hier ook weer een goede echo gehad duidelijk het hardje weer gezien groeit aardig hard alleen wel te hooren gekregen ik het iets rustiger aan moet doen vanwege het ijzer en de bloeddruk maarja komt helemaal goed over 4 weeken mag ik weer
nou ik heb GELUKKIG het tegenovergestelde van honger (bij de eerste wel heel erg gehad de eerste 3 maanden) nu gelukkig niet (ik heb al reserves haha)
Ja, kijk daar schort het hem bij mij nou precies aan, geen reserves he! Ach misschien gaat het bij een eventuele 2e beter hahha. Eerst maar zorgen dat dit gezond ter wereld komt!
Ik heb eigenlijk helemaal geen honger, en als ik het krijg, wordt ik misselijk :S Ik moet dus echt op letten dat ik de hele dag door kleine beetjes eet. Ik heb geen reserves, ben ook bang om af te vallen (ben zelfs al een inimini beetje afgevallen ) Dus moet echt ff mn best doen.
@Mo fijne vakantie meis, @Eef, welkom enne hema worst helemaal verslaafd aan . Gelukkig nog steeds nu ik zwnager ben @minius, Ik ben heel erg moe ja heel erg. @IMD, Mijn vriend heeft geloof ik ook nesteldrang, Omdat ik zoveel moe ben heb ik weinig zin in het huishouden. Ik blij dat ik nog stofzuig en een wasje draaid. Mijn manneke vidn het zielig voor mij maar of ik eht toch niet wil proberen. Hahaha Ik heb onwijs veel last van mijn buik. Pfffffffffff Ik ben er weer achter gekomen waarom ik bij mijn dochter rond de 4 maanden verplicht thuis moest gaan zitten. Ik heb zo'n last van mijn banden. Snik snik. Als het zo blijft net als bij mijn dochter dan kan ik mijn lol op.
Niet dat ik weet. Ik herken opeens de krampen weer. Ik was 18 toen. Als ik eerlijk ben heb dat niet echt bewust meegemaakt. Het was allemaal nieuw en ik was er niet echt mee bezig. Ik verwachte ook niet het wondertje zou blijven.
wat zeggen ze over listeria, pricilla? Eef: dank voor je antwoord. Ik dacht het zelf ook wel maar heb me er nooit in verdiept tot nu toe en als je zelf zwanger bent dan word je toch sneller onzeker. Ik heb namelijk ook bij mijn zoon helemaal geen enkel verkoudheidje gehad. Hier helemaal geen honger (nu zeker niet door de buikgriep), heb dan wel ergens zin in maar weet niet wat. Ik vind dat ook niet zo'n punt. Heb ook een reserve fijn weer al die goede echo's!
Het kan in elk rauw voedselproduct zitten en ze zijn er nu mee bezig om een bacterie te ontwikkelen die het tegengaat de listeria bacterie Dat is er geloof ik ook al maar het moet iets met de wet blabla En dat je echt zorgvuldig om moet gaan met eten goed doorbakken verhitten ook geen vlees over de datum bewaren want het kan zelfs in de vriezer zichzelf vermenigvuldigen als het in het vlees aanwezig is.. Echt een bizarre bacterie is dat zeg had er nog nooit eerder zoveel over gehoord. En bij zwangere vrouwen kan het spontaan een miskraam opwekken. Sterke bacterie dan zeg. http://www.evmi.nl/nieuws/voedselveilig ... foods.html Als je googled vind je er ook veel informatie over.
Hallo allemaal! Ben niet erg veel aanwezig geweest en lees ook niet echt alles terug, maar er zijn weer een aantal goede echo's begreep ik!Gefeliciteerd! Hier moe, moe, moe, veel misselijk maar niet overgeven, maar gewoon nergens puf voor Zaterdag had ik ook erge bandenpijn, maar het is alleen bij zaterdag gebleven tot nu toe.
Hoi meiden, Gefeliciteerd met alle goede echo's. mimi: bedankt voor het aanpassen van de lijst. En vervelend zeg die last van je buik. Even een vraagje. Sommigen zijn een bijvoorbeeld 1 dag langer zwanger dan dat ik ben, maar zijn een dag later dan ik uitgerekend, snappen jullie dat? gr vruchtje
Nee, snap ik ook niks van, volgens mij komt dat gewoon door die rekenmodules die de site gebruikt. Ik ga maar uit van wat de gyn mij verteld dat is overigens voor mij dan 10 april (sta nu nog op 12 april) maar ja die einddatum is ook niet zo belangrijk, ik vind het belangrijker dat de groei overeenkomt met de lengte van de zwangerschap
Hoi sophia, Ja daar heb je helemaal gelijk in. Volgens deze site zou ik 9 april zijn uitgerekend en afgelopen vrijdag termijnecho gehad en ziekenhuis zegt 7 april, dat houdt ik natuurlijk aan. Heb jij al een echo gehad?
ik sta ook op 10 april en volgens de echo's ben ik 14 april uitgerekend hehe maar ja zal vast niet precies op die dag bevallen haha
Nee hoorde laatst dat een heel klein percentage bevalt op de uitgerekende datum. Zou wel grappig zijn.
Ik heb er al 2 gehad! hihiihih Ik ben een beetje geholpen in het ziekenhuis en dan krijg je meer echo's. Ben ik super blij mee hoor, hoef ik niet zo geduldig te zijn, is toch al niet mijn sterkste kant
Fijn is dat hé. Wij hebben nu ook 2 echo's gehad met 6 wkn en 9 wkn en 25 sept mogen we voor de 12 wkn echo. Zijn we toch een beetje bevoorrecht. Hier ook beetje ziekenhuis hulp namelijk. gr vruchtje
Leuk vooruit zicht dat je de 26e weer mag En mag ik vragen waarom je combitest en nekpooimeting krijgt? Of krijgt iedereen dat standaard?