April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    dank je ;) Ik zal even kijken :D

Groetjes

2. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Fijn dat er weer allemaal goede echo's waren dames!
    En nieuwelingen...welkom en gefeliciteerd...

Pff...nou dames ik krijg pas mijn 1e echo op 3 oktober :confused: Dan ben ik al 11 weken geweest...
    Bij mijn dochter was ik er met een week of 8a9 al...
    Nou ja, moeten we maar weer geduldig afwachten he...
    Mijn dochter was trouwens een ukkie...3070 gram en ongeveer 48cm met 40 week en 6 dagen...
    Zelf waren mijn vriend en ik bij de geboorte ook zoiets...zelfs nog iets minder... ;)

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik kan er s'morgens ook echt niet uit! Mijn zoontje gaat zo rond 20u slapen en is s'ochtends de laatste dagen rond 7u alweer wakker! Veel te vroeg voor mij :( gelukkig heb ik ook een lieve man die dan wel eens opstaat en mij lekker laat liggen. Denk dat ik maar eens ga proberen om mijn zoontje wat later naar bed te brengen, misschien slaapt die dan ook wat langer.
    Ik heb trouwens ook een hel van een bevalling gehad, 24u gelegen met vreselijke weeen, uiteindelijk epi gekregen en wee-versterkers, ging het ineens heel snel, tot ik op de bevallingstafel lag en mijn zoontje tijdens het persen niet verder wou indalen en zijn hartslag wegviel, in alle spoed keizersnede gehad (vond ik vreselijk), bleek dat hij in voorhoofdlighouding lag waardoor het haast onmogelijk is om natuurlijk te bevallen. Hij was 51,5cm en 3kg520, ik hoop echt op een kleiner en fijner kindje nu zodat ik toch kans maak op een gewone bevalling!

@mandytjuuu:veel sterkte met het overlijden van je man zijn oma!

@didi1988: Lynn is hier ook lange tijd topfavo geweest voor een meisje!

vandaag een rotdag! ben zooooo moe (terwijl mijn man me heeft laten liggen tot dik half 10), misselijk, gewoon totaal futloos..

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Sylvie, zo'n dag hebben we allemaal wel eens :D

Ik heb het meestal als ik te lang in bed blijf liggen.

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ik ben gewoon zoooo moe, geraak er echt niet uit, zou gewoon de hele dag kunnen slapen! zou nu gewoon in slaap vallen. ik bewonder mensen die moeten gaan werken, ik weet zelf niet hoe ik dat bij mijn zoontje heb klaargespeeld! denk dat ik me toen gewoon een stuk beter voelde dan nu!
    hopelijk gaat het morgen weer wat beter!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja morgen gaat het vast beter ! Hahaha en ik zit nu gewoon op mijn werk :p gelukkig hoef ik morgen niet te werken.

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    :) heb mezelf ook van mijn stoel gesleept en ben ondertss de was aan het plooien! effe afleiding, doet goed.
    sorry voor mijn gezaag :oops:

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Geef niks, iedereen heeft wel eens wat te zeuren :p

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zit te wachten op de wehkamp, ik krijg vandaag allemaal spullen :p zo maar even op de website kijken hoe laat ze ongeveer komen... (is wel zo handig!)

10. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    ow help! Daarnet bij het afvegen licht roze! Vannacht heb ik wel ff veel pijn in mn buik gehad (soort heftige ongi kramp) maar verder niks. Nu zit ik er op te letten natuurlijk en voel wel wat kleine pijntjes, maar niks heftigs.... t is niks toch he?

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik weet hoe je je voelt maar verstandelijk kan ik zeggen dat het niets voorstelt maar ja je gevoel zegt toch wat anders vaak..

Ik heb trouwens net de fotograaf gesproken en die mailde me een voorproefje van de foto's

http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1464.jpg

de rest krijgen we volgende week!

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @Marietje83: proberen je niet te veel zorgen te maken! ik heb het ook al twee maal gehad! weet hoe erg het schrikken is, maar positief blijven denken !

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Als je zelf twijfelt gewoon bellen. Ik zou zeggen luister naar je Intuïtie jij ken je lichaam het beste.

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ja ik was ook pas gerust na de echo gisteren! gewoon bellen anders blijf je je zorgen maken..

15. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    ik heb ze al zo vaak (2x ahum.) gebeld vanwege mn misselijkheid.... Ik heb niet echt heftige buikpijn... ik wacht nog ff.

t is wat IMD zegt. Mn verstand zegt dat ik me niet druk moet maken, dat t niks is... Maar t is wel ff schrikken zeg :confused: en mn gevoel, daar wil ik nu ff niet naar luisteren :(

16. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Marietje, zeker even bellen! Anders blijf je je zorgen maken!

@ Didi: op het prikbord van de namenpagina denken ze vast wel met je mee! Te bereiken via: www.pagina.nl > dan naar namen > en dan naar discussie. Moeilijk he?

17. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    @Marietje...als je je zorgen maakt gewoon bellen meid.... ;)
    Gewoon voor je eigen gevoel

18. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Net weer ff naar de wc geweest, afscheiding was weer gewoon van kleur (gelig). Ben weer ietsjes gerust gesteld... ik voel nu alleen wel elk steekje in mn buik ;)

Ik heb twee schatten van jack russeltjes en die willen regelmatig ff op schoot, soms trappen ze ook wel tegen / in mn buik. Ik scherm het nu wel telkens af, maar ja ze raken mn buik wel eens. Zou het daardoor kunnen komen misschien?

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik weet niet officieel zou het niet kunnen maar steeds als ik een strakkere broek aan heb, teveel te snel loop dan heb ik ook lichtroze dus ik denk best dat het kan, niet zozeer schadelijk voor kindje maar door druk op je baarmoeder(mond) ofzo..?

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Het kan ook je goed doorbloede baarmoeder zijn. Je wilt niet weten wat er daarbinnen allemaal gebeurt en daar kan je best pijntjes krampjes en bloedinkjes van krijgen. Er moet toch op de een of andere manier ruimte gemaakt worden voor zo ongeveer 50 cm en als je nagaat dat je baarmoeder eerst zo groot is als een peer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarmoeder

Deel Deze Pagina