April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Joyce heel veel sterkte! Verschrikkelijk!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    voelt ook als zware menstruatiepijn vond ik, was trouwens wel humor overal in de badkamer lagen boekjes, koekjes, drinken, nintendo ds (net of er iemand woonde haha)

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    nintendo ds :D hehe heel verslavend vooral braintraining

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ben ik even. Slapen jullie ook zo anders? Het is niet slecht maar heel licht en best vaak wakker...Ik mocht lekker uitslapen maar ik val gewoon niet in een diepe slaap. Maar aan de andere kant ben ik niet moe ofzo? Raar toch. Terwijl volgens de boekjes je de eerste maanden "heel moe" moet zijn....mmmmm

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik wil Joyce en havefun heel veel sterkte toewensen dekomende tijd.

Ik ben er niet zoveel, omdat ik veel moe ben en als ik dan lekker thuis ben uit mijn werk, plof ik neer op de bank en sta pas weer op als ik naar bed ga hihi...

Dat gevoel dat er echt iets zit heb ik nu ook wel. Als ik 's nachts mijn plas te lang ophoudt doet het ook echt pijn! MvM zal bij zijn, ik plas 's nachts hele flessen vol haha!

6. ik heb intensere dromen!
    ik droomde gisternacht - heel creepy- over een dode baby. vond het zoo erg!

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    he gets! dat heb ik over de bevalling de intense angst van mezelf dat het gewoon uit zo'n gaatje moet komen de pijn ben ik niet bang voor :D Daarom kies ik er ook voor om in het ziekenhuis te bevallen stelt me weer wat geruster.. (achterlijke ik)

8. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ja hij liep idd ff vast, eng hoor! :p :)

Ik ben ook super bang voor die bevalling. Ik ben echt bang voor pijn enzo (watje...). Ik ben er alleen nog niet uit of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Soms denk ik, geef mij maar een ruggeprik! Maar ja, dat zal hier wel weer alleen maar kunnen als je kindje op werkdagen tijdens kantooruren wordt geboren. Dat geldt trouwens ook voor thuis bevallen, dat kan ook alleen op werkdagen tijdens kantoor uren :rolleyes:

Ik ben trouwens gisteren gestopt met de pillen tegen misselijkheid en overgeven. En ja, hoor, niet echt misselijk, maar wel weer overgegeven! Grrrr. Ik probeer het iig dit weekend zonder de pillen en dan zien we wel weer hoe het loopt...

Oe! Morgen tegen mn ouders vertellen dat ze opa en oma worden! Spannend! Ben heel benieuwd hoe ze reageren!

9. Wat spannend Marietje! ik ben benieuwd hoe ze reageren!

Ik slaap op zich wel diep maar moet er ca. 3x uit om te plassen........ en dat breekt de nacht. En als ik het ophoud dan wordt ik kotsmisselijk!
    En dromen daar kan ik ook wat van...pfffff

Ik hoef gelukkig maar tot 13 uur te werken, ik voel me echt vreselijk vandaag. Duik lekker mijn bedje in vanmiddag, effe bijtanken!

LIEFS

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Joyce, waarschijnlijk lees je het niet meer maar ik wil je toch nog even heel veel sterkte wensen!

Rach, ik had dat gister nacht ook, droomde dat het hartje was gestopt. Sowieso droom ik heel vervelend. Heb deze week ook al gedroomd dat mijn man ongeluk had gehad en daarna heel de crematie gedroomd. Leek echt zo echt. Toen ik wakker werd was ik zo blij dat ik hem gewoon in zijn slaap hoorde ademen.
    Echt naar zulke dromen!

Verder is de misselijkheid bij mij grotendeels weg. Let er nu goed op dat ik 's ochtends meteen ga ontbijten en daarna pas aankleden etc. en dat helpt.
    Borsten doen nog steeds veel pijn en ik heb ook van die krampjes.

Nog 1 ander vraagje: ik ben vooral 's morgens erg winderig ( :oops: ) Als ik ze binnen houd zal ik maar zeggen krijg ik echt onwijze krampen, herkent iemand dit?

