Eefje welkom hier! en gefeliciteerd met je 3e zwangerschap coto, 10 tot 14 weken voor een babykamer? is dat normaal? wij willen pas in januari echt inkopen gaan doen.. of zijn we dan te laat?
Hallo allemaal, Alle nieuwe; welkom en natuurlijk gefeliciteerd! @Eefje; de 3de whow! Voor mij is het de 2de. Mijn zoontje is bijna 2. Vind deze zwangerschap nu al vermoeiender dan de eerste. Komt natuurlijk ook omdat Max er nu is. Maar voel me lichamelijk ook anders. Gelukkig waren die bloedingen niks bijzonders. Wil je weten wat het word? Wist je het bij de andere 2?Ik wist het bij Max wel maar wil het nu niet weten (maar mijn man trouwens wel). Ben het weekend echt heel erg moe geweest (nog) en heb een sterke voorkeur wat ik wel en niet wil eten, grappig is dat... Groetjes...
Zooo wat een hoop nieuwe zwangeren! Allemal van harte! Hier gaat het niet zo. Heel erg moe terwijl we het hele huis weer vol hadden het afgelopen weekend en heb nu ook een buikgriepje (was toch al misselijk maar nu ook echt overgeven). Mijn man en onze zoon hebben het vorige week gehad. Vraagje: tijdens de zwangerschap van onze zoon ben ik echt NUL keer ziek geweest. Zou een buikgriepvirus kwaad kunnen voor het ongeboren kind? en dan bedoel ik niet zozeer het overgeven en de diaree maar meer het virus zelf..
ik ben helemaal brak heb van het weekend 3 kastjes in elkaar gezet voor onze zoon zijn nieuwe kamer en onze eigen nieuwe kast was een heel gesjouw en gedoe normaal doe ik dat soort dingen alleen maar mag niet sjouwen van hubbie (ik bloed steeds licht als ik dat doe en hubbie is ongerust) dus ik luister braaf maar toch nog wel veel gedaan steeds op de grond en weer naar boven pfff Maar alles goed gegaan zonder bloed zelfs gevreeen zonder bloedverlies dus zou dat nu eindelijk eens over zijn?
Hier ook een brak weekend gehad, heb geloof ik het hele weekend geslapen en ben nog moe hahaha Het overgeven in de ochtend wil nog niet stoppen, maar het rare is dat er dannatuurlijk niks uit komt, zelfs niet het beschuitje van een 1/2 uur ervoor. Alleen maar vreselijk veel slijm (sorry) herkent iemand dit. Ik heb nu ORS gehaald, daar knap ik een beetje van op, maar verder is een vaatdoek sterker als ik.......... Met eten heb ik ook echt moeite, ik heb zin in alles, maar de helft valt me erg slecht en dan heb ik weer zo'n weeig gevoel. Ik ben een echt smulpaap en alleseter dus dit is een veldslag voor mij... Zo, weer genoeg geklaagd, hoop dat iedereen vandaag een goede echo heeft!
Hier is alles gelukkig weer op orde hehe het was hier een bende. Ben nu wel moe moe moe maar het is lekker opgeruimd en dan voel je je toch een stuk beter . Meiden met afspraken vandaag heel veel succes en plezier Nieuwkomers gefeliciteerd en geniet ervan.
Ik heb gisteren wat overhemden gestreken, maar poeh wat kan je daar moe van worden. En ik moet nog zoveel strijken......... ach dan maar in stukjes. Manlief doet nu even de rest van het huishouden DE SCHAT!
Volgens mij heeft mijn man trouwens nesteldrang, heel de oude kast moest leeg, gewassen worden, gestreken en dan in de nieuwe kast (pfffff) alles moet meteen gebeuren ook haha maar goed ik wilde het zelf ook al een tijdje dus neem er maar misbruik van!
Dank jullie wel! @shopaholic: bij de eerste wist ik het niet maar was er van overtuigd dat het een jongen werd...Niet dus! Bij de tweede wouden we het wel weten en hebben we een 20 weken echo gehad! Nu wil mijn vriend het wel weten en ik twijfel nog, maar denk dat ik uiteindelijk wel overstag ga! Wij moeten het een en ander gaan verbouwen , wij gaan op zolder slapen uiteindelijk onze dochter op onze kamer en dan kan het nieuwe frummeltje op de kamer van onze dochter..(is de kleinste kamer) En dan is het ook wel leuk om de kamer in een echt jochies of meisjes kamertje te toveren.. Verder lees ik dat er meer zijn met bloedverlies Ik ook zo nu en dan nog een beetje al was het de laatste keer bruinig..De eerste 2 keer beste plenzen Idd zoveel mogelijk rustig aan doen....makkelijker gezegd dan gedaan! En ja dat eetgedrag...Vreselijk..het lijkt nu nog erger dan de vorige twee... Ik heb de hele dag zin in de sauzijzenbroodjes van de Hema..oh ja die worst is ook heerlijk..Warme chocolademelk , chippies....allemaal vreselijk ongezond dingen..Maar gelukkig ook erg trek in zuivel en fruit! Warm eten s'avonds gaat er haast niet in.. Maar ja ...we kunnen er ook niet veel aan doen! K ga zo maar even een sauzijzenbroodje halen....krijg spontaan weer trek..hihi Liefs Eefje
O ja en over griep enzo.. Mij was verteld dat dat geen kwaad kan voor je kindje...Die wordt er verder niet ziek van.. Ik had ook fikse griep van de tweede en hoefde me geen zorgen te maken..Je kindje is er tegen beschermd.. Maar als je het echt niet vertrouwd kun je latijd even informeren natuurlijk..
