Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! twijfelgeval 31 maart of toch 1 april Mouse- ? kindje - 30 jaar - 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - Na1 - 1e kindje - 27 jaar - 2 april Paulie - 1e kindje - 28 jaar - Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - b]3 april[/b] Pientje - 3e kindje - 25 jaar - :-# msroxy - 1e kindje - 23 jaar - victortje - 1e kindje - 23 jaar - Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - Nance83- ?kindje - ? jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar - Bleumke - 1e kindje - 25 jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar - Rijffel - 1e kindje - 28 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar - Kindje - 1e kindje - 30 jaar - Jodie1 - 1e kindje - 27 jaar - 9 april Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar - mo1977- 1e kindje - 31 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar - Kayla - ? kindje - 26 jaar - Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - Eefje28 - 3e kindje - 28 jaar - 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar - didi1988 -2e kindje - 19 jaar - 13 april Spekkie -2e kindje - 27 jaar - female81 - 1e kindje - 27 jaar - Jannie83 - 2e kindje - 25 jaar - :-# zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - IMD -2e kindje - 27 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Marietje83 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Codi- 1e kindje - 20 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - 15 april lollifant84 - ? kindje - ? jaar - mymiracle - 1e kindje - 32 jaar - BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - mbijs - ? kindje - 29 jaar - Ska26 - ? kindje - 27 jaar - 16 april Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - :-# helenaxxx - 1e kindje - 30 jaar - bolleke25 - ? kindje - 25 jaar - zeppie - 1e kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - hhoneybee - 1e kindje - 27 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - Linnielinnie- 1e kindje - 30 jaar - 18 april Juud - 2e kindje - 32 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - Vlinderfladder - 1e kindje - 27 jaar - Me2 - 2e kindje - 33 jaar - Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april aukje83 - 1e kindje - 24 jaar - lucky girl - ? kindje - 35 jaar - 21 april jantje09 - ? kindje - 26 jaar - mamaline - 2e kindje - 29 jaar - miss - ? kindje - 27 jaar - Beginneling - 1e kindje - 28 jaar - 22 april voorjaar - 1e kindje - 29 jaar - jolandaenbjorn - 2e kindje - 27 jaar - sousou - 1e kindje - 26 jaar - 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - :-# dolfijn77 - 1e kindje - 31 jaar - 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - tammy77 - 4e kindje - 30 jaar - 25 april sniffy - 1 kindje - 26 jaar - 26 april tascha - 2e kindje - 23 jaar - thalina - 1e kindje - 22 jaar - survivor82 - 1e kindje - 26 jaar - Mop0201 - 1e kindje - 28 jaar - 27 april jesske - 2e kindje - 23 jaar - 28 april Piglet - 1e kindje - 37 jaar - es1977 - 4e kindje - 30 jaar - MamaY - 2e kindje - 35 jaar - 29 april 30 april nikkie81 - 2e kindje - 26 jaar - vanesje - 2e kindje - 30 jaar - Datum Onbekend lautjuh85 - 1e kindje - 23 jaar - jorntenfemmigje - 2e kindje - 26 jaar - Totaal 109 zwangeren Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg en havefun en Joyce84 en lievie en Eleni en MiSsTiek Afspraken: 15-09-2008female81 1e echo, miss intake vk, daniellesvl echo, Mop0201 intake vk, Ska26 echo, tammy77 16-09-2008vrouw1981 1e echo,lautjuh85 intake v, didi1988 1e echo, Linnielinnie 1e echo, rach84 echo, survivor82 1e echo, Shopaholic 1e echo 17-09-2008Spekkie intake vk, MieniMe termijn echo,dolfijn77 intake vk 18-09-2008MieniMe intake vk, Blimey 1e echo 19-09-2008Sylvie 12 weken echo + NP, Sam0110 12 wk echo, jorntenfemmigje termijn echo 22-09-2008Mirjanne vk, Pretty Woman vk, zeester77 2e termijn echo, Clarissa81 1e echo, jolandaenbjorn 1e echo, synove p.d 24-09-2008Danielle1982 1e echo 25-09-2008thalina 1e echo, BrendaGill 1 e echo,mo1977 echo, Clarissa81 extra echo, wannaBmum vk echo, coto500 echo 26-09-2008Sophia echo + combitest 29-09-2008dolfijn77 1e echo, Marietje83 1e echo, zeester77 2e x vk 30-09-2008lidia vk, veroon vk 01-10-2008wieffie gyn 03-10-2008Jewel 1e echo, IMD nekplooimeting 06-10-2008Priscilla R vk 07-10-2008wannaBmum vk echo, coto500 vk, zeppie vk 08-10-2008Leeuw89 echo 13-10-2008zeppie echo 14-10-2008synove gyn 16-10-2008Leonie27 vk, rach84 gyn + echo 06-11-2008didi1988 geslachtsbep.
