ik heb nu zo een jeansrokje aan en die zit nu wel heel lekker hoor! deze kan je ook wel aanpassen in grootte. esprit heeft ook allemaal van die underbelly broeken, ik vind ze wel leuk zitten, als je verder bent vind ik het wel het fijnst met zo een zwangerschapsslip onder
Ik heb sowieso de pest aan die heup- of te wel underbelly broeken. Doe mij maar een gewone taillebroek hoor! En het lijkt me straks heerlijk om zo'n broek met band aan te hebben, lekker warm en ondersteunend! Kent iemand van jullie de klacht "restless legs" oftewel onrusige benen? Ik heb dat altijd maar nu veel vaker, zo irritant gevoel!
Op babyhello.com hier kan je een hele leuke zwangerschapssite aanmaken. alleen lukt het me echt niet om er foto's op te plaatsen? kent iemand deze site of lukt het iemand anders wel?
JA ook restless legs hier. Vooral savonds in bed. Ik vind broeken, rokken met een band ook het lekkerste. Dan voelt je buik ook niet zo "kwetsbaar" ern het ondersteunt inderdaad lekker.
Ja geef mij idd ook maar broeken met een band...heb 1 of 2 broeken nog zonder band, maar dat was op een gegeven moment niet meer fijn!
Jewel: hoe is het nu op je werk? By the way, echt niet vervelend bedoeld, maar zoals je nu je onderschrift hebt lijkt het of je docher is overleden. Op dit forum worden sterretjes tekens gebruikt voor kindjes die zijn overleden. Hoop dat je het niet vervelend vind dat ik dit zeg en het is echt niet rottig bedoeld, maar denk er elke keer aan....
ik vind een band vervelend want die zakt de hele tijd naar beneden en dan lijkt het net of ik een vetrol heb ipv een buikje. Dus dan maar een zw.broek die het niet heeft. ik stop er wel een lange hemd in ofzo. en wie weet koop ik tegen die tijd weer broeken met zo'n band.
Ik heb ze niet in bed, ik heb het overdag. Vaak door een broek die te strak zit in de taille. Daarom hou ik dus niet van een heupbroek
Shit! Vandaag weer een bloeding gehad! Echt heel vervelend elke keer! Hopen dat dit net zo onschuldig is als de vorige keren.Bleegh... Sorry beetje ego berichtje Liefs Eefje
Mag best een keer hoor en ego berichtje. Doe ik ook heel vaak . Meis ik duim met je mee dathet niks te betekenen heeft. Ik begrijp je angst en dat niet alleen. Heel vervelend want de twijfgel slaat dan heel snel toe. Sterkte meis en ik hoop dat hierbij blijft voor je knufffff
Dat is denk ik ook de bedoeling van een forum dat je verhalen/gebeurtenissen deelt met anderen. Daarom vind ik het ook absoluut geen ego berichtje. Vind het doodnormaal dat er zulke dingen ook neergezet worden. Gewoon lekker doen.
Eef doodnormaal dat je dat hier plaatst. Is ook hartstikke eng en vervelend. Hoop ook dat het onschuldig is. Word je in ieder geval hardstikke onzeker van.....Heb je de vk al gebeld? Hebben ze ook gezien waar de vorige bloedingen vandaan kwamen?
nou, ik heb dan geen last van bloedingen, maar ik heb het wel gedroomd afgelopen nacht. Echt schrikken en ik was blij toen ik wakker werd. Kan me dus wel een beetje voorstellen hoe rot het voeld!
ik heb het ook getest daar maar vind er helemaal niets aan (maar komt misschien omdat ik zelf sites maak en deze maar heel erg eenvoudig vind overkomen) Ja over die band als je buik niet groot genoeg dan kan ik me voorstellen dat je het misschien niet fijn vind maar als je een beetje een buik heb zijn ze enorm fijn.. Ja die heupbroeken draag ik buiten mijn zwangerschap ook niet (je ondergoed er onder uit iedere keer als je bukt is niet echt charmant is meer voor 16 jarige naar mijn mening) en daar vind ik het al niet bij staan mijn zusje is ook zo'n broek liefhebber en heel de tijd kijken wij tegen die spleet aan (en bedankt!) haha