Mooie echo kipkip. Ja ik heb er ook aanleg voor voor striae hoe je het ook schrijft haha. Heb het ook op me benen. Dus had het ook al verwacht het insmeren met olie doe ik meer omdat me huid zo droog is na het douchen dan is het echt net of het scheurt. Meiden met een mk Sterkte met het verlies er wordt aan jullie gedacht. Zometeen gaat me broertje voor het eerst koken haha dat wordt lachen. Fijne zaterdagavond iedereen
heel mooi Kipkip! je ziet nu al echt een mensje zonder dat je hoeft te vertellen wat het hoofdje is en waar de beentjes zitten! het is ook een hele mooie duidelijke echofoto. leuk! ik heb geen striae maar ik ben dan ook nooit ergens snel of heel veel uitgerekt. dus het kan nog komen. ik geloof niet echt dat smeren helpt, maar als er spanning op mijn buik komt te staan doe ik het wel, maar meer voor het gevoel.
hallo dames, ben even niet op het forum geweest, internet ligt eruit (modem kapot ). Zit nu op mijn werk achter de pc. woensdag ben ik naar de vk geweest voor een intake. 1 oktober heb ik de echo en 7 oktober weer terug naar de vk. Dan gaat ze naar het hartje luisteren. Heb ik nog iets gemist?
nou mijn mannetje heeft vandaag ook even het hartje mogen horen van de beeb we hebben nog even gespiekt (ik doe het in het begin nooit langer dan 30 seconden per keer trouwens) (ik moet namelijk mijn adem inhouden wil ik het zuiver horen haha)
Echt veel kunnen het hartje al horen! IK dacht dat het het hartje was maar ging tellen en het is mn eigen hartslag.. potverdorrie! het maakt me wel onzeker... waar luister jij IMD?
Mouse en Lautjuh85 heel veel sterkte met dit verlies we denken aan jullie ! hier gaat verder alles nog goed we hebben het vandaag aan mijn schoonouders verteld met een kado. Die waren heel erg blij te horen dat ze weer opa en oma worden. rach84 nee ons kindje komt niet bij mij op de groep dat mag bij ons niet. Ik werk zelf op een verticale groep van 0 tot 4 jaar . we hebben dan nog 1 verticale groep en 1 babygroep. en vanaf 1 okt krijgen we er een nieuwe babygroep bij. Maar het is gewoon ideaal dat ik het kindje smorgens mee kan nemen en als ik vrij ben weer mee terug naar huis kan nemen.
Ik heb gisteren nog een echo gekregen na een klein auto ongelukje maar alles is ok met de baby, het was heel druk aan het bewegen hierbinnen. Ik ben ook al een week langer zwanger dan vermoed, mijn bevallingsdatum veranderd van 9 april naar 1 april. Foto's staan in album!
Goeiemorgen, Dat was zeker wel even schrikken?! Maar fijn dat alles goed is met je kleine. En de echo's zijn echt duidelijk heel leuk om naar te kijken.
Ja ik was heel erg geschrokken. En ik ben al superongerust vanwege een eerdere miskraam. Maar goed, zoals het nu gaat lijkt het me wel gegund
Goeiemorgen! @leeuw: ik kan ook nog steeds het hartje niet vinden ik mag vrijdag naar de gyn en heb dan ook besloten om niet meer te luisteren. want het maakt je inderdaad onzeker, terwijl ik wel gewoon nog symptomen genoeg heb. @Sam: dat zal zeker schrikken geweest zijn, gelukkig is alles goed, mooie echo's ! wel fijn een weekje verder ben je al bijna aan de 12 weken
ik heb per toeval van de week het hartje gevonden met heel veel geduld...ik gisteren weer een keer geluisterd en nu wist ik meteen waar ik moest luisteren...bij mij is het helemaal rechts net boven het schaambot......dus het kan zij dat het bij andere misschien nog net onder het schaambot zit en nog niet hoorbaar is...?
He meis. Sommig ehoren het pas rond de 13e 14e weekn he. Ik hoor als ik het geluid best hard zet net boven mijn schaam been. Ik moet dan wel een beetje kantelen zodat ik mijn hartslag niet meer hoor.
Goedemorgen meiden! Ik ben morgen ook alweer 11 weken. Moet mijn banner nog even aanpassen. Mijn uitgerekende datum is verschoven naar 6 april.
Gaat goed hoor. Kan met de angelsound het hartje al horen. Ik dacht gisteren nog aan je. We hebben al een tijdje niks gehoord dacht ik gisteren. Komt ook omdat ik bij "mk en dan" aan het lezen was en vorige week vroeg puk ook nog hoe het ging . De echo was goed dus. Fijn hoormeis. Kan je al een beetje genieten. Wij hebbenhier dat we nu raden wat je gaat krijgen. Als je enkt wat het word krijg je naam de kleur roze of blauw. Doe je mee?
hello iedereen. ik heb vandaag weer een goede dag, zoo lekker! ben net met mijn stiefzoontje een stuk wezen wandelen, lekker langs het water en de sluizen een ijsje gehaald en in de zon gezeten. zo gezellig, heb er echt van genoten. ik heb steeds als ik links onder druk dat het heel gevoelig is, hebben jullie ook zo'n gevoelige plek? of voelen jullie geen verschil?