11. Hoi Leonie! Ja ik herken het volledig, maar ik heb het de hele dag en ik hou het echt niet in dat is het slechtste wat je kan doen. Meestal ruiken dit soort winderigheden niet hoor......

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nee, dat klopt. Maar het is vervelend als ik voor de klas sta en dan ineens een wind laat. haha! Kijken de kinderen ook zo raar op.
    Dus loop dan maar steeds met een smoesje even de gang op.

13. oeps ja dat is anders, bij mij zij ze heel stil gelukkig en ook reukloos :)

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Goeiemiddag alweer,

Joyce, heel veel sterkte!
    Havefun voor jou ook heel veel sterkte de komende tijd!

Dat anders slapen heb ik ook, ik droom heel veel, gelukkig geen nare dromen tot nu toe, paar x eruit om te plassen anders word ik ook helemaal misselijk maar probeer is bij mij als ik dan terug in bed kom lig ik soms een uur te draaien voor ik weer terug in slaap geraak :( niet leuk, zeker niet met een klein mannetje die tegenwoordig elke dag rond 7u al wakker is. Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik de baby al voelde bewegen! Was wel speciaal :)

de misselijkheid is hier ook nog beter, alleen smorgens en s"nachts. en ook kan ik zo weinig eten! nog niet de helft van anders, makkelijk dieet zo zwanger zijn :))

15. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    joyce heel veel sterkte echt verschrikkelijk

ik heb ook heel erg korte nachten moet er gewoon 4 x uit op me te plassen
    dan begint meestal rond 6 uur de ochent misselijkheid dat is om 8uur weer wel over maar dus heele korte nachjes en helemaal niet moe

owja dames waar merken jullie dat je buik gaat groeien?
    vind het zo vreemd het kindje zit ontzettnd laag nog maar me buik begint bovenaan en vooral savonds echt een bolletje haha erg grappig kan trouwens nog wel me eigen broeken aan jippy

vanavond is er hier een schuurfeest heb er echt geen zin in zonder bier of sigaretje haha sory ben een stomme boerin:p

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    o ja sylvie dat heb ik ook van de week gedroomd dat was echt gaaf. Het voelde bij mij zo echt haha.

17. Ik vind er niks aan, aan dat "dieet" ik weeg maar 60 kg met 1.75m dus ik wil niet teveel kwijt! En ik heb echt honger, jij ook? Probeer nu ieder uur een boterham te eten, complete dagtaak geworden dat eten hier hahahah

18. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Priscilla : ja bij mij voelde het ook zoo echt, en vanmorgen op die plaats had ik precies pijn aan mijn buik :( heel raar

Sophia : hier ook heel veel honger maar als het dan voor me staat krijg ik het heel moeilijk binnen, dan is mijn honger alweer over! maar zo vaak als jij heb ik wel geen honger, smorgens krijg ik al niets binnen en dan smiddags probeer een 2 boterhammetjes te eten en een koek en s"avonds gewoon warm, wat er meestal wel zonder probleem binnen gaat in de chips voor tv :)

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Grappig, ik kan de hele dag wel eten. Heb al een bak yoghurt met cruesli, drie boterhammen met kaas, een sinaasappel en een kiwi op! Oh ja en gisteravond lekker pizza!

Toch nog geen gram aangekomen, zal wel compenseren met het feit dat ik geen alcohol meer drink, haha.

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hihi kipkip eet jij dan maar wat voor ons :) en inderdaad ik kom ook tijdens het zwanger zijn zooo weinig aan, toen ik zwanger was van mijn zoontje ook. Dingen gelijk pizza daar kon ik een moord voor plegen tijdens mijn vorige zwangerschap en nu krijg ik al ***neiging als ik er gewoon aan denk :( toen moest ik echt alles met tomaat en vettig hebben en nu totaal niet! gisteren ook frieten gegeten maar smaakte echt niet, bah zo vies en daarna echt mottig van.

Deel Deze Pagina