Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! twijfelgeval 31 maart of toch 1 april Mouse- ? kindje - 30 jaar - 1 april Rian83 - 1e kindje - 25 jaar - ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar - Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - Na1 - 1e kindje - 27 jaar - Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - 2 april Paulie - 1e kindje - 28 jaar - MiSsTiek - 1e kindje - 23 jaar - b]3 april[/b] Pientje - 3e kindje - 25 jaar - :-# msroxy - 1e kindje - 23 jaar - victortje - 1e kindje - 23 jaar - Joyce84 - 2e kindje - 24 jaar - :-# Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar - Bleumke - 1e kindje - 25 jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar - Rijffel - 1e kindje - 28 jaar - 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar - Kindje - 1e kindje - 30 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Jodie1 - 1e kindje - 27 jaar - 9 april Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - mo1977- 1e kindje - 31 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar - Kayla - ? kindje - 26 jaar - Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - didi1988 -2e kindje - 19 jaar - 13 april Spekkie -2e kindje - 27 jaar - female81 - 1e kindje - 27 jaar - Jannie83 - 2e kindje - 25 jaar - :-# zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Marietje83 - 1e kindje - 24 jaar - :-# 15 april havefun -1e kindje - 32 jaar - lollifant84 - ? kindje - ? jaar - mymiracle - 1e kindje - 32 jaar - BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - mbijs - ? kindje - 29 jaar - 16 april IMD -2e kindje - 27 jaar - Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - :-# Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - helenaxxx - 1e kindje - 30 jaar - bolleke25 - ? kindje - 25 jaar - zeppie - ? kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - hhoneybee - 1e kindje - 27 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - Linnielinnie- 1e kindje - 30 jaar - 18 april Eleni - 1e kindje - 22 jaar - Juud - 2e kindje - 32 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - Vlinderfladder - 1e kindje - 27 jaar - Me2 - 2e kindje - 33 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april aukje83 - 1e kindje - 24 jaar - 21 april jantje09 - ? kindje - 26 jaar - mamaline - 2e kindje - 29 jaar - miss - ? kindje - 27 jaar - Beginneling - 1e kindje - 28 jaar - 22 april voorjaar - 1 kindje - 27 jaar - 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - dolfijn77 - 1e kindje - 31 jaar - 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - 25 april sniffy - 1 kindje - 26 jaar - 26 april tascha - 2e kindje - 23 jaar - thalina - 1e kindje - 22 jaar - survivor82 - 1e kindje - 26 jaar - 27 april jesske - 2e kindje - 23 jaar - 28 april Piglet - 1e kindje - 37 jaar - 29 april 30 april nikkie81 - 2e kindje - 26 jaar - vanesje - 2e kindje - 30 jaar - Datum Onbekend lautjuh85 - 1e kindje - 23 jaar - jorntenfemmigje - 2e kindje - 26 jaar - Totaal 103 zwangeren Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg Afspraken: 03-09-2008vrouw1981 vk,Leeuw 2e echo, Jannie83 intake vk, Danielle1982 intake vk, coto500 intake vk + 1e echo 04-09-2008mimi1981 2e echo, BrendaGill intake vk, Priscilla R intake vk 05-09-2008hhoneybee intake vk, victortje 2e echo, Bellek06 2e echo, synove 1e echo 08-09-2008Mupkuh echo, msroxy 1e echo 09-09-2008inge1983 vk en 1e echo, Jantsjuh 1e afspraak vk en 1e echo, Juud intake vk, lidia 1e echo, IMD echo, mamaline 1e echo 10-09-2008mo1977 1e echo, Joyce84 1e echo, lautjuh85 controle echo, sniffy intake vk 11-09-2008Leonie27 intake vk, Eleni intake vk, mamaline intake vk 12-09-2008Lichtje intake vk, missym 1e echo, Jessie81 intake vk, Pretty Woman 1e echo 15-09-2008female81 1e echo, miss intake vk, daniellesvl echo 16-09-2008vrouw1981 1e echo,lautjuh85 intake v, didi1988 1e echo, Linnielinnie 1e echo, rach84 echo 17-09-2008Spekkie intake vk, MieniMe termijn echo,dolfijn77 intake vk 18-09-2008MieniMe intake vk, Blimey 1e echo 19-09-2008Sylvie 12 weken echo + NP, Sam0110 12 wk echo, jorntenfemmigje termijn echo 22-09-2008Mirjanne vk, Pretty Woman vk, zeester77 2e termijn echo 25-09-2008thalina 1e echo, BrendaGill 1 e echo 29-09-2008dolfijn77 1e echo, Marietje83 1e echo, zeester77 2e x vk 30-09-2008lidia vk 01-10-2008wieffie gyn 03-10-2008Jewel 1e echo Dit is even een voorbeeld zo. Groen weet het nog niet of heb ik niks van gehoord blauw is jongen en roze is meisje Als we het zeker weten dan zet ik erachter of het een meisje of jongen word of :-# . Zo zien we wie een goed gevoel had Als jullie de oude beter vonden hoor ik het graag. Ik heb hem niet verwijdert van de pc
Mooie lijst zo hoor mimi! Ik heb nog geen voorgevoel. Ben heel slecht in dat soort dingen, mijn voorgevoel komt meestal niet uit. Dus als ik nou denk dat het een meisje wordt, wordt het wel een jongetje. Maar ja, misschien wordt het dán juist een meisje, omdat ik denk... naja, laat maar, visieuse circel (of zoiets ). Ben weer wat geruster. Maar 1x bij het afvegen roze gehad. Inlegkruisje gedaan en daar zat geen bloed of roze op, verder ook geen roze meer gezien, gelukkig maar! Mn verstand zegt ook dat het gewoon kan, dat er niets is.... Net ff met mn man gebeld. Die schrok ook wel een beetje, maar toen ik zei dat het waarschijnlijk niets was, was ie opgelucht @Me2: mag ik vragen waar je dan bevallen bent? België misschien? @de belgische mama's: Een vraagje over roze en blauw. Ik woon dicht bij de grens van België en heb wel eens van iemand gehoord (Nederlander, met veel Belgische kennissen) dat het qua kleuren in België omgedraaid is van in Nederland. Dus bij een jongen zijn de kleuren roze en bij een meisje blauw. Klopt dat? Lijkt mij sterk eigenlijk...