hoi ik moet ook 3 dagen blijven werken mijn moeder gaat 2 dagen oppassen en 1 keer per 2 weken blijft mijn vriend op vrijdag thuis omdat hij niet elke week kan moeten wij onze uk straks ook 1 dag naar het kdv brengen. voor mij heel makkelijk want ik werk zelf op dat kinderdagverblijf. 2 dagen is idd soms wel fijner voor het kindje ivm het wennen. maar dit hangt echt van het kindje zelf af. wij hebben totaal op de groep wel 8 kinderen die maar 1 dag komen en dat gaat prima!
Hoi Synove, pfff toen ik op dat bed lag had ik het ff niet meer hoor! De zenuwen gierden door mijn lijf! Maar ik heb idd, net als jij, nog niet helemaal gerustgesteld. Over 2 weken moet ik terug voor controle en als alles dan goed is ben ik misschien was geruster.... Heb in ieder geval al wel een echo foto gehad! Ben er helemaal trots op
Dames, ff een kort vraagje... hebben jullie ook de hele dag honger? En als je dan iets wilt gaan eten kun je maar een paar hapjes eten en heb je al genoeg?! Ik kan wel de hele dag eten, echt niet normaal!
Goedemorgen! Getverderrie.. Eline.. Didi& Misstiek Heel veel sterkte gewenst alle drie. Ben even 1 dagje niet online geweest en dan zulk naar nieuws! Bah.. Heb zelf hoogstwaarschijnlijk een Hematoom.. Bloeduitstorting in de baarmoeder , komt vaker voor en gaat meestal weer over .. Al kan het dus zo nu en dan bloeden.. Ik vind het ook alleemaal nog onwerkelijk..En kan niet wachten dat we een paar maanden verder zijn...Ik hoop dat de angst dan wat is weggenomen . Zal eens kijken of manlief het weekend een foto kan maken..anders wacht ik tot komende week... Er is toch al wel iets te zien.. Ja thee van pyramide drinken wij ook. En je hebt rooibos thee (god weet t merk niet) Maar het is een afrikaans kleurig doosje...groen rood geel en zwart..Maar die is lekker..beetje vanille achtig.. Ik kom vanavond nog even spieken.. Fijne dag allemaal. Liefs Eefje
He jeetje heel veel sterkte aan de dames met slecht nieuws. Hebben jullie ook gespatte adertjes over je borsten ik smeer het al iedere keer in met olie na het douchen maar er komen er alleen maar meer bij. Het ziet er niet uit hehe. Lijkt wel of ze op springen staan... zo voelt het ook. Is het bij jullie ook zo mistig. Iedereen een fijn weekend!
Wat een rotnieuws! Eline, Didi en Misstiek zooooo ontzettend veel sterkte! Didi, ik blijf voor je hopen... Mischien leek het bloed erger dan het was? Ik verlies zelf ook zo belachelijk veel slijm! Ik stond laatst in de Prenatal wat te bladeren in een boek en las toen inneens dat de kans op een miskraam het grootst is rond de elfde week! Ik snapte er niks van, want ik dacht zelf hoe, hoe verder je bent, hoe kleiner de kans. En als je het hartje hebt gehoord, dat de kans dan ook veel kleiner is. Toen heb ik gegoogeld, en las ik dat het wel klopt, maar dat het met het vruchtje dan al veel eerder is misgegaan en dat de kans op uitstoting het grootst rond de elfde week. Eng toch? Ik droomde laatst ook dat ik een miskraam kreeg en bloedde als een rund, maar ik durfde niet te kijken. Gisteren heb ik zelf het hartje nog gehoord, dus ik haal wel (voorzichtig) opgelucht adem... Nog een klein weekje voor mij! Dan ben ik écht blij!
