April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zou het eigenlijk niet weten? Ik wil het wel even opzoeken. Ik zelf heb gelijk voor een gratis fles gel erbij gekregn. Nou ja ik moet het nog binnen krijgen. Het kost 4,10 euro geloof ik. Ik zoek het even op oke.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hier op de site op deze pagina staat er ook over geschreven. Hij is wel gesloten maar anyway. http://www.zwangerschapspagina.nl/about79702.html

Er stond een tip:

TIP: gebruik andere oordopjes. Met die koptelefoon die erbij zit hoor je weinig. ik heb oordopjes van I-pod erbij gebruikt. Werkt beter. En gewoon baby-gel (geen olie) van eigen merk Etos. Ruikt erg lekker hihi

Anders even kijken misschien vind je wat

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ok dank je!

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik heb een angelsound en kan het hartje nog niet horen :(

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Sylvie, Ik lees ook heel veel dat er genoeg meiden zijn die het pas met 13/14 weken horen. Mijn schoonzusje moest met 15 weken terug komen omdat ze het met 13 weken nog niet bij de vk konden horen. En maak je geen zorgen als je een keer wel hoort en daarna niet meer he. De kleine heeft alle ruimte en zal die ook benutten om te verstoppen ;)

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mimi1981: ja ik maak me ook nog geen zorgen hoor. Ik probeer het ook niet zo vaak, want anders ga je je wel zorgen maken. Ik heb wel dat ik precies in de verte wat hoor. Bij mijn zoontje had ik hem pas rond de 15weken geloof ik dus kan het niet vergelijken.

zo ik ga snel onder de douche springen..

Fijne zondag allemaal

7. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Nou over wat je wel en niet kan/mag eten tijdens je zwangerschap worden dus nog al verschillende adviesen gegeven ;) Ik denk dat je er gewoon op moet letten of het wel goed vers is, dat is het belangrijkste. En eens een keertje iets eten wat eigenlijk niet kan, lijkt me op zich niet zo'n probleem... En tja, als je in een restaurant eet, moet je er maar van uit gaan dat de groeten goed vers zijn en het vlees goed doorbakken is ;)

Ik probeer trouwens wat te minderen met thee. Ik ben nogal een theeleut en de theïne is eigenlijk ook niet zo goed voor de beeb. Ik kom gerust over de 8 bakjes per dag heen hoor, zeker op werkdagen. Ik heb nu wel rooibos thee in huis, daar schijnt geen theïne in te zitten, maar dat moet ik niet drinken als ik misselijk ben, dan komt het niet goed! Dilemma's... ;)

Nou vanavond komen mn ouders en dan krijgen ze het te horen! :D Heb al een taart klaar staan, nu de hapjes nog... Jammie...

Ik had trouwens eergister avond geen pil tegen misselijkheid meer ingenomen, om te kijken of het al ging... Maar gisteren weer overgegeven :( Dus gisteravond maar weer zo'n pilletje ingenomen en vandaag gaat het weer allemaal goed :D Eind van deze week moet ik weer terug naar de HA, dan zullen we het er nog wel over hebben denk ik.

8. zeester77

zeester77 Lid

24 aug 2008
    5
    0
    0
    noord holland
    Goedemiddag!

Kom weer eens even gluren bij alle april mama's. Wat is er weer veel te lezen! Leuk om te zien dat iedereen zo geniet van de zwangerschap!

Op dit moment zijn wij niet zo heel erg met de zwangerschap bezig. Ondanks dat het een mooi wonder is. Helaas hebben wij drie weken geleden te horen gekregen dat mijn 15jarige neefje botkanker heeft en dat ze niks meer voor hem kunnen betekenen. Dit was dezelfde dag als onze positieve zwangerschapstest. Vreugde en verdriet staat heel erg dicht bij elkaar op het moment.

Mijn broertjes en moeder hadden het ook dit keer alweer heel vroeg in de gaten, alvorens er een positieve tes was. Mijn broers vroegen aan m'n moeder ...en krijgt onze zus weer een baby? Echt heel grappig en leuk!

