Zo ik heb me net aangemeld voor de kraamzorg via mijn zorgverzekeraar! ook weer geregeld, moest voor de 4e maand...
Goeiemiddag allemaal! Ik heb gisterenavond proberen te luisteren met mijn angelsound maar kon nog niets vinden. Op een bepaalde plaats leken we wel in de verte iets te horen maar klonk nog niet duidelijk. Heb net mijn hele huis schoon gemaakt en ben nu dus echt wel moe, dat word de rest van de dag op de bank. Ik heb vannacht gedroomd dat we een meisje kregen! Zou mijn man dan toch gelijk hebben?! Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook namelijk gedroomd dat ik toen een zoontje kreeg. Mijn mama had ook nog eens bij me gependeld en kwam ook bij dat het een meisje word. Ben zoooo benieuwd! Mijn gyn heeft nog niet gebeld dus veronderstel dat mijn urine niets was, gewoon voldoende water drinken en dat zou het moeten wegblijven. Aan iedereen met een goeie echo vandaag, gefeliciteerd! Aan alle nieuwe ook welkom ! Joepie vandaag 10 weken
Hoi Sniffy! Ik zie dat wij niet zoveel schelen, moet jij de 10e al voor een echo of voor een gesprek en bloedonderzoek?
alleen voor een intake. tussen de 10e en de 12e week een echo en bloedonderzoek. hihi we schelen idd niet veel.
Ik moet de 15e voor een intake, bloedonderzoek heb ik reeds gehad omdat de dokter mijn ijzer wilde controleren. Alles was goed, dus dat is alvast super! Echo idd ook over een paar weken, daar kijk ik wel naar uit, het is nu nog allemaal best onwerkelijk, vindt je niet? Ik heb namelijk ook geen last van misselijkheid e.d. ( gelukkig )
ik begin het steeds meer te geloven. Ik heb af en toe last van buikkramp en lage rugpijn. Dezelfde pijn als ik ongesteld moet worden. Dit heb ik nu al 3 weken dus volgens mij zal het wel zo horen. Anders was ik allang ongesteld geweest. Wat betreft die misselijkheid, die wordt steeds meer/erger. 3 weken terug merkte ik dat ik geen trek had in eten, er misselijk van werd (behalve dan van snoep . Nu krijg ik het vooral als ik iets heb gegeten. En van Spa appel. Daar word ik ook misselijk van.
mijn HB is pas nog gemeten. Ik voelde me nl. vaak duizelig. Dit had uiteindelijk met stress te maken. Mijn HB was toen 8.8
Ja dat heb ik ook inderdaad! maar verder gelukkig geen klachten! Kan gekker als je het wel een leest en hoort!
Ik heb al 2x een echo gehad en vind het nog steeds onwerkelijk......... hihihih Maar ja ik heb wel die klachten grrrrrr, ben jaloers op jullie