normaal' is maar niet al te vaak voorkomt.

Mn buikje is trouwens al weer een stuk minder dan gisteren.... vanochtend moest ik ff ... ahum... een hele grote boodschap naar de wc brengen :oops: (sorry). Weet meteen waar dat buikje vandaan kwam ;)

Ben trouwens aan het afbouwen met de pillen tegen misselijkheid: s avonds nog 1 en s ochtends nog een halve. Hopelijk kan ik eind deze week zonder....

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

IMD: Héél veel succes en vooral plezier! Ben benieuwd... ;)

11. die van mij zijn op, en ik zit de hele dag weer op de bank hoor :( . hopelijk vergaat het jou beter ;)

12. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Het klinkt heel raar, ik ben namelijk ook continu misselijk, maar sinds ik na mijn vakantie weer aan het werk ben heb ik er minder last van. Je voelt het wel maar bent er minder op gefocust zeg maar....
    Probeer dingen te ondernemen. Ik ben nu 3 dagen vrij geweest en ik merk dat ik me er weer veel meer op focus.

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik kom me ook bij jullie aansluiten. Net echo gehad en hartje en termijn kloppen. Ik was 2 jaar geleden ook een april mama (samen met Pientje) maar toen kreeg ik een mk met 9 weken na een kloppend hartje te hebben gezien :(
    Daarna heb ik afgelopen december een gezonde zoon gekregen die nu 8,5 maand is. Echt een super gezellig ventje. Ik heb tot 7 maanden borstvoeding gegeven en mijn cyclus was na de bevalling nog niet teruggekomen. Na het stoppen van de bv voelde ik wel mijn eisprong en ja.....toen was ik meteen weer zwanger :) We zijn mega blij en super dankbaar! Hopelijk gaat het weer helemaal goed en hebben wij nu wel in april een gezond kindje in onze armen!

Ik ben veel misselijker dan bij mijn zoon, dus ik denk zelf een meisje...we zullen zien. Vorige keer wilde we het absoluut niet weten. Dit keer wel!

14. Jodie, het klopt wat je zegt. want steeds als er iets was dat ik móest (familiedinertje) dan ging het wel goed. alleen het is moeilijk om die cirkel te doorbreken, want op het moment dat ik met een emmer voor me zit op de bank, en ik kan niks meer binnenhouden, vind ik het moeilijk om tegen mezelf te zeggen: komop rach, ga nu iets ondernemen!

15. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    hoi dames

hoeis het hier met jullie

met mij alles goed
    ik heb vandaag de verloskundige gebeld en onze eerste echo krijgen we op 16 september 19.30 dag eerst bloed prikken 6 buisjes ! moeten jullie ook zoveel ?

woens

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hey wat leuk! Gefeliciteerd!

Heb net de 1e echo gehad en mooi kloppend hartje gezien.
    We zagen het kindje ook al bewegen :D
    Wauw er zit gewoon echt een kindje.
    En uit de echo kwam 3 april, wat dus precies overeen komt :)

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Geweldig al die goeie echo's met kloppende hartjes :D

*feliciteerd de nieuwkomers

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha "gewoon" 1 MAAR het zijn er hoogstwaarschijnlijk (volgens hem tenminste) wel twee geweest waarvan 1 niet verder is ontwikkeld maar deze wel helemaal super!

deze is de hartslag (echt super hard al voor zijn of haar 1,7 cm lang! 160 slagen per minuut, echt heerlijk moment om dat te horen ik moest echt effe brokkie wegslikken en Martin ook.
    http://www.martin-isabel.nl/echo2/echo2-hart.jpg

En dit is het hartje in kleur,linksonder het rondje dat is het dooiertje.
    http://www.martin-isabel.nl/echo2/echo2-hart2.jpg

We zijn helemaal gelukkig!

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi allemaal!

Ontzettend gefeliciteerd met alle kloppende hartjes! Heel erg fijn voor jullie!
    Woensdag mag ik voor het eerst naar de VK, hoop dat ik met 3 weken daarna een echo mag....

In mijn album heb ik 2 foto's toegevoegd van 5 weekjes en nu.
    Zie al wel iets verschil, of heb ik toch iets teveel gegeten? ;)

Liefs, Danielle

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vandaag voor de termijnecho geweest, ik was 2 dagen korter zwanger dan gedacht. Dus toch een cyclus van 30 dagen of een "latere" innesteling. Maar het hartje was duidelijk zichtbaar aan t kloppen en t kindje bewoog ook een beetje tijdens de echo.
    Dus ook hier blije gezichten. Natuurlijk blijft er een risico en daar moet ik van mezelf ook wel rekening mee houden..... mja..... nu in ieder geval super gelukkig.

Volgende week bloed prikken voor de screening (dan ben ik 9+4) en glucose & cholesterol (ivm mogelijke erfelijke hart- en vaatziekten van moederszijde)
    Nu vannacht maar ns met vriendlief om de tafel .... naja... in het echtelijke bed :p over wanneer we het de familie gaan vertellen. Ik wil het eigenlijk nu wel vrij snel gaan vertellen (ouders, zusje schoonma en rest van schoonfamilie) hij wil t stilhouden tot 12 weken.... maar ondertussen wel allerlei "bedekte opmerkingen" tegen mij maken terwijl we ergens op visite zijn.

Deel Deze Pagina