Ik krijg op het moment ook meer te horen van vrienden en collega's, goh ben je gestopt met borstvoeding en afgevallen? Gestopt met BV, nee en afgevallen ja, maar dat komt door de ellende die wij meemaken. Denk dat iedereen verbaast zal reageren als wij het over enkele weken vertellen dat er een tweede kindje komt. Gelukkig kan ik nu wel mijn misselijkheid en moeheid verbergen. Het heeft alleen een andere oorzaak.

Wij gaan in ieder geval ondanks alles heel erg genieten van de zwangerschap en het nieuwe wondertje. In huis al aan het kijken hoe we een en ander gaan aanpassen en verplaatsen. Haha

Hopelijk binnenkort weer meer tijd en zin om op het forum te verschijnen.

Geniet volop allemaal van de zwangerschap! En plezier met alle aankomende echo's. :) Ik kan ook niet wachten tot de22ste.

Groetjes

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Marietje, ik drink nu thee van het merk pyramide. Daar zit geen theine in, dus kun je veel drinken! Kun je bij een reformhuis halen, bijv. bij tuinen etc.
    Maar zoals ook al anderen hebben geschreven, drink ik nu ineens minder thee dan voorheen.

Mag je trouwens cappucino drinken tijdens zwangerschap? Vriendin van me zei dat het niet mocht maar ik had daar nog niet van gehoord...

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Zeester, Dat is zeker dan een beetje domper op mooie test dan.

@Leonie, Ik drink ook gewoon capuchino hoor, Ik drink het niet veel maar als ik ergens ben dan soms wel. Mijn schoonzusje heeft het ook de hele zwangerschap gedronken.

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @Leonie: volgens mij kan dit geen kwaad hoor, gewoon maar weinig drinken. ik krijg zulke dingen niet binnen en vind best spijtig want kon s'morgens en s"avonds zo genieten van een lekkere tas koffie. nu moet ik altijd versgeperst sinaasappelsap hebben!

@zeester: dat zal inderdaad heel dubbel voor je zijn! veel sterkte en toch proberen beetje te genieten van de zwangerschap!

@Marietje83: veel plezier met het vertellen aan je ouders! fijne avond alvast!

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemiddag,

@alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd.

Mijn vriend is voetballen dus ik zit lekker met de laptop op de bank.
    Ik ga soms mee, maar het weer is niet echt best en ik lag om 5.30u al weer wakker :rolleyes: .

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ben hier bezig met een grote schoonmaak hehe was wel even nodig :D ff een break

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Op de lijst sta ik uitgerekend op 9 april. Wil iemand dat veranderen naar 7 april? Heb vrijdag echo gehad en blijk 2 dgn verder te zijn.

alvast bedankt.

gr vruchtje

15. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    Ja dat klopt, ik voel me ook super verder alleen idd zere borsten, maar als dat alles is..... wanneer krijg jij je 1e echo?

Groetjes

16. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    @Mocht bij eerste zwangerschap zelfs redbull drinken, niet te veel maar af en toe. Drink geen koffie en Red bull is mijn koffie. Maar elke dag 1 dat deed ik niet meer

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik verander het voor je. ;) eind de dag staat het op het forum

@MamaY, over reddbull vind ik raar. Meer ook want als je kijkt op het blikje zelf staat er verboden voor zwangere vrouwen

18. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Oh mimi dat stond er twee jaar geleden niet op, daarom aan vk gevraagd. Die zei dat ik nul koffie dronk en dat red bull daarom geen kwaad kon af en toe. Maar zal dit x dan zeker overslaan, misschien nieuw onderzoek ofzo?

19. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0

hi,hi,hi...hier nog eentje.....helemaal fan van de "Whopper" van de Burger King!

20. Codi

Codi Lid

4 aug 2008
    25
    0
    0
    Noord Holland
    Mag me hier ook melden :D
    Gefeliciteerd aprilmama's ;)

XxJes

Deel Deze Pagina