dank jullie wel, ben er ook super trots op haha. ik meteen zo'n domme vraag stellen; kunt u nu ook zien of het zich goed ontwikkeld? nee dat zie ik nu nog niet. was erg vertederend, het hoofdje knikte een keer, en hij/zij zwaaide een keer heen en weer met het handje. lees net op internet dat de kaakjes zich ontwikkelen in de 8e week, dat klopt dus wel. pfff wat ben ik egoistisch blij moest ook een inwendige echo, want ik klaag zo over misselijkheid, dus ze wou zien of er misschien twee zaten. dat voelde niet echt lekker, net alsof ik heel nodig moest plassen ben benieuwd hoe het met de andere meiden is gegaan. dames een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
hey dames... Imd wij hebben ook de trouwkaart zelf gemaakt en nu moet ik dus blijkbaar gaan overtreffen met de geboorte kaartje...
IMD en Jantsjuh fijn dat jullie een mooie echo hadden! Hoer nog steeds niet lekker van de buikgriep.....zoontje ook nog geen 100 % opgeknapt van de buikgriep. We ploeteren hier dus maar voort... Verde rheld ruk op het werk terwijl ik doodmoe ben.... Geboortekaartje is erg mooi IMD! knap hoor al dat werk! Wij hadden heel traditionele kaartjes (heb er ook 220 verstuurd...wel allemaal met de hand geschreven).
220! poehee moet er niet aan denken echt een karwei! dan kan ik me wel voorstellen dat je een traditioneel kaartje pakt..
awww, zo schetig in een bolletje en bij die ene heeft hij/zij net het handje bij het hoofdje, denk ik? Lijkt net een kuifje
Hellow dames, Ben ik ook weer even! Heb even 3 pagina's terug gelezen...want meer is een beetje teveel Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's! Heerlijk he om een levend wondertje in je buik te zien en dan ook nog eens dat geweldige geluid te horen van het hartje! Wij kregen gelijk tranen in onze ogen! Wat betreft het kamertje, hebben wij nu al het kamertje gereserveerd, voor het geval we over 3 weken komen en het op=op gehanteerd zou worden. We hebben daar een leverdatum afgeproken rond eind november. Dan hebben we tijd genoeg om alles klaar te maken. En ik wil het het liefst klaar hebben voor de 7e maand. Kleertjes enzo was ik dan wel later, maar in principe moet het af zijn! Kan ik lekker van mijn verlof genieten. Geboortekaartjes, hebben we nog niet echt naar gekeken. Mooi kaartje IMD! Zo verder nog steeds de kwaaltjes...misselijk heel de dag door, moe en onwijs pijn mijn borsten! Gelukkig werk ik vandaag maar tot half 3!
nee Ik heb voor mijn zoon ook geen beebiesite dus voor de volgende ook niet. Vind ik anders niet eerlijk. Bij onze zoon ben ik pas echt gaan genieten met een week of 23. Daarvoor alleen maar angst dat het mis zou gaan (daarvoor mk gehad na een echo met kloppend hartje met 9 weken...). Durfde dus niets te doen uit angst dat ik de Goden zou verzoeken. Heb dus de eerste tijd helemaal niets vastgelegd van zijn komst helaas. Heb wel prachtge echo's van 7, 9, 11, 13 en 15 weken van hem!
Dames, ben (nog) geen frequent bezoekster hier, maar wilde wel even het volgende laten weten: Vanmiddag eerste afspraak bij VK gehad: ik bleek 11 dagen korter zwanger dan gedacht. Klopt ook wel met zwangerschapstest, want die gaf pas 11 dagen overtijd positief aan (en daarvoor nega of heel twijfelachtig). Buikecho was dan eerst ook niets te zien, maar vaginaal wel degelijk, mét heftig kloppend hartje. Ben blij dat ik nu meer zekerheid heb over zwangerschapsduur. Ik ben dus niet uitgerekend op 18 april, maar op 28 april.
Super om te horen allemaal goede echo's. Imd: mooi zeg je filmpje....hier ook helaas zonder popcorn maar filmpje was al genoeg
ja dat scheelt nogal 11 dagen.. maar goed fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien wat raar dat het uitwendig niet te zien was je bent toch slank enzo maar misschien lag je baarmoeder gekanteld.. bij de weg; weer een nieuwe buikfoto erin staan ik viond het echt voorbij vliegen hoor die eerste paar weken (komt misschien dat er al eentje rondloopt)