@Eef; denk aan je! Hoop dat het niets is... Hier totaal helemaal niet misselijk of wat anders.. Dat ik geen symphomen heb, vind ik juist wel een beetje eng, maar mijn buik wordt wel steeds dikker..(of opgeblazen, dat is meer het goede woord ) Voor mij een teken dat het nog wel goed zit. (moet ook positief blijven) Kan niet wachten, nog 14 dagen en dan zien we ons kleintje eigenlijk. Vind het nog steeds onwerkelijk... Hebben jullie dat niet?
ja heel erg! ik kan het ook nog steeds niet geloven! misschien komt dat pas als ik het voel trappelen! Imd, ik draag wel eens die lage broeken maar je ziet geen bilspleet hoor! dat is een combi van en te kleine broek en een te kort truitje erboven volgens mij over die buikband heb je wel gelijk denk ik! het ziet er bij jou op de foto het comfi uit!
De vorige keer ben ik gelijk heen geweest en kreeg ik een echo.. Toen waren het ook beste plenzen hoor! Nu niet het geval, maar toch! Met het kindje was het gelukkig goed..Je zag wel aan de placenta rand een vlek wat de bloeding was.. Innestelingsbloeding zei hij... Heb geen buikpijk alleen lichte kramp.. Ik denk dat het wel goed zit, positief blijven.. Lief jullie medeleven.. Ik ga de kinderen zo intoppen en zelf ook lekker vroeg plat.. In bed nog even tv kijken ofzo... Fijne avond iedereen.. Liefs Eefje
dat kan wel kloppen (van te kleine maat) meeste mensen proppen zich in een 36 terwijl ze eigenlijk 38-40 hebben Heb 2 nieuwe jurken gekregen van mijn moeder en mijn leggings waren binnengekomen (als we het hebben over comfi! das echt super net of je je pyama aan hebt haha) zet effe foto in mijn album meteen!
@ mimi: Ik mag op lichtblauw op de lijst. Er is alleen een vruchtzakje ontdekt. Ik moet over twee weken terug komen voor een echo want ik kan korter zwanger zijn, maar daar geloof ik niet zo in. Dus voor mij is het officieel een MK. Nu is het wachten op bloeden en anders over 3 weken een curretage. @ All: fijne zwangerschap verder Adios XxX
Oh nee Eleni! He wat naar! Heel veel sterkte! Wow IMD, leuke jurk! waar zijn die van? Ik droeg bij de zwangerschap van mijn zoontje eigenlijk altijd een legging met een jurkje toen het winter was. Zit heerlijk! Lekker met laarzen eronder.
Dankje pientje....het heeft helaas niet zo mogen zijn! Is wel jammer want de april mama's zijn zo gezellig Ik zal af en toe even meespieken bij jullie, en een belofte van jullie: GEEN MK'S MEER! Succes meid. hoop voor je op een gezond kindje
Ik weet niet of die in heel NL zitten "schijvens" heet die winkel... waren maar 35 euro en echt zo'n heerlijk stofje en je kreeg er een gratis kralenketting bij (altijd leuk voor de collectie onze zoon had er meer plezier mee vandaag haha) Ik vind legging zoiezo fijner zitten ik heb heel veel striae op mijn binnenbovenbenen zitten en ben natuurlijk niet de dunste dus dat is fijner lopen *minder pijnlijk* Ik vind voor meisjes ook heel erg leuk , vriendin's dochters hebben die ook altijd aan zdie HATEN panties of mailliots maar leggings vinden ze wel cool
@ Eefje ik duim voor je dat er niets aan de hand is! @ Imd nu ik wat verder op die site heb gekeken is het inderdaad echt maar niets , ga mijn gegevens snel verwijderen! @ Eleni heel veel sterkte ..
ja ik had er ook heel wat van verwacht maar gewoon simpele www.beebiesite.nl is leuker en makkelijker trouwens... heb je ook een leuke groeigrafiek die je kan bijhouden kijk maar eens op www.babywurm.beebiesite.nl dat is die van dean... is wel okay en kan je beveiligen met een wachtwoord als je wilt
Imd Die site had ik inderdaad net ook ondekt en ga daar eentje aanmaken denk ik. Als je hem niet beveiligd kan dan iedereen er zomaar op?
BTW ik heb vandaag met de angelsound het hartje gehoord WEL door mijn eigen hart heen (die was hart en het andere sneller en zachter) was apart had k de vorige keer niet maar was erg cool! Mijn man was vanavond niet thuis (is al vanaf 4 uur sochtends aan het werk en komt geloof ik net aan nu!) Heeerlijk ik ga lekker hem laten luisteren nu!
Eleni, sterkte met dit. ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Imd, super leuke jurk! en wat een buik lekker mee pronken he! leuk dat je zoveel fotootjes van jezelf plaats en dat we allemaal op je prive site(s) mogen kijken hier is mijn buikje met 10 weken (vandaag gemaakt)
wat een mooi buikje rach84 ! ik moet er nu ook dringend eens werk van maken om er eentje van mijn buik te nemen ! bij rhune nam ik vanaf week 6 elke week eentje en nu nog geen enkele
Heb je dit keer je onderbroek maar goed verstopt Rach, Mooi buikje heb je hoor, zo'n lief schattig buikje, wat echt alleen door de zwangerschap komt. Ik heb een bolle buik, maar dat is meer vet enzo, niet zo mooi strak