Goedenavond allemaal! @wwjc19:van harte welkom hier @kipkip:heeeele fijne vakantie.Lekker tot rust komen en genieten.Laatste keer met zn 2en op vakantie Hier begin ik soms al wat wit/geel op mn tepels te zien, wel droog, maar ik heb dus al wat "melk." Gelukkig niet zoveel dat ik al compressen ofzo nodig heb haha, gewoon die droge puntjes wegwassen met water
Wendy: gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Nu blijft het vast en zeker goed gaan hoor. kipkip: fijne vakantie! Heerlijk nog even 3 weken eruit. mimi: wil je bij op de lijst zetten dat ik 25 sept 12 wkn krijg
succes en veel plezier aan de dames die morgen een echo hebben wij moeten nog even 2 nachtjes slapen en dan mogen wij ook. begin nu weg zenuwachtig te worden en helemaal na al die nare verhalen hier.
Poeh he...ik was helemaal ondersteboven van die nare berichten. Ik dacht metteen aan mijn mk begin dit jaar. Heb veel met mijn man gepraat en besloten dat we er toch niets aan kunnen veranderen. Gewoon proberen te genieten van dit kleine wondertje en mocht het mis gaan, het zij zo. Doe ik dit niet, dan blijf ik erin hangen....
nou je hoort wel duidelijk verschil hoor hoef je niet voor te tellen, normaal is jezelf en sneltrein is de beeb (en nog heel zachtjes zal het zijn) Ja ja mag eigenlijk niets verwachten VOOR de 12 weken alles wat je eerder kan horen is gewoon extra maar kan je niet verwachten Ik heb een angelsound (die van 75 euro) die goedkope versie moet je meteen andere koptelefoon opzetten want die standaard zuigt (is echt niets ruist heel erg!) Dit is mijn tweede dus maakt het ook makkelijker en de VK zei al dat mijn baarmoeder al wat groot was (was bij de eerste ook al) dean zat helemaal in het midden en moest ik helemaal voor gaan liggen en naar beneden wijzen en deze zit links en hoef ik geeneens zo naar beneden te wijzen als bij de eerste (zit hoger)
Wow wat een hoop mk's weer Sterkte meiden Worden jullie daar niet superzenuwachtig van? Ik wel hoor, ben zo bang dat het bij mij ook weer mis is/gaat. Dat je een hartje hebt zien kloppen zegt dus niet zo heel veel. Kipkip, fijne vakantie, 3 weken, wat lang! Nieuwe zwangeren, welkom! en gefeliciteerd!
Goedemorgen allemaal! Voor de gene met een afspraak vandaag, veel succes! Het doet me wel wat, al die nare berichten...Merk zelf niet zo heel erg dat ik er erg zenuwachtig van ben/wordt, maar heb nu wel veel last van angstdromen en dat had ik mijn vorige zwangerschap helemaal niet, toen zat ik ook niet op dit soort sites, dus kwam zulke verhalen niet (veel) tegen. Survivor, spannend voor je morgen!succes! Wij mogen woensdag en kijk er erg naar uit, de 1e echo joehoeee Synove, fijn dat je er zo met je mannetje over hebt kunnen praten en echt respect voor jullie gedachtegang, zeker na wat jullie heben meegemaakt, maar is wel de beste instelling, denk ik.
goedemorgen allemaal, Ik ben ook een tijdje niet geweest...echt geen puf gehad. Wat een slechte berichten allemaal: heel veel sterkte meiden! Bah! Het maakt mij toch ook wel wat zenuwachtig hoor Pientje...Vanmiddag heb ik intake bij de vk, helaas luisteren ze nog niet naar het hartje dan. Donderdag gelukkig de echo! Ik krijg nu trouwens echt heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt! Mimi, ik stuur je nog wel een pbtje!
Pientje, tuurlijk word ik er niet echt blij van zeg maar, maar ik probeer me maar niet gek te laten maken. en ik heb geen angelound, dus is vertrouw op mijn ochtendmisselijkheid ik ben vandaag 11 weken!
Pientje: ja die berichten zijn verschrikkelijk. Ik heb het zelf ook meegemaakt na een kloppend hartje. Om die reden ben ik ook nog zo terug houdend met vertellen ed ookal heb ik 2 goede echo's gehad. Bij mijn zoontje ben ik zelfs pas bij 28 weken dingen gaan kopen, omdat de angst overheerste......Ik word er dus niet super zenuwachtig van omdat ik gewoon weet dat het kan gebeuren uit ervaring, maar het maakt mijn instelling de eerste maanden wel anders....(helaas)....
Het maakt mij niet zenuwachtig ofzo, ik denk posittief en gaat het mis ja dan is dat zo (kan er toch niets aan doen) dan dealen we dan wel weer daarmee, gelukkig kan ik het hartje horen m et de angelsound als ik dat niet had gehad had ik wel op mijn lichaam kunnen vertrouwen... Met de eerste was de kamer ook al klaar met 12 weken en alles gekocht (was wel blij achteraf want er zat bijna 5 maanden levertijd op die kinderwagen!) Ik ben niet zo'n "paniekvogel" das slecht voor mij en de baby en maakt het er niet leuker op maarja ik ben vrij nuchter daarin, dat zegt niet dat ik me nooit geen zorgen maak of alles goed is ik laat het alleen mijn leven niet overnemen dat is zo zonde en naarmate je kids ouder worden merk ik dat deze vaardigheid fijn is (ik zou anders niet weten hoe ik de dag door moest komen lijkt me vreselijk!)
Tuurlijk als het gebeurd, kan je er toch niks aan doen, maar leuk is anders. Niemand wil haar kindje verliezen. Ik ga vandaag maar voor een pretecho bellen, alleen zijn er volgens mij veel wachtlijsten. Als dat te lang duurt kies ik voor de angelsound denk ik Jullie raden nooit wat ik nu ga ontbijten een broodje kroket..nouja eigenlijk 2 doe ik normaal nooit hoor
hahaha, eet smakelijk Pientje apart is dat hoor, ik krijg bijna geen groenten door mijn keel maar een bord patat....dat gaat prima hmmm augurken heb ik trouwens nog geen behoefte aan gehad succes iedereen met de echo's, ik heb mijn 1e vanavond, ben al behoorlijk zenuwachtig
GOEDEMORGEN! Hier gaat het met de dag beter, ik moet steeds na het tandenpoetsen overgeven. Herkent iemand dit? Het maakt ook echt niet uit of ik dan wel of niks eet in bed voor het opstaan dus dat heb ik maar opgegeven. LIEFS
goedemorgen allenmaal! ohjee, kroketten voor ontbijt: zo erg ben ik nog niet. maar heb net wel een stukje brie (gepasteuriseerde hoor) gegeten. gelukkig is de misselijkheid hier een stuk minder al. heb net bij de gyn een echo gehad; gaaf joh, zag allemaal armen en benen voorbij spartelen! -smelt- ben 11 weken en 3 dagen, zoals het nu lijkt. bloed en urine krijg ik later nog de uitslag van, bloeddruk was nu OK. hoe gaat het met jullie? energie al wat terug? minder ziek? hoop van wel. bij mij heeft twee weken rust (vakantie) veel goed gedaan. moet misschien dus toch wat gas terug nemen.... (moeilijk).
He Lien, ik merk ook dat de energie wat terug komt, wel een fijn gevoel. Maar met die nare berichten maakt het me ook wer onzeker