hallo allemaal, even een kort berichtje van mijn kant. we zijn net terug van vakantie. raar dat dat waarschijnlijk de laatste met z'n tweetjes was... vind het nog zo onwerkelijk! veel sterkte aan de dames met slecht nieuws, echt heel naar... hier lijkt alles goed te gaan. buik en borsten groeien als kool. en ik voel me wel wat beter (maarja, heb ook twee weken vrij gehad, haha). ik ga niet alles bijlezen, sorry, dat wordt me echt teveel. heeft iemand een korte update? wat betekenen die smileys achter sommige namen op de lijst bijvoorbeeld? qua afspraken: ik moet zelf maandag even naar de gyn (bloeddruk is wat hoog) en de maandag erna weer naar de vk toe. hopelijk mag ik daar gewoon blijven, en hoef ik mijn controles niet voortaan in het ziekenhuis, maar we zien wel. als dat het ergste is! fijne dag iedereen, en ik kom af en toe wel weer kijken hoe het met iedereen is. -zo, en dan ga in nu fijn weer babyspul kijken op marktplaats! volgende week de kinderwagenset kopen, spannend! heb echt een hele gave uitgezocht en een goede deal kunnen krijgen-
heey meiden! alles goed? Bah wat een rot nieuws allemaaL! Dat maakt me toch weer een beetje bang! Sterkte! Ik heb even een vraag je mischien dat jullie het weten! Hoor je met 12 weken een echo te krijgen of hartje luisteren? Met 9 weken heb ik een echo gehad, maar we wouden eigen nekplooimeting laten doen, maar we hebben besloten om het toch niet te doen! Want we houden het toch! Maar ik heb pas over 4 weken een afspraak dan ben ik bijna 15 weken zwanger! Kan ik bellen voor een eerdere afspraak omdat we geen nekplooimeting laten doen? Hier haat alles goed heb alleen zoooo last van me rug pff liefs x
Priscilla: Ik heb geen gespatte adertjes maar de aders schijnen wel giga door mn huid... Hele blauwe wirwar...haha.. Werd bij de vorigen ook alleen maar erger...Had toen met 3maanden ook al lekkende borsten. Heb zelf ook maar een klein cupje weet niet of dat er wat mee te maken heeft. : Sina: dat heb ik ook...Maar dat met 11 weken wist ik ook niet! Nou laten we goede hoop houden en ons niet teveel zorgen gaan maken... Lien:Lekker zo'n vankantie...Gek he ..dat je de volgende keer echt met zn drieen bent? Verder weet ik niet zoveel updates...en ook niet wat die smilies betekenen..... Succes iig alvast maandag en duim voor je dat je voortaan lekker naar de VK mag! Zit zelf ook regelmatig te snuffelen op MP..Leuk! Doeii
goedemorgen! Misstiek, getsie, na 11 weken nog sterkte ermee.. Survivor, komt jullie kindje dan bij jou in de groep op het kdv? sousou, ik heb niet de hele dag honger, ben meer misselijk! eefje, hematoom, nooit van gehoord, is het ernstig? priscilla, nee geen gespatte adertjes, maar mijn borsten waren al niet zo heel groot, en zijn ook niet zo super gegroeid. bij jou wel? Sina, oh dat is ook eng, dat het meeste rond 11 weken word uitgestoten ik word er gelijk zenuwachtig van! Lien, die smileys: :-# achter de naam betekenen dat de persoon in kwestie het geheim houd, of niet wilt weten wat het geslacht van de baby is. leeuw, Met 9 weken heb ik een echo gehad, maar we wouden eigen nekplooimeting laten doen, maar we hebben besloten om het toch niet te doen! Want we houden het toch! euh.. ik snap je berichtje niet helemaal! Wij hebben met 12 weken ook geen echo. ik had met 8 weken een echo, en nu pas met 15 weken weer. Ik ben weer zo misselijk :sick: ik houd echt niks binnen
Wat een verschrikkelijk nieuws. Didi, Eline en Misstiek. Heel veel sterkte; ik leef met jullie mee. Didi: heel veel sterkte komende dinsdag. Ik zal voor je bidden dat het toch nog goed komt. Leeuw: Ik zou gewoon even bellen en het vragen?
Ja ik heb ook heel veel last van groeipijn bij me borstkas dus denk dat het daar door komt. Denk dat het te snel gegroeid is in zo'n korte tijd. Ik ga nu even lekker over de braderie. Groetjes en allemaal positief proberen te blijven ondanks het slechte nieuws van de anderen anders maken we mekaar alleen maar gek.
@ Eline, Didi & Misstiek; ... Vind het heel erg naar voor jullie... Heel erg veel sterkte! @Priscilla; ik heb het ook, kleine gesprongen adertjes op mijn borsten, en ook grote aderen. Ook klein ik adertjes in mijn zij? :rol: Ook hier grotere borsten, en ben er heel blij mee Heb van mijzelf niet zoveel... In mijn album een nieuwe foto van 9 weekjes (nou ja, alweer bijna 10 )
Rach: Hematoom is een soort bloedklontje.. Kan op zich niet veel schade aanrichten en ook weer verdwijnen...Voorzichtig met seks en rustig aan doen is me geadviseerd.. Ik heb 3 okt. weer een afspraak.. vervelend dat misselijk zijn..Sterkte! Mooi ienimienie buikje Danielle! T begin is er.. Ik ben iets dikker nu .. maar ja heb er ook al twee! Ik ga s aanstalten maken met douchen... Ben heeel lui vandaag..