April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @joyce: veel sterkte meid.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    heb ik ook last van. De ene keer wat erger dan de andere keer. Vooral 's ochtends word ik wakker van de buikpijn. Dan moet ik heel nodig plassen. Daarna is het ook weg.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hihi dat kan moet je eens voorweeen krijgen ik had ze ongeveer vanaf 30 weken, 3-4 van de 7 nachten in de week zat ik op de wc en in bad (af en aan) bad om de buikpijn tegen te gaan en voorweeen werken bij mij op mijn darmen dus vandaar de wc, ik was helemaal kapot met 38 weken toen ze me ingeleid hadden haha

Maar voorlopig blijft het maar bij deze pijntjes je kan ook bandenpijn krijgen en dat kan pijnlijk en zeurderig zijn.

Ook kan je last krijgen van je bekken (die worden week en gaan dan iets uit elkaar staan steeds een stukje verder) kan ook zijn dat je dan last van pijn boven je bil krijgt die vond ik erg lastig kon op den duur zelf niet meer uit bad komen op een dag heb gewoon 2 uur daar gelegen voordat ik op kon staan :) (die had ik wel naar funniest people kunnen sturen)

4. hahaha Imd :) t is wat met jou :)
    maar 'voorweeen', dat is toch heel wat anders? dat is toch het 'oefenen van je baarmoeder' om de echte weeen te leren?

Ik heb trouwens ook (het vragenuurtje :p ) dat mijn onderbuik/baarmoeder als ik er op druk wel gevoelig is. het voelt echt gevuld zeg maar. hebben jullie dat ook?

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee, op een gegeven moment zijn het harde buiken :)

6. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Havefun: een hele moeilijke keuze lijkt me dat, die jullie hebben moeten maken... Heel veel sterkte met het verwerken van je miskramen.

@Joyce: Jij ook heel veel sterkte

*Knuf* Voor jullie allebei.

Dit drukt je weer met de neus op de feiten: je hoopt dat alles goed gaat, maar het kan net zo goed anders lopen. Zondag laten we het mijn ouders en zusjes weten, ze krijgen dan een cadeautje van ons. Ik twijfel nog steeds wanneer ik het op mijn werk en aan de overige familie en vrienden laat weten...

@Rach: Ik heb precies de zelfde 'klachten' als jij. Heb ook regelmatig ongi krampen en mijn buik is heel gevoelig. Lijkt idd wel of er iets in zit :D, voelt 'vol'. Als mijn hondjes op schoot willen scherm ik mijn buik alsmaar af. Als ze hem dan toch (zachtjes) raken of er net tegen liggen is dat gevoelig. Ik heb trouwens ook alsmaar het idee mn baarmoedermond ofzo te voelen. Ik voel daar van onder iig 'iets' niet of er een tampon niet goed zit, maar dan anders.... :(

ps.. zit The Da Vinci Code te kijken (heb het boek gelezen). Niet echt slim om naar een spannende film te kijken als ik straks nog mn hondjes in het donker uit moet laten... :rolleyes:

7. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    Joyce heel veel sterkte gewenst wat k..t zeg !

8. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    @Joyce84: heel veel sterkte, weet niet goed wat ik verder kan zeggen... :(:(

@mo1977: Dat heb ik idd ook wel eens, maar had ik bij Lynn ook, toen kon het geen kwaad ;)

slaap lekker meiden :)

Groetjes

9. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen,

Dit is de laatste keer dat ik op dit topic kom postsen, want het is allemaal te moeilijk om hier te blijven lezen en schrijven.

Allereerst wil ik ook Joyce heel veel sterkte toewensen en succes voor de toekomst.

