haha ik heb dat ook gezecht van dat trouwen! Ja ben heeeel erg moe!, en last van ongi pijn al 2 weken maar dat hoort zeggen ze?! ben wel erg onzeker en bang... Hoop zo dat alles goed gaat! 20augustus naar de vk krijg ik een echo Nog 3 weken.. Pff klinkt zo lang! haha... ik moet ook nog heeel erg aan het idee wenen, kan het nog steeds niet geloven, ik denk als ik de echo krijg en het hartje hoor klopen ik het pas echt besef! Maar jij voelt nog helemaal niks? xx
jah nu ik ga kijken naar mijn lichaam wel! ben veel moe...maar d8 dat het 't weer was...en mijn borsten doen zeer en ben af en toe misselijk...ook een erg opgeblazen buik....daarom de vraag over die olie..maar ga morgen naar de stad meteen ff langs i ci paris..ff daar vragen....las net al wat over collistar...ben er zo bang voor...heb het ook al een beetje op mijn heupen sinds de puberteit...maar ben bang dat mijn buik helemaal gaat scheuren... oja ik zeg bij maart dat ze een hyvessite hebben voor de maart 2009 dames...zijn hier dames die het ook leuk vinden of zeggen jullie van dat geef geen toegevoegde waarde... ik zelf vind het wel leuk en als we het afschermen kan niemand het zien...altijd leuk om gezichten te hebben bij forumnamen....of zien jullie dit anders?
******* Inbraak van een februari2009mama************ Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Hoop dat het allemaal goed gaat en dat er in april veel mooie, lieve, gezonde en vooral gelukkige beebjes geboren worden Ik wil Lien78 en Lynn1986 even apart feliciteren. Lien, ik ben blij dat het weer gelukt is en ik hoop dat nu alles goed blijft gaan! Lynn, wat ontzettend leuk! Ben benieuwd in welke het frummeltje zit en hoe het allemaal verloopt. Je zult wel snel een echo hebben denk ik? Anyway, veel succes allemaal! Ben blij dat er veel meiden van de NOD-topics bij zitten *********************Breekt weer uit*************************
Ik geloof dat je daar niet over kan kiezen hoor. Ik heb ook last van strae. Je heb er aanleg voor of je heb het niet. Wat voor creme je ook gebruik als je er aanleg voor heb krijg je het toch wel. Ik heb ze ook hoor. Toen ik 18 was smeerde ik me vol met lotion en antistraecreme. Hahaha Nou ik kreeg het op mijn borsten op mijn buik en op mijn billen. Hahaha ik heb het nog. Dus sorrie meis.
Ik heb op mijn hyves geen foto staan. Meer juist ook om mij af te schermen . Ik wil best wel op de hyve komen hoor maar dat zal dan na mijn 3 maanden zijn
jah dat weet ik maar wil het toch proberen...dan kan ik teminsten tegen mezelf zeggen dat ik alles heb geprobeert...
Vind ik heel goed ja Oke ik heb nu staan van creme. Eigen merk van de kruitvat. Alle drie. Voor je beneb/voeten. Buik en borsten. het enige verschil in de creme is dat in elke tube net 1 extra bestanddeeltje zit. Ik heb wel gehoord dat die van bio demall ofzoiets heel goed is. Ik heb hem nooit gebruikt omdat het best dure creme vind ik. Maar het proberen waard he. Of gewoon bodylotion (vind zelf van zwitsal heel erg lekker). Bij zulke dingen is het af te raden als je een afspraak met de vk of gyn heb dat niet te gebruiken. Ze kunnen met een doptoon en echoapparaat via de buik haast nix horen en zien. Het stoort dan. Haha dat had mijn schoonzusje. Ze mocht een week later terug komen toen.
Mijn moeder is 6 keer zwanger geweest incl van een tweeling en ze heeft geen striae gehad. Ik geloof dat ze twee maal daags olijfolie smeerde...Maar dat moet ik even navragen en dat gaat nu niet, want ze zijn op vakantie.
je hebt toch ook van dat speciale buikolie dat olivia ofzo heet? Volgens mij ook met olijfolie hihi, stinkt wel!
@ vrouw 1981 Heb niet alles gevolgd, maar je denkt dat het misschien een tweeling kan zijn? waarom...sorry tveeel bladzijdes terug om alles weer op te gaan zoeken. Ik heb bij mezelf ook het vermoeden, dit omdat alle verscijnselen tien x erger waren dan bij mijn eerste en nu al mijn zwangerschapskleren draag en al een flink buikkie heb. Ik heb ook eerst gedacht aan verder zijn dan ik ben, maar dat kan ECHT NIET! Ik heb net voor zwangerschap bloed laten prikken vanwege mk en er was noppes.
Jammer dat er nog geen recensies zijn geschreven he? Maar dan zal het inderdaad wel olijfolie zijn geweest, waar mijn moeder mee smeerde. Ik vraag het volgende week toch even na voor de zekerheid...
Volgens mij maakt het in het begin toch niet zo heel veel uit of het een tweeling is voor je buikomvang? Bij je tweede kindje is je buik altijd meteen een stuk dikker toch? Maar een tweeling is ook leuk!
Ja dat was wel duidelijk met al die lachebekjes, maar wie weet. Misschien heeft ze wel verschillende merken geprobeerd en was bertolli toch écht de beste!
goede morgen meiden k kom / mag mij hier melden ik ben zwanger yes. volgens de calculator ben ik 9 april uitgerekent