Hey Pientje, ja zou ik ook eigenlijk. maar ik had mijn man aan de telefoon die op dit moment in het buitenland is, en vanavond komen zijn kinderen slapen. en tja.. toch maar besloten om het nu te doen. hij kon alleen maar lachen aan de telefoon en ik ben gelijk heel veel fruit aan het eten hihi
Hmm spannend Wieffie gelukkig niet van de zwangerschap. Enne heb je vanochtend voor de zekerheid nog getest?
Hihi vroeg me al af hoe dat had gedaan aangezien je met je man wou testen, dus over de telefoon, leuk hoor Alleen jammer dat je nu niet ff lekker kan knuffelen hè, dat wordt morgen dan ff ingehaald
Ja kan gewoon al bellen of online aanmelden, het plassen in de kannen is volgens mij vanaf 6 weken? Heb je het ziekenhuis al gebeld?
Tuurlijk wel Een echo mevrouw vertelde me dat vanaf 5wk 3dagen er een hartslag kan worden waargenomen. Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren
ja ik heb zojuist het ziekenhuis gebeld. mijn gyn was zo blij voor me. ze is de 21e (als ik de echo heb) helaas op vakantie, dus ze kan me niet persoonlijk feliciteren. ik ga eerst iedereen die van de icsi poging afweet een mailtje sturen. mollyvg, wow na 5 weken al! spannend zeg.
Nog twee nachtje en dan ben ik 5 weken. nog 7 nachtjes en dan gaan we op vakantie nog 9 nachtjes en ben dan 6 weken. Nog 16 nachtjes en ben dan 7 weken en nog 19 nachtjes en dan heb ik mijn eerste echo
ik wacht met bellen, we willen eerst naar de ha. en die is pas 11aug weer terug van vakantie daarna ga ik een afspraak maken met de vk
ik nog 20 nachtjes tot de eerste echo! heb net MvM gebeld, en ik word binnen een paar dagen teruggebeld voor een afspraak.
nou mimi, zo heb ik vorige keer ook afgeteld, maar deze keer doe ik gewoon alsof mijn neus bloed Vorige keer had ik bijna zo'n afstreepkalender gemaakt haha, maar o wat duren de dagen dan lang!
reply over striea (weet ik veel hoe je dat typt ) wat bij mij hielp was dat ik elke dag ging douchen en dan met een spons en lekker douchespul over mijn buik heen gaan, was er eigenlijk verslaafd aan kon het wel een kwartier lang doen en mijn zoontje vond het ook lekker want hij viel altijd in slaap...geen schopjes ik heb eigenlijk zo goed als geen strepen aan over gehouden. Of het daaraan ligt weet ik niet, maar tsja valt te proberen toch? Maakte de huid wel helemaal zacht... olijfolie lijkt me zo'n bende worden, maar kan me wel voorstellen dat het helpt, ik heb mijn zoontjes huid daar vaak mee ingesmeerd als zijn huidje droog was. ik kan niet wachten totdat de eerste geboortes hier worden gemeld over een flink aantal maanden, super!
JA dat deed ik toen dus niet. nou ja. Ahum hihihi. Nu zet ik het op de site en niet in de agenda. hahaha. Ik ben wel zover dat ik toen ben aan vakantie. Als er dan nieuwe meiden komen schrijf mijn mail maar vol of iemand anders neemt het even over
He damens ik ga er van tussen. Misschien tot vanmiddag. Als ik me verveel hihi anders tot morgen knuffff
Hihi, wéér een nieuwe banner, deze heb ik afgekeken van iemand anders! Ik heb gelukkig nog een tijd, want ik vind er zoveel leuk! En deze telling klopt tenminste.