Hoi! Vanmorgen voor de termijnecho geweest.Nu blijkt dat ik waarschijnlijk een langere cyclus heb gehad dit keer en daardoor ongeveer anderhalve week korter zwanger ben. Helaas kon ze nog niet goed meten voor de exacte datum. Gaan nu over 3 weken nog een keer langs. Tja, het kan raar lopen. Het hartje klopt in ieder geval! Groetjes
Bij mij wast precies andersom! Dat adertje zit op je oog, denk ik. Ik snapte er eerst ook niets van... Ik had twee adertjes op mn oog in de vorm van een I, zou het dan een tweeling... haha! Nee hoor! We zullen in april wel zien wat het wordt he Heel stiekum lijkt een jongetje me wel leuk. Ik ben niet zo'n meisjes type en kom uit een gezin met alleen meisjes, dus een jongetje lijkt me wel leuk. Maar ja als het een meisje is ben ik er ook super gelukkig mee Ik heb nu ff het gevoel dat het een meisje wordt, maar ja... hoe ik daar nou weer bij kom?
hallo dames, heb niet echt alles gelezen. maaruh een naam voor een jongen hebben we al. Bij mijn vriend is het traditie om je zoon naar je vader te vernoemen. We gebruiken wel de voorletter D en H maar niet de namen. Zijn vader is bijna 4 jaar geleden overleden dus het zou wel heel bijzonder zijn. Maar voor een meisje zou ik het echt niet weten. Wel vind ik May of Fay een mooie tweede naam.
ik begin zelf ook meer een meer jongen te denken, gewoon om het feit dat er bij ons in de familie 7 jongens zijn geboren de laatste 2jaar en geen enkel meisje! heb ondertss misschien ook al wel een idee voor een naam, maar helemaal niet zeker.
Wij hebben de namen ook al. De meisjesnaam hadden we al toen ons zoontje kwam en de jongensnaam is onze 2de keus toen mijn zoontje kwam, maar die vinden we eigenlijk ook gewoon nog steeds mooi. Hier dus niets ingewikkelds meer. Ik wil het ook zo graag tegen mensen zeggen, maar wacht toch nog. Je weet maar nooit, voelt een beetje als de Goden verzoeken als ik het nu van de daken schreeuw. Eerste keer ook gedaan en toen ging het mis. Wel fijn dat mensen je steunen, dat wel.....Onze ouders en zusjes weten het in eider geval wel. Vind het wel raar dat wij in Nederland als een van de weinige landen zo geheimzinnig doen tot 12 weken terwijl het daarna ook nog fout kan gaan...... Heb ook gekeken naar Hoe word ik mama....Ik wil ook die cadeaux! hahahahaha Zeester: balen dat je midner lang zwanger bent dan verwacht...Op welke datum kwamen ze dan uit bij de echo? IMD: "gelukkigt" maar 1 Moet er niet aan denken om een tweeling te krijgen, vind 1 al druk genoeg en net als bij mij schelen jouw kleintjes straks ook niet zoveel dus je hebt je handen vol! Of vind je het zelf jammer dat het er geen twee zijn?
Poeh nou gelukkig? Kan me voorstellen dat het toch best moeilijk is, is toch een soort miskraam, een kindje van je! @ IMD Jammer, joh. Je hoopte zo op een tweeling. Dus je gevoel klopte! Veel sterkte, maar gelukkig je andere beeb doet het goed! Hopelijk klopt mijn gevoel ook, we zullen zien...
Zo pfff bijgelezen @alle echo's : MOOI ZO! Naam hebben we al, die kan voor jongen en meisje hihi maar ik zeg niks...behalve als het er 2 worden dan moeten we weer denken... O vandaag weer begonnen te werken. Ik heb het verteld! Ik dacht als het misgaat heb ik ook steun nodig toch? De reacties waren echt hartverwarmend. Grappig om de vette roddel in het bedrijf te zijn (300 man!) nieuws gaat echt snel! Daarna gelijk de rest van de familie ingelicht.....
