leuk hoor...je zal straks een groot verschil horen qua snelheid als je het over een tijdje nog eens doet... Ik ben trouwens zoooo moe heb helemaal geen zin om te gaan werken kan me helemaal niet concenteren het moet wel want dat brengt geld in het laatje haha ik moet even mijn man zijn uren factureren haha (als ik nu maar geen fouten ga maken haha)
@havefun: Heel veel sterkte meid! Vind het verschrikkelijk voor jullie en wens je veel succes in de toekomst en met jullie beslissing @alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd! @lynn: oh wat fijn dat je het hartje al hebt gehoord! ik nog niet misschien dat ik toch nog niet laag genoeg heb gezocht, misschien straks nog eens proberen @Priscilla : veel succes bij de echo !
Hallo ik meld me ook ff aan bij de aprilmama's ik ben 28 april 2009 uitgerekend ik heb op 1 september een echo gehad en er was een zwangerschap te zien en een heel klein embryotje van 2,33 mm nu mag ik 11 september terug komen om te kijken of het hartje klopt. Dus dat is wel spannend ben best zenuwachtig dit wordt mijn 4e kindje. Ik heb al 3 dochters die zijn al wat ouder mijn oudste wordt maandag 13 jaar en dan word ik 31 jaar. Mijn middelste is inmiddels al weer 10 jaar en mijn jongste is 4 jaar.Ik heb weinig kwaaltjes ja gevoelige borsten en af en toe krampjes in mijn onderbuik en ben erg moe.Maar ik ben tot nu toe nog niet misselijk gelukkig blij toe maar het maakt me wel wat onzeker dat ik nog niet misselijk ben want in mijn andere zwangerschappen had ik daar in de eerste 3 maanden wel last van.Nou dat was het wel zo'n beetje.Ik wens iedereen een goede zwangerschap toe en iedereen van harte gefeliciteerd.
Lynn, wow wat speciaal dat je het al kan horen, kan je ons niet een linkje sturen? ik ben wel benieuwd! ik ben vandaag niet misselijk, ik maaak me gelijk zorgen. vooral na zo;n bericht van Havefun.. Imd, kom op, werken jij! (en dan zet je toch gewoone en paar uurtjes extra neer haha)
ja dat word vandaag niets ik maak die facturen, boek de bank en dan ga ik lekker wandelen met dean, lekker even naar buiten misschien frist me dat wat op..
Goedemorgen dames , Ik doe f een update na gisteren, mijn bloedverlies is erger geworden en ik denk dat ik een miskraam heb gehad, heb het al eerder gehad en het was ongeveer hetzelfde. Ik moet vanmiddag naar de echo om 16.30 en dan weten we het zeker, jullie horen het nog wel, maar ik denk dat het klaar is.
Wat een nare berichten hier... Joyce: Hoop dat het toch goed zit. Succes vanmiddag! Havefun: wat ongelofelijk dit zeg.....Deze keer leek het allemaal zo de goede kant op te gaan.....Heel erg veel sterkte! Ik vind het heel erg voor jullie.
hallo allemaal, @havefun: oh meid wat erg! Heel veel sterkte allemaal @Joyce: succes vanmiddag, we gaan hier voor je duimen @alle nieuwe: welkom, en geniet van je zangerschap, het gaat zo snel.. Klein ego berichtje: Volgens mij heb ik een hartje gehoord vanmorgen met de angelsound . En de vander van mijn beste vriend denkt dat we een 2-ling krijgen, maar dat komt helemaal niet voor in onze fam, niet bij mij, maar ook niet bij mijn man.. mm nouja, we zullen het 16 september zien..
Ehm, nee heb niet echt krampen gehad, maar ik denk dat het er al uitgekomen is gisteravond Maar vanmiddag weet ik het zeker met de echo
normaal heb je toch felle krampen niet? ik hoop echt voor je dat er niets aan de hand is! heb je een stolsel verloren gisteren dan?
jullie moeten me zien zitten met een emmer naast mijn bureau steeds kokhalzend is echt geen gezicht. maar goed het gaat nu weer wat beter als daarstraks!
@joyce hoop dat alles goed zit bij je en dat het loos alarm is succes bij de echo vanmiddag. Ben net terug van de echo en het was helemaal in orde helemaal op schema het was al flink wat gegroeid en al menselijke vormpjes echt ongelooflijk hoe snel dat wel niet gaat. Heb het hartje ook weer gezien en zelfs gehoord echt waanzinnig gewoon.
@imd: zie je al zitten gelukkig gaat het nu weer wat beter! @Priscilla : wat goed dat je een goede echo had ! geniet ervan!