helemaal super meissie! Afleiding werkt wel trouwens als ik misselijk ben gewoon internetten of tv kijken dan word ik weer rustig..
imd: bij mij helpt de buitenlucht ook wel, effe klein wandelingetje, en een snoepje in je mond ofzo kan ook helpen
Hè bah Joyce niet jij ook al! Veel succes bij de echo, hoop op goed nieuws! Ik ben vandaag voor het eerst niet kotsmisselijk zit nu dus aan een broodje gebakken ei We zouden het morgen aan iedereen vertellen, maar na die nare berichten hier, twijfel ik weer
Ik begin me ook elke dag wat beter te voelen. Veel eten kan ik nog niet maar de misselijkheid overdag neemt toch af. Het smorgens boven de pot hangen spijtig genoeg nog niet maar dat heb ik bij mijn zoontje tot een 20weken gedaan en nadien nog regelmatig dus daar durf ik ook nog niet op hopen!
@ Havefun...sterkte meid...wat verschrikkelijk had ook zo gehoopt dat alles nou gewoon goed mocht gaan... @ Joyce...voor jou ook veel sterkte...hoop stiekum nog op een goede echo... @ de nieuwe dames...welkom en gefeliciteerd!
@joyce, Ik hoop dat het al met al toch nog goed is en dat het wat anders was gisteren. @Alle nieuwe meiden gefeliciteerd. Onze dochter hebben we het gisteren verteld. Ik ging op een site een t-shirt maken met de tekst Hoera ik word grote zus. Ze zat dat te lezen en begreep het is niet. Huh krijg ik een zusje. Nee meis. Lees eens wat er staat. Nu weet ze het en ze is helemaal blij. Ze zou het geheim houden tot over 14 nachtjes. Jajaja Word ik net gebeld door mijn vriendin dat ze het de hele school al verteld heeft. Jippie . Ach ik had het kunnen weten. Zij en geheimpjes bewaren. Hmmmmz ik had het liever later verteld maar ach mannetje wilde het graag nu. Oja over de echo gisteren was ik vergeten te zeggen. Ik had nu een andere gyn en die legde uit wat er op de kaart geschreven stond. Het vochtzakje was waarschijnlijk toch een tweeling geweest alleen heeft het vruchtje het nooit gered.
ach ik kan er nog om lachen hoor (doe regelmatig aan zelfspot) het kan veel erger dat houd ik me altijd voor. Ik ben blij voor jullie dat jullie even NIET misselijk zijn (ik heb het even een dagje overgenomen van jullie haha) Ik heb trouwens mijn trouwfoto's binnen en ben bezig met uploaden LEUK JOH!
haha kleine meisjes met geheimen lief toch?! Jij ook al een een vanishing twin, hebben we nog helemaal geen twins mama's hier (ach zal nog wel komen denk ik zo) wat voelde je toen je wist dat het een tweeling was geweest?
@RAch, niet te hard roepen van die misselijkheid hoor, deed ik eergister immers ook, zat ik er ook zo over in dat ik misselijk was...maarrrr het is alweer helemaal terug hoor! Wat *** voor de meiden met een miskraam....
Kunnen beter 2 topics aanmaken, 1 voor de actieve schrijvers, en 1 voor de minder actieve schrijvers. Jee, kan het niet eens bijhouden Ook heb ik het idee dat jullie elkaar veel beter kennen.. Hihi, hoe zielig
Shit zeg... Joyce ook al zo'n naar bericht... Hopen dat de echo toch nog goed is, ondanks haar slechte voorgevoel...
hallo sluit me ook aan bij de april mama's. Ben nu 7 weekjes zwanger van ons 2e kindje. Ben van de week al bij de v.k. geweest en 22 september afspraak voor de 1e echo. Ben heel nieuwsgierig of alles goed zit. Het is toch vooral de eerste weken nog erg onzeker. Je weet dat je zwanger bent, je hebt misschien wat kwaaltjes maar voor de rest weet je nog helemaal niks. Kijk dus erg uit naar de echo. gr. Jolanda
Inderdaad Jolanda! Welkom! Ik heb dat ook heel erg. Zeker omdat ik verder eigenlijk geen kwaaltjes heb! Even afwachten nog... Gaat de tijd langzaam hé!