Goeiemorgen Iedereen, Voor mensen die vandaag een afspraak/echo hebben succes Trouwens wel een leuke website dit: http://www.guldenwebshop.nl/ Moeten jullie maar is kijken.
Goedemorgen allemaal! Ik zag dat er weer wat nieuwe zwangeren bijzijn.. Leuk hoor, gefeliciteerd! Wat een hoop zwangere dames inmiddels, niet meer bij te houden! Namen zal hier wel weer een probleem worden. Gelukkig duurt het nog even.. Meisjesnaam ben ik wel uit, hahaa, en volgens mij vond manlief die ook mooi.. Jongensnaam wordt een groter probleem, vorige keer ook, wat ik leuk vind vind hij niet leuk, en andersom komen er geen ideeën (niet zo creatief)... En ik vind jongensnamen sowieso moeilijker bedenken. Ik wil geen korte naam, minimaal 2 of 3 lettergrepen en alsjeblieft niet een naam uit de top 10 zeg maar.. @Priscilla.. ik heb even gekeken.. leuke webshop inderdaad! Binnenkort maar eens wat uitgebreider kijken
Goedemorgen, heb weer ff bijgelezen, waren deze keer niet zoveel pagina's Iedereen die gisteren een goede echo heeft gehad Gefeliciteerd !
ja ik had eigenlijk teleurstelling verwacht maar toen ik eenmaal dat hartje dapper hoorde kloppen vergat ik dat helemaal en nam mijn verstand over, 1 is veel beter voor ons (zeker omdat de ene nog niet zo oud is) nu weet ik alleen dat ik (als alles normaal gaat) nooit een echte baby in mijn handen zal houden (omdat ik 8-10 ponders krijg) ik had stiekum 2 van die hele kleintjes wel leuk gevonden. MAAR ik ben helemaal gelukkig hoor dan maar een flinke baby weer (ik moet zeggen dat die wel extra makkelijk zijn dus misschien wel een soort lot dat het zo MOEST zijn) Oja mama worden in amsterdam zo, niet normaal die kado's ja zo kan ik ook wel zwanger zijn hoor
Zo, even 2 daagjes niet geweest. Druk en 's avonds TE moe en misselijk. Het gaat nu ineens wat beter... Iedereen gefeliciteerd met de echo's en kloppende hartjes! en ook de nieuwe: welkom! een meisjesnaam zijn we al uit, al voor we zwanger waren. Maar een jongensnaam...vind niet eens iets een beetje leuk! Ga eens even bij familyberry.com kijken. Die site ken ik nog niet! Heb trouwens gister een nieuwe camera gekocht, dus binnenkort zal ik mijn buikje ook showen hier! Het begint echt al te komen he? Zo leuk!
Wij hadden een keertje allebei 5 namen op briefjes gezet in een bakje gedaan en een naam eruit getrokken. Maar toen gingen we toch alle namen nog even nieuwsgierig nalezen kwamen we erachter dat we allebei een dezezelfde naam hadden uitgekozen (jongensnaam) echt heel stoer was dat. Dus die zal het dan ook zekers worden als het een jongen wordt.
hahahaha IMD, ja dat is wat 8-10 ponders! Maar wellicht deze keer midner zwaar? wie weet een meisje dat iets lichter is? Of misschien nog een 3de? Ik vind een tweeling wel altijd iets magisch hebben, maar het lijkt me als je al een kind hebt ook heeeeel erg zwaar. Nb mijn buik is al net zo groot als die van jou hahahaha. Mijn darmen zijn echt volledig opgezet en hebben keurig hun plaatsje weer gevonden van de vorige zwangerschap. Loop met grote sjaals om op mijn werk omdat ik het eerst even tegen een collega wil vertellen bij wie het allemaal niet vanzelf gaat het zwanger worden..... Ben voor mijn gevoel ook pas net terug van zwangerschapsverlof.... leuke site trouwens die jij gaf Amon. wij hebben onze namen al maar krijg wel weer nieuwe inspiratie als ik op die site kijk! Pricilla: grappig van die naam. ik denk dan dat het zo moet zijn!