@jolandaenbjorn: gefeliciteerd en welkom. Die onzekerheid ken ik ook. Volgende week heb ik een intake bij de VK en tussen de 10e en 12e week pas de echo.
Vandaag naar de gyn geweest voor mijn eerste echo. Een uitwendige echo was het. Het was 7mm lang en het hartje klopte......een pak van mijn hart! Mijn volgende afspraak is op 22 sept. (prenatale diagnostiek) Daarna weer op 14 okt. bij de gyn langs. Daarna direct 2 zwangerschapsbroeken gekocht want mijn "normale" broeken krijg ik niet meer dicht....
Hi Synove, Fijn dat je alles goed was bij de verloskundige. Ik heb geen idee of ik maandag ook een echo krijg. Hoop het eigenlijk wel. De week erna ga ik op vakantie en ik zou toch graag willen weten of alles goed is voor ik ga. Wat voor een afwijking heb jij aan je hart? Ik heb het syndroom van Marfan. Dit is een bindweefselziekte. 50% dat mijn kindje het ook krijgt. Ik hoop het niet, maar ik kan goed met de ziekte leven, dus daarom hebben wij ervoor gekozen niet vooraf te laten uitzoeken of het kindje ook Marfan heeft. Anders zouden we het kunnen laten aborteren, maar dat zou ik niet kunnen. Groetjes, Monique
Het gevoel wat ik erbij kreeg is dat ik nu ook wel begrijp waarom ik nog niet echt een duidenlijk gevoel heb wat het word. Dat had ik bij al mijn andere zwangerschappen wel. Het stomme is dat omdat ze het niet zeker wisten vorige keer dat je er eigenlijk toch aan begint te wennen dat het misschien wel zo kan zijn. Het stomme is dat hoe blij we zijn dat we er 1 krijgen hoe terleurgesteld ik ook wel een beetje ben. Aan de andere kant ben ik wel blij dat dit keer er wel een kleintje is die het gaat redden. @Synove, Ik vind dat een dappere keuze meis.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd. Ik vind dat er toch nog verrassend veel nieuwe bijkomen in april. Vergeleken met de maart dames zijn wij echt met veel!
@havefun, heel heel heel veel sterkte! Zo oneerlijk! @joyce, hoe was het bij de verloskundige? @ alle nieuwe: gefeliciteerd en welkom
Ik ken dus PRECIES dat gevoel, bij Dean wist ik meteen JONGEN en nu dacht ik alleen aan twee, je wens er idd snel aan het idee en vond het zelfs al leuk! Maar het gaat om de baby die NU in je buik aan het groeien is moeten we maar denken het wonder was al groot genoeg
Ik heb even een heerlijke broek gekocht soort van joggingbroek me buik blaast zich zo op vooral na het eten heerlijk om dan comfortabel op de bank te kunnen zitten @ De nieuwkomers welkom en gefeliciteerd hartstikke gezellig. Het wordt een drukke maand april met de al die mooie nieuwe pasgeborenen. haha.
Hoi meiden, ik heb niet zo goed nieuws, ik ben net bij de verloskundige geweest en mijn baarmoeder was al helemaal leeg, er was niks meer te zien. Dus ik heb nu voor de 2e keer een miskraam gehad. Ik zal dus verder ook niet meer met jullie meepraten hier. Ik wens de rest veel succes met het verder verloop van jullie zwangerschap.
ik heb trouwens nog steeds dat ik hele lichte menstruatiekrampjes heb. (groeien van de baarmoeder?) hebben jullie dit ook?
Nee niet echt. Wel dat als ik nies ik ineens een steek boven mijn schaambeen krijg of als ik heel snel op sta. Hebben jullie dat wel eens?
Jopyce: wat enorm naar voor jullie....sterkte... Rach: ja hoor dat kan prima. Je baarmoeder groet en dat voel je.
@joyce : shit wat vervelend voor je. Heel veel sterkte zeg! Jee wat een slecht nieuws ineens de afgelopen 2 dagen......wordt er best bang van....