April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O dat had ik ook ja hele zakken chips weg eten. Hahaha met mijn dochter. Nu kan ik dat ook wel maar hou i me nog in omdat er altijd een kind meekijkt nu die dat dan ook wil.

Hihi toen niet want toen zat ze nog in mijn buik

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    opzich weet ik me ook aardig in te houden qua snacken, hoor...heb pas 2 keer een zak leeg gegeten en verder probeer ik toch een beetje gezond te snoepen, zoals rozijntjes enzo, of ik eet een soepstengel ofzo met mn dochter mee, maar die zakken chips heb ik 's avonds gegeten, als ze op bed ligt, anders zou ze het ook mn mond uitkijken :D Ze zou er dan vast een paar van me hebben gekregen, want dan moet ik maar niet voor haar neus snoepen (wat ik dus ook niet doe), maar probeer dat soort dingen toch echt nog niet te geven. (ze is 31Aug. 1 jaar geworden) :D

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Moet je ook niet doen dan. Hahah mijn mannetje zegt er dan wel wat van hoor. Maar die appelflappen vanmiddag heb ik ook wel opgebiecht. Hihi hij zei mooi. Komt meer omdat hij het niet lekker vind. Onze meid ook gelijk gatver. Zij word in februarie alweer 9

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Waar zegt je mannetje precies wat van?jouw snackgedrag of als je het in je dochters gezicht doet ofzo? :D
    Met jouw lijntje kan je het hebben, hoor hihi
    Mijn ventje is meer een snoepkont/zoetekauw dan dat ik ben...Ik heb heeeel soms dat ik echt ergens zin in heb en verder snoep ik eigenlijk vrijwel niet (niet aan mn figuur te zien, helaas...niet dat ik moddervet ben, maar 5kg minder zou beter zijn).

Oh, jullie meid alweer 9 in Februari!Wat vliegt de tijd he?

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Morgen heeft niemand een afspraak staan, zie ik...Dan wens ik jullie allen vast een hele fijne avond en slaap lekker.

Ga nog even beneden bij vriendlief zitten en heb een droge strot, dus hoog tijd om weer eens wat te drinken (ben ik erg slecht in FOEI!) :oops:

Byeeeeeeeeeee

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik weet dat ik het makkelijk kan hebben hoor. Maar ben het afgelopen jaar al 7 kilo aangekomen door mijn 3 zwangerschappen wat mk's werden. Dus fijn vond ik het niet. Het moet niet blijven doorgaan he. Hihi ik wil nog wel een beetje kleding passen als ik bevallen ben. :)

De tijd vliegt zeker. Ze zit alweer in groep 5. Jee gaat echt hard.

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Doei doei

8. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Hey meiden!

Allereerst vind ik het echt zo jammer om te lezen dat er toch nog wat meiden de april-mama's hebben moeten verlaten... :( Didi, heel veel sterkte, nu en dinsdag. Ik hoop toch nog een beetje op goed nieuws...

Verder ben ik hier echt weinig geweest de afgelopen tijd, maar ik ben echt hondsberoerd geweest. Medicijnen werden niet zo snel gegeven bij de huisarts, dus heb ik maar niet doorgezeurd en zit ik het 'gewoon' uit :(
    Mijn bloeddruk bleek ook nog eens veel te laag, dus ook lekker weer. Maar goed, woensdag mag ik naar de verlos voor de echo enzo, ik ga het daar nog eens voor leggen als ik me niet beter ben gaan voelen. Ik ben ondertussen 8 kilo kwijt geraakt...

Wel goed om te lezen dat een aantal van jullie zich toch wat beter zijn gaan voelen! Geeft mij ook weer een beetje hoop :) Ik heb verder weinig trek in dingen, maar alles wat citrusvrucht is gaat er altijd wel in! Maar dat had ik bij mijn zoontje ook, dus ik geloof niet dat dat in mijn geval een meid gaat betekenen :) Voor de rest ben ik allang blij als het gewoon blijft zitten :(

Hopelijk gaat het hier binnenkort beter, dan hoef ik niet van die ego-berichtjes neer te plempen maar kan ik gewoon lekker mee kletsen. Ik zal trouwens ook eens een buikfoto nemen, want hij is behoorlijk :confused:

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Wat vervelend meis dat je je zo ziek voelt. Gewoon aan je verlos vragen hoor. waarschijnlijk kan je zo een recept krijgen voor pillentjes dat je je beter voelt. Mijn schoonmoeder heeft ze ook. Ze dacht dat het niet echt hielp want misselijk was ze nog steeds. Maar toen ze ermee stopte wist ze zeker dat het wel hielp.

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ mimi en minimie : :) ik kon al even niet meer volgen :) ik bedoelde inderdaad vers sinaasappelsap s"ochtends :)

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    had minimie het goed :oops: . hahaha

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    mimi niet erg hoor :), een keertje goed lachen kan deugd doen ;)

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Mijn eerste buikfoto staat in mijn album !

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

Mooie buik al zeg. :) . Ik heb het idee dat mijn buik een groeistop heeft. :(

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja die van mij had dat een dikke week geleden ook maar nu de laatste dagen zie je echt elke dag verschil !

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Heb ook een foto van mijn kleine mannetje erbij gezet :) this zo een schatje !

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het is zeker een schatje hoor ;)

18. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Eleni ik sluit me bij je aan......
    Ik heb vandaag ook slecht nieuws te horen gekregen! Dus haal me maar v/d lijst!

Eleni: Ik wens je heel veel sterkte wijfie, WIJ mogen vast ook een keer een gezond beebje in onze armen sluiten!

@ DIDI: heel veel succes meid, Hoop dat jij je niet bij de vlinders hoeft aan te sluiten

Dag allemaal, en een gezonde zwangerschap gewenst!

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    MiSsTiek oh nee jij ook al :( veel sterkte meid

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733