Ik heb sinds ik de eerste echo had gehad met 8 weken nergens last van. Wel mijn boobs een beetje en heel erg moe en heel veel last van mijn baarmoeder. Alleen ik was kotsmisselijk en dat had ik niet meer. Vorige week bleek alles gewoon nog goed te zijn dus ja ik zorg dat ik blij ben met niet teveel klachten
Precies, symptomen komen en gaan en als je er minder last van hebt is dat alleen maar fijn... Ik vind het nu wel zwaarder dan de eerste keer. Moet nu ook natuurlijk voor een kleintje zorgen van amper 9 maanden hahahahaha en ik werk full time! Zou wel wat vaker willen gaan liggen, maar goed, we zijn dolblij dat we hopelijk in april weer een kleintje krijgen. Hopelijk kan onze zoon tegen die tijd gewoon lopen Spannend weer die erste echo's morgen! Meiden succes! Ik mag de 22ste weer....duurt nog zoooooo lang....
zo dames...ik heb het hartje nu ook gevonden...eerst dacht ik het hartje te hebben gehoord maar vond hem al heel veel op mij lijken..en nu gaat hij zo snel...als een trein...ik heb nog niet door hoe ik hem op de comp moet zetten...maar dat komt nog wel...super hoor! bij jullie zit ie allemaal onder de navel maar bij mij zit ie toch echt heel erg naar rechts..maar dat zal wel met mijn afwijking te maken hebben! maar ik heb mijn uk gehoord! nu kan dat ding weer een paar weken de kast in!
Ik heb hem nog niet kunnen vinden met de Angelsounds. Maar is nog erg vroeg. Heb het hartje wel al gehoor bij de gyn. Bij mijn zoontje hoorde ik hem pas ook laat. Lynn: bij mij zat hij toen ook erg rechts hoor!
Lynn: bedankt voor de broekentip. Zoiets zoek ik inderdaad dat je niet eens kan zien dat het een positiebroek is. Ik was vanmiddag even in de Miss Etam sorry maar ik vond al die broeken verschrikkelijk. Natuurlijk op een gegeven moment moet het misschien wel maar voorlopig nog even niet. Ga van de week wel even langs de H&M. Sommigen van jullie gebruiken de angelsound. Hoe duur is dat eigenlijk om aan te schaffen? Ik durf dat niet aan te schaffen want ik ben zo een type als ik het hartje niet kan vinden ik gelijk ongerust wordt. gr vruchtje
okeej gelukkig...maar ik moet eerlijk zeggen ik hem het erg op mijn gemak zitten zoeken en eerste half uur vond ik helemaal niets...ja die stomme hartslag van me eigen...en ineens had ik hem...ik snel mijn vriend roepen en ondertussen heel stil liggen.....
hoi meiden. ik meld me hier ook maar eens. begin steeds meer het gevoel te krijgen,dat het goed zit. heb 2 vkm gehad.beide met 5 weken. vindt het wel super spannend. moet maandag naar de vk voor de intake. weet nog niet wanneer ik mijn eerste echo krijg. moet nog een afspraak maken. hier kan je kiezen,of je het bij de gyn laat doen,of bij de echopraktijk. ga dus bij de echopraktijk,maar dan moet je eerst een verwijskaart hebben van de vk. ik ben erg misselijk,en erg moe. hoop dat het snel beter wordt.
hej meiden, ik heb niet veel trerug gelezen.. verlies hier nog steeds raar vocht ik ga morgen denk ik gewoon weer bellen ga nu maar naar bed en er proberen niet meer aan te denken.. Groetjes aan iedereen..
Goedemorgen Dames, Heb ik de eer om te openen vandaag? Ik mag me klaar gaan maken voor me eerste echo (vandaag om 10 uur!).... Wish me luck.... [-o< Xx
Goeiemorgen, Heel veel plezier en alles zit wel goed ! Ik ga denk maar even bloed laten prikken want anders blijf ik het uitstellen haha....
ik kan het eventueel op mijn site hosten voor je (moet effe kijken hoe dat ook alweer gaat, hoe groot is het bestandje?) je kan ook met mediaplayer bewerken tot video en uploaden naar myvideo of youtube.. dames met de echo's veel plezier vandaag!
ik heb ook een positiebroek van de H&M. je kan helemaal neit zien dat het een positiebroek is, de band heb ik gewoon omgeslagen (want die zat nog iets te ruim). ik wil graag een mooie positiespijkerbroek. zonder band dan. van noppies heb ik wel een leuek gezien.
oooow als ik die verhalen lees...misschien ook maar een angelsound aanschaffen, wil ook hartje horen. Geld is alleen op , moet wachten tot de 20e dan kan ik misschien net zo goed tot 1 oktober wachten en bij de vk luisteren Owja oops moet ook nog steeds bloed laten prikken, geen zin. Eleni, veel succes! bijna 10 uur. Nieuwe zwangeren, welkom!
Eleni succes! Didi: vertrouw je het niet, gewoon bellen hoor! sterkte! Tammy: klinkt allemaal positief! Lynn: ja weet ook nog van bij mijn zoontje dat ik soms een half uur moest zoeken in het begin. En dan ben ik toen zelf pas na 12 weken gaan proberen.....Dan ligt hij gewoon nog erg diep....ik maak me geen zorgen.