Ook wil ik nog even reageren op de berichtjes dat je bij een miskraam steken en buikpijn etc zou moeten hebben. Dit heb ik een paar pagina`s terug gelezen. Ik wil natuurlijk geen mens hier bang maken, maar dat is dus zeker niet waar. Bij mij zit het vruchtje nog steeds in mijn buik, ik heb nog steeds geen bloedverlies gehad en heb ook geen overdreven buik of rugpijn. Het voelt nu net als een menstruatie die niet op gang wil komen, maar voor de rest kan ik lichamelijk gewoon functioneren. Mijn lichaam weet nog helemaal niet dat het niet meer zwanger is. Mijn buik in wel geslonken, want ik kan mijn gewone kleren weer allemaal aan ( dinsdag was de omvang nog 109 cm, op dit moment 95 cm). Ook zijn mijn borsten weer van normale omvang en zijn de meegroeibeha`s veels te groot, dus dat weet mijn lijf dan weer wel, maar het is nog niet zover om het vruchtje uit te drijven. Gisteren bij de anestesist geweest en maandagmorgen vind de ingreep plaats. het zal wel raar zijn, want je gaat er toch met zijn tweeen heen, en je wordt alleen wakker? En dan is het op dat moment ook echt echt.
    Maar, daar zal ik hier verder niet meer over posten.
    Ik wens iedereen heel veel succes verder met de zwangerschappen en geniet ervan, want het kan zo voorbij zijn.

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Joyce: heel veel sterkte!

Ook nogmaals voor havefun, ik kan me niet niet voorstellen wat jij nu moet meemaken en dat al 7 keer. Heel veel sterkte maandag en succes met de beslissing voor de toekomst!

11. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Joyce.. heel veel sterkte

@Havefun.. jij ook nog veel sterkte.. lijkt me inderdaad heel moeilijk, je gaat met zijn tweetjes het ziekenhuis in, en komt er alleen weer uit.. heftig.. ik snap ook niet waarom dit jou moet overkomen.. 7 keer achter elkaar..

Ik had trouwens bij mijn miskraam ook absoluut géén pijn... Ik begon te bloeden en het hield niet meer op.. Was ook in een paar uur bekeken.. heb hooguit een menstruatie-achtig-zeurderig gevoel gehad, maar dat was het..

Goed.. ik ga mijn koffers pakken.. wij gaan lekker een weekje uitwaaien op Texel.. heerlijk.. dus jullie zien me volgende week weer (ik wil niet weten op welke pagina we dán zitten)..

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Joyce; heel erg veel sterkte... :(

@Mirjanne; veel plezier!

13. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Joyce, heel veel sterkte toegewenst....

.....

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    joyce heel veel sterkte.

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow Joyce bah wat erg :cry: veel sterkte en een dikke knuffel.

Havefun getsie wat een rottijd zeg, sterkte morgen en de komende dagen.

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom, zijn er echt een hoop!

Nou we gaan het vandaag aan iedereen vertellen, ben zo benieuwd naar de reacties :D

Dochter is zo lief, ze wilde eergister persé dat de echo naast haar bed stond als ze ging slapen, zo lief!
    En ze heeft het gister per ongeluk verklapt aan mijn vriendin :)

Donderdag gaat dochtertje op schoolreisje naar de efteling en papa gaat mee.
    Dus vriendin vroeg of ik niet mee wou.
    Dus zei Jennifer nee mama is misse....toen stopte ze en vroeg ze aan mij of ze mocht vertellen wat ik in mijn buik had, hahaha ze wist dus genoeg ;)
    Tegen anderen heeft Jennifer het goed geheim gehouden.

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ahh super lief van je dochtertje.
    het is ook heel moeilijk voor zo een klein meissie natuurlijk om dat geheim te houden he!
    heel veel plezier vandaag met het vertellen!

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aaaah wat lief van je dochter, Pientje! :)

19. Havefun, nogmaals sterkte, al zal je het niet meer lezen...

ja precies heb ik dus ook! als de kat op schoot springt wil hij ook 'perse' op mijn onderbuik met zijn pootjes duwen, en dat voelt echt naar, ik duw hem dan ook steeds weg. Maareh.. over de Davinci code, die liep ook vast op een gegeven moment? naahh daar kan ik écht niet tegen hoor :)

Pientje, aw.. wat lief van Jennifer! hihi wat zijn kindje toch leuk zeg. Ik kan echt niet wachten tot wij ook onze baby in de armen hebben.

20. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    wij gaan het vandaag aan me schoonmoeder zeggen en morgen aan mijn eigen moeder
    ook via kevin

Deel Deze Pagina