Ik zal zo mijn dochter even vragen of ze even wil fotograveren. Maar dan zoek ik even die eerste jurk op Ik heb geen problemen met prikken. Ik hoef alleen niet te zien hoe ze me gaan prikken. Ik kijk wel als hij erin zit. Soms zit ik heel intregerend te kijken hoe ze het doen. Dan zie ik ook dat sommige zenuwachtig van mij worden. Hihihi. Ik heb ook geen problemen om met mijn benen wijd te liggen. Hahaha begin vorig jaar wel hoor maar nu ben ik na mijn mk's het wel gewend. Ik heb geloof ik alle gyn's wel gehad van ons ziekenhuis. Ik heb nooit te zelfde. Ik geloof dat ze allemaal mijn doos wel gezien hebben nu Ik krijg pas weer een echo met 20 weken. Ach de 22e naar de vk. Dat is ook leuk. Dan gaat ons meisje mee
Al vanaf het begin maagzuur ja. Ach maar het is zo lekker. Wat eenmooie buik zeg. Die jurk vind ik ook leuk
mimi: de 22e gaan ze toch ook naar het hartje luisteren? Dat is eigenlijk dezelfde bevestiging toch. Hier van de week ook bloedgeprikt. Ik vind het ook niet (meer) eng. Op een gegevens moment moest ik heel vaak en dan raak je er toch aan gewend. Om in de spreistand te liggen vind ik niet echt fijn, voel me dan ongemakkelijk, maar ook dat heb ik vaak gehad dat ook dat steeds makkelijker gaat. Imd: hier nog niet zoveel last van zuur gelukkig.
Ik heb ook al vanaf het begin last van maagzuur, heb er een drankje voor gekregen en dat helpt wel moet ik zeggen! Enne sinaasappelsap smaakt me heerlijk en juist dan geen last van maagzuur, hmmm vreemd maar wel lekker Hier nog steeds geen buikfoto, zal manlief straks eens lief aankijken. Wordt nu wel echt tijd.
Ik ga toch geen foto maken . Ik had mezelf voorgenomen om het om de twee weken te doen of langer. Sorrie volgende week zijn jullie de eerste
pas als mijn buik echt groot genoeg is plaats ik een foto in album. maar ik houd jullie met nieuwe fotootjes wel op de hoogte hoor. sinaasappelsap vind ik ook lekker! en koffie ook nog steeds.
eerst wilde ik geen koffie meer drinken omdat ik de zwangerschap hiervoor ook geen koffie wegkreeg. Nu heb ik het geprobeerd vorige week. Het smaakte me toch goed. Mijn schoonzus heeft cafeine vrij is huis en mijn schoonmamsie ook dus dat wor dlekker koffieleuten daar. thuis ook natuurlijk omdat ik dat ook in huis heb nu
Even een vraagje aan de theeleuten hier Ik vond rooibos thee altijd heel vies. Maar omdat er geen theeine in zit werd mij verteld probeerde ik het weer. Ik vind het best te drinken als het niet te sterk gezet is. Welke thee kan ik ook gewoon veel drinken waar geen theeine in zit? Wie weet dat. Ik be namenlijk gek op zoete smaken zoals kers en aardbei maar dat drink ik nu 1 keer op een dag
ik ben een echte theeleut! alleen.. sinds de zwangerschap niet zo meer! vind thee opeens echt een bizar drankje. En rooibos kan ik ook niet echt wegkrijgen. Volgens mij zit in groene thee ook geen theine? ik heb ook thee van zonnatura, ook theeine-vrij.
Volgens mij ook in bepaalde thee van Pickwick heb het gisteren nog met een vriendin van me zitten drinken. Staat ook op de verpakking zonder theeine.
Hier ook een theeleut en dat krijg ik nu dus ook niet weg! Sjee wat een rare vrouwen zijn wij toch hahahaa
Hahhaa ik dronk voor mijn zwangerschappen haast geen thee. Hield er niet zo van alleen als ik zwanger ben . Oke ik zal eens kijken. Ik vind groene thee niet lekker dus even kijken
hallo allemaal, dit is de laatste keer dat ik bij de april mamma's zal posten. Onze verloskundige heeft wel gezegt dat we ons niet druk hoefde te maken... maar ons vlindertje is vanmorgen om half 7 gevlogen we hebben dinsdag nog wel een echo, maar we verwachten er niet veel van Heel veel succes en plezier idereen. Groetjes Didi
mimi ik houd ook van zoete thee. misschien bij een natuurwinkel even zoeken naar je favoriete smaakje?
@Didi, meis wat vind ik dit nu erg. Hoezo heb jezelf geen hoop meer als de vk zegt dat je je niet te druk moet maken. Anders laat ik je lekker op de lijst staan tot dinsdag zeker is.
@mimi1981: ik heb een flinke prop verloren en hoogstwarscheinlijk is het een miskraam, het kan (volgens de vk) ook nog 1 van een 2-ling of een ouode bloedprop nog van de bavalling van Lynn zijn.. maar ze zegt ook dat ik daar niet te veel hoop voor moet hebben. Ik had namelijk eergister en gister nog de vk gebeld en het verhaal verteld, maar toen heeft ze gezegt dat het 2 kanten op kon gaan en dat ik me niet te druk moet maken... dus al met al.. we moeten dinsdag afwachten, maar mocht er niets meer zitten is dat alleen een bevesteging . Je mag me er wel op laten staan en dat ik dinsdag verslag doe? Groetjes