ik begrijp het hoor Bij mijn dochter had ik sterk het gevoel wat het zou worden. bij mijn mk's ook maar nu op dit moment heb ik geen flauw idee. Omdat mijn ventje zegt dat hij geld krijgt als het een jongen word en ik geld krijg als het een meisje word ga ik maar voor een meisje
mimi, ik vind het wel duidelijk hoor zo! Ik had vandaag weer iets grappigs/aparts. Ik sta voor de klas en eens in de paar weken komt er een pastor langs om over het katholieke geloof etc. te vertellen. Dat had hij ook in mijn klas gedaan. Is hij later in een andere klas, kom ik binnen. Bedankt hij de juf van de klas en zegt hij daarna tegen mij "nou jij ook succes en geluk met het nieuwe leven, gefeliciteerd." Dus mijn collega meteen oh, ben jij zwanger, dat wist ik niet etc. Ik snel ontkennen en gezegd, met gekruiste vingers, dat het niet klopte. Geloofde ze me wel en pastor helemaal rood hoofd! (grapje van man en mij en misschien ook bij andere bekend dat je met gekruiste vingers wel mag liegen) Heel de school heeft nu verhaal gehoord maar gelooft het volgens mij ook wel dat ik niet zwanger zou zijn. Later nog wel even tegen pastor, een op een, gezegd dat hij gelijk had maar dat het nog niet bekend is en pas over paar weken. Voelde niet goed dat ik het tegen hem ontkent had. Hij was heel blij voor me. Ik vond het zo mooi maar ook apart dat hij het aan me had gezien. Fijn trouwens van alle goede en mooie echo's. IMD, fijn dat 1 kindje het zo goed doet, vervelend dat andere kindje het niet heeft gered. Je hebt nu in ieder geval wel duidelijkheid en kun je gaan genieten van dit ene wondertje!
Ja dat zei ik over de namen van de mama's in kleur. Is denk ik wat duidelijker. Edit...zie dat je al geknutseld hebt
Zo wordt echt veel gekletst hier overdag. Helaas werk ik 5 dagen en kan niet zo makkelijk forummen... Heeeel leuk die bevallingsverhalen! Krijg ik op mjn werk ook steeds te horen. Een leuke vond ik : "Als je denkt dat je dood gaat, dan komt het!" waaaah. Nee ik ga me nog lang niet druk maken hoor! Morgen 1e echo spannend!
Leuk de lijst zo...Ik denk dat we nog een meisje krijgen Coto, veel plezier morgen Nou, hier een windhoos voorbij gekomen en er liggen een aantal dakpannen vanaf Iemand van dudok gekomen en nu is het volgensmij wachten op de brandweer.
het is hier inderdaad zo dat ze hier vroeger roze voor jongens gebruikte en blauw voor meisjes. denk dat het echt iets is van vroeger ofzo! maar ondertss gebruikt ook iedereen roze voor meisje en blauw voor jongen hoor.