ik kom heel ff spieken (moet eigenlijk werken, stoute ik). Gisteren hebben mijn ouders en zusjes een cadeau gekregen waaruit bleek dat ze opa en oma / tante worden Ze vonden het leuk! Gelukkig geen reacties van waar begin je aan enzo. Wel ff bezorgd aan wie we het al allemaal verteld hadden, zodat mijn opa en oma het niet via het roddelcircuit maar via ons zullen horen. Nou, alleen mijn ouders en zusjes weten het nu, dus als zij nog ff hun mond houden komt dat wel goed Deze week bij mijn schoonouders langs en volgende week of nog een week later mijn grootouders op de hoogte brengen, en daarna: echo! @sophia: heb je al contact gehad met je HA / VK omdat je alsmaar zo misselijk bent en moet overgeven? Je kan daar pillen voor krijgen, die speciaal tegen zwangerschapsmisselijkheid zijn (dus niet schadelijk, neem ik aan, voor de beeb) en die werken echt super! Uit mn hoofd Emesefane (heb ik ook en Rach ook geloof ik).
bij mijn eerste 'overgeefsessie' s'ochtends komt er ook alleen maar slijm uit. als ik daarna wat eet komt dat er ook uit, en ik heb zelfs dat ik tot aan het gal toe aan het overgeven ben zuivel smaakt mij ook goed wat ik ook heb sinds ik zwanger ben, heel bizar , is als ik nies, ik opeens 2 keer 'tjie!'zeg. dus zeg maar 2 niezen in 1 hahaha dit heb ik al een paar weken en hiervoor echt nooit gehad, zo grappig. (en ik nies ook opeens best veel, hebben jullie dat ook?)
Oeh, dat strijken....daar komt geen eind aan! Ik heb gister alles weggestreken en dat was een hele hoop. Maar dat voelt lekker! Ondankbaar werkje is het.....bah. Fijn dat manlief het huishouden al even verder op zich neemt. Ik ga nu vaak s'ochtends vroeg maar gelijk aan de poets. Heerlijk als het allemaal weer 'klaar' is (voor even). Is iedereen verder zo moe? Ik heb niet alles terug gelezen, ben een paar dagen niet online geweest en het is niet bij te poten Ik heb eindelijk mijn eerste afspraak bij de Vk --> 15 sept en voor de termijnecho op 24 sept. Heel spannend allemaal hoor....duurt eigenlijk nog zo lang. Verder nog geen kwaaltjes hier: alleen honger, honger,honger. Die saucijzenbroodjes klinken héérlijk!
Ik hoef alleen in de ochtend over te geven (heel soms 1x in de middag), maar de gyn wilde er nog niks voor geven, daarom heb ik dat drankje tegen maagzuur gekregen. Mocht het echt erger worden kon ik alsnog dat andere medicijn krijgen. Maar ik moet zeggen dat de misselijkheid wel meevalt. Ik moet alleen heel voorzichtig eten... en na een hapje eten rustig aan doen! Enne die saucijzenbroodjes. hmm dat klinkt lekker!
Ja erg he? Ik kan alleen nog maar in termen van eten denken. En dan het liefst hartige dingen. Als ik niet eet, word ik gewoon beroerd. Maar net 5 boterhammen gegeten en nu nog zin in iets.....om gek van te worden!
Ik eet alleen niet zoveel achter elkaar, dat gaat niet goed! Maar het liefst zou ik nu een stuk appeltaart eten, een saucijzenbroodje, een bord spagetti en een overheerlijke big mac! Maar lijkt me geen goed idee hahha Mijn collega's nemen me overigens mee naar de Mac als ik me weer beter voel, want een Big Mac is toch echt favoriet hier!
Hoi, Vandaag in het ziekenhuis geweest voor een intake bij de gyn en ze hebben gelijk een echo gemaakt. GEWELDIG! Zagen het hartje kloppen. Ik ben helemaal in mijn nopjes. Mijn man zat zowat met zijn neus tegen het scherm aan alle ledematen van het kindje te onderscheiden hahahaha. Ik kan met een gerust hart op vakantie Liefs, Monique