Hallo iedereen, ook weer eens een berichtje van mij... Heb me een week goed op mijn studie kunnen storten en kom net uit de nachtsiensten... Ben vooral beziggeweest met bijlezen, elke dag wel weer een paar pagina's. Tjees... wat wordt er wat afgekletst zeg! Maar wel gezellig En wat een boel zwangeren, niet normaal ! Stroomuitval gehad deze vroege zomer of was het juist een broeierig weekje?! En jammer dat er al weer een paar ons hebben moeten verlaten heel veel sterkte! Ik zit nu lekker voor de tv, mannetje is aan het volleyballen en ons meissie lig lekker in de box te slapen. Morgen naar de verloskundige; heb er erg veel zin in, hoewel ik ook wel weet dat de 1e afspraak helemaal niet veel voorstelt. Vorig jaar met de zwangerschap van Esmée zijn we halverwege de zwangerschap overgestapt naar een andere vlos.praktijk omdat ons gevoel gewoon niet klopte bij de 1e. Dus de intake hebben we nog niet gehad bij deze praktijk (mogen gelukkig weer naar de 2e. Toen de vlos.kund bij ons op kraamvisite was, vertelde ze dat we bij een volgende zwangerschap gewoon weer welkom waren, denk alleen niet dat ze ons alweer zo snel terug had verwacht morgen maar eens zien wat ze zeggen. @iedereen met een goede echo: GEFEICITEERD btw: mijn gevoel zegt heeeel sterk dat dit een jongen wordt. Gewoon omdat ik het plaatje niet 'zie' met 2 meiden, herkent iemand dit? Zo klopte het ook met ons meisje en heb ik meer weddenschappen in de omgeving gewonnen, haha. Probleem hiermee is alleen wel dat we nu niet op een meisjesnaam kunnen komen. Niet eens 1 die we wel 'oké' vinden. De jongensnaam hebben we nog van de vorige zwangerschap en vinden we nog steeds het mooiste, maar een meisjesnaam wordt toch een beetje een 2e keus. Zo voelt het in ieder geval wel... We hebben in ieder geval nog wel een tijd om erover na te denken, gelukkig... *gaat verder naar Desperate Housewife's kijken*
Aha, dus het kan wel degelijk kloppen. De Nederlander die op bezoek was feliciteerde de mensen met hun zoon (alles was blauw, dus ja!) maar het was dus een dochter... oepsie! @Leonie: appart zeg van die pastor! Heb je al zo'n buikje dan? Je collega's zullen ook wel raar op kijken als je over een paar weken verteld dat je toch zwanger bent Ik vond het wel grappig dat je het toch nog even hebt rechtgezet bij die pastoor Ik werk nu sinds mijn vakantie eigenlijk alsmaar thuis. Ik moet deze week toch ook eens naar kantoor gaan.. Zie daar eigenlijk wel tegen op. Stel dat ik me niet goed voel en/of moet overgeven! Hoe ga ik dat dan weer uitleggen. En mijn eetgewoontes zijn ook wel wat veranderd sinds voor mijn vakantie. Ik ben bang dat ze het eerder in de gaten hebben dan dat ik ze wil vertellen naja we zullen wel zien.
Marietje: ik ben in Zwitserland bevallen. Eeeeeeeeeeerrrrrrrrrrruuuuuggg relaxed! Leonie wat een mooi verhaal van die pastoor!
een collega van mij vroeg de eerste werkdag na mijn vakantie ( afgelopen vrijdag ) of ze me kon feliciteren. maar ik heb gezegd dat ik niet zwanger ben. vandaag werd me weer door iemand gevraagd of ik zwanger ben zou het zo duidelijk te zien zijn. ze zeggen dat ik in mijn gezicht veranderd ben. hebben jullie het al aan iemand verteld ?
Er zijn er genoeg die het weten en er zijn er genoeg die het niet weten. Nou ja dat dacht ik. Gisteren werd ik ook aangesproken door iemand die mij al ging feliciteren en alles. Ik dacht nog dat ik zo blij was dat ik haar niet in de winkel tegenkwam maar buiten. Waar het op dat moment heel rustig was pffffff. We wonen in een dorp ozo leuk dan. pffffff. In iedergeval zij vond ook dat ik heel erg veranderd was en ik straalde zei ze. Toen zei ik maar dat ik een zalmsalaatje ging halen en ik zo trek had dat ik al genoot voordat ik het had. Wat moest ik dan zeggen.
Hoi, Nou, afgelopen vrijdag bij mijn cardioloog geweest. Ik heb namelijk een erfelijke ziekte en moet daarom in het ziekenhuis onder controle blijven. Aanstaande maandag 8 sep mag ik voor een intake bij de gyn. komen. Donderdag 25 september krijgen we de nekplooimeting. Ik heb verder nog helemaal geen echo gehad Weet ook niet of ik die nog krijg voor de nekplooimeting... En wij denken dat het een meisje wordt. Volgens de chinese maanhoroscoop wordt het een meisje en mijn pendel zegt ook al jaren dat ik eerst een meisje krijg. Bij alle vriendinnen en collega's had mijn pendel het ook juist, dus hoop bij mij ook. Groetjes, Monique
wat spannend allemaal zeg maar wel gek idd dat je niet eerst een echo hebt gehad was ook wel leuk en fijn geweest denk ik wij hebben 16 sept de eerste echo morgen moet ik bloed prikken
Ja toch? Ik hoop dat ze tussen de intake in de nekplooimeting nog een echo doen. Ik ga er gewoon om vragen.. Alleen ben ik na volgende week op vakantie, dus zal